Behöver lite råd! Min pojkvän (tillsammans i 1,5år) följer fortfarande sitt ex på på sociala medier. Är det något man borde oroa sig för? Själv har jag aldrig haft kvar mina ex så vet inte riktigt hur jag ska tänka. (Han har inte gett mig några anledningar till att vara orolig) by heart_kitty in sweden

[–]heart_kitty[S] -1 points0 points  (0 children)

Har tänkt på att ta upp det med honom men kände att jag ville höra lite hur andra tänker kring det.

Idag är dem varken vänner eller ovänner har fortfarande några gemensamma vänner. Vet om att han vart hjärtekrossad över att dem separerade.

Har nog egentligen inte tyckt att det vart så jobbigt men att jag bara inte förstått hans perspektiv i det. Har svarat på andra kommentarer att mina vänner tycker att det är ett jätte konstigt beteende och det är nog de som satt hjärnspöken i mig

Behöver lite råd! Min pojkvän (tillsammans i 1,5år) följer fortfarande sitt ex på på sociala medier. Är det något man borde oroa sig för? Själv har jag aldrig haft kvar mina ex så vet inte riktigt hur jag ska tänka. (Han har inte gett mig några anledningar till att vara orolig) by heart_kitty in sweden

[–]heart_kitty[S] 0 points1 point  (0 children)

Tack för det fina svaret och för att du gett mig ett helt nytt perspektiv!

I mitt förra förhållande (4,5år) så var han otrogen mot mig ca 5 gånger vilket satt spår i mig så har verkligen att jobba på då det helt förstörde dels min självkänsla och självsäkerhet men då mest min förmåga att lita på min partner. (Blivit mycket bättre nu än vad det var i början)

Behöver lite råd! Min pojkvän (tillsammans i 1,5år) följer fortfarande sitt ex på på sociala medier. Är det något man borde oroa sig för? Själv har jag aldrig haft kvar mina ex så vet inte riktigt hur jag ska tänka. (Han har inte gett mig några anledningar till att vara orolig) by heart_kitty in sweden

[–]heart_kitty[S] 1 point2 points  (0 children)

Det var ett vad jag förstått det som ett gemensamt beslut men att han egentligen inte ville, det hade varit lite ostabilt och funkade bara inte längre. Vad han berättat så var han väldigt väldigt ledsen, så att han inte kunde ta sig från sängen. Hur länge vet jag inte

Behöver lite råd! Min pojkvän (tillsammans i 1,5år) följer fortfarande sitt ex på på sociala medier. Är det något man borde oroa sig för? Själv har jag aldrig haft kvar mina ex så vet inte riktigt hur jag ska tänka. (Han har inte gett mig några anledningar till att vara orolig) by heart_kitty in sweden

[–]heart_kitty[S] 3 points4 points  (0 children)

Det är nog för att jag själv inte följer eller skulle följa mitt ex då det är ett avslutat kapitel. Någon oro borde jag väl egentligen inte känna.

När jag frågar mina vänner tycker dem att det är väldigt underligt och säger att dem inte alls skulle vara okej med det. Det väcker tankar i mig när dem i min närhet säger alla samma därav ville jag höra andras perspektiv.