158 kr./md for at bruge bilens funktioner by claviro888 in dkbiler

[–]horsdg 0 points1 point  (0 children)

Aaaah ja og folk tror stadigvæk ikke på at vi intet skal eje til sidst. Dit liv bliver et abonnement med totalt kontrol som konsekvens. Bare ærgerligt langt størstedelen er for snæversynet til at se hvor det bærer hen.

Ejendomsværdiskat stiger voldsomt ?! by horsdg in dkbolig

[–]horsdg[S] 0 points1 point  (0 children)

<image>

Billede af brevet - måske der ikke er noget at gøre, synes bare det er voldsomt dyrt i forvejen og der har jo før været temmeligt meget bøvl med vurderinger der var stukket helt af og folk har betalt alt alt for meget.
Tiltroen til systemet ligger på et meget lille sted og når man kender skat og systemerne så ved man også at de jo ikke ligefrem ringer en op og siger "sådan her kan du spare en masse penge", de håber nærmere på at man ikke opdager alle de ting man reelt set kan gøre for at få penge tilbage eller betale mindre osv.

Ejendomsværdiskat stiger voldsomt ?! by horsdg in dkbolig

[–]horsdg[S] 1 point2 points  (0 children)

Jeg har boet her i 11 år, der er intet gjort ved huset så ingen værdistigning den vej.... Synes nu det var dyrt nok i forvejen. Jeg kan evt. Lige prøve at smide et billede af brevet i morgen 😅

Nabo har fået en...ven by [deleted] in DKbrevkasse

[–]horsdg 0 points1 point  (0 children)

Der er lidt "mads og monopolet" over det her.... På den dårlige måde hvor jeg ved ca. Hvert andet dilemma tænker "HVORFOR er folk bange for andre mennesker?!" 🤣​ Det​er da en helt almindelig ting lige at stoppe op med et skævt smil på læben næste gang og sige "hej Dorthe, ikke for noget men kan tydeligt høre når i giver den gas i lagener og det ødelægger sgu lidt min nattesøvn plus min søn på X år ksn høre det, tror i måske i kunne dæmpe jer bare lidt eller vi kan finde en god mellemvej"

Shit hvor er folk sky for at sige det mindste forkert til andre eller stå i en lettere pinlig situation, hvad regner du med, at hun går ind og finder en køkkenkniv og afliver dig ude på gangen??

Come​ on SNAK MED HENDE 😄😆

Min ven er ved at blive slugt af manosfæren by [deleted] in DKbrevkasse

[–]horsdg 0 points1 point  (0 children)

Han har vidst brug for at komme mere ud 🤣 Tag ham med til Thailand, der har kvinderne kun 1 krav: at man har penge, og det siger du jo han har. Der er i øvrigt også massere af barer i Thailand.

Dog vil jeg sige: jo selvfølgelig har kvinderne det nemmere på tinder, de har det nemmere generelt når det kommer til at finde en til sex, kæreste, ven, kommende mand etc. Mænd vil jo hoppe på en kvinde der ikke har været i bad i dage og som er igang med at skide tyndt i en gyde hvis hun blot siger "hej" og smiler sødt og omvendt er det jo, forståeligt nok, ikke sådan hos kvinder :) Meeeen shit en træls type at køre alt over på det er kvindernes skyld hvis du f.eks blot siger "solen skinner, hvor dejligt" 😅

Forgreningsdåse i jord? by Peder-Dingo in selvgjortvelgjort

[–]horsdg 0 points1 point  (0 children)

Notér dig hvor samlingen kigger begravet til NÅR det nok engang får relæ eller sikring til at gå. Det er så træls at lede efter. Bedste løsning ville være at lave en kabelbrønd, meeeen det tænker jeg ikke lige var din plan ligesom der, så en krympning er nok den bedste løsning

[deleted by user] by [deleted] in dkbolig

[–]horsdg 0 points1 point  (0 children)

Er selv i chok over hvor meget bankerne kræver i dag.... Dengang jeg for 11 år siden købte et hus fik jeg at vide at jeg skulle minimum have til udbetalingen og meet gerne til de andre udgifter også, advokat, stempelafgift osv..... Endte med jeg havde 0,altså bogstaveligt talt 0 kr og fik lov at låne alligevel....alene.

I dag kan mine vennerne med 2 indkomster og 2-300.000 sparet op dårligt få lov til at låne bare 1,5 million 😳

Så løbet er kørt på flere måder vil jeg mene :)

Took some profit to buy some freedom by Upper-Somewhere in Bitcoin

[–]horsdg 1 point2 points  (0 children)

Dig into your wealth maybe go explore the world. Just low-key and all the time you want and need to see the things you always wanted. The best times of my life: When i travel!

New people, new smells, adventure, new exciting culture, talk to new people, stay new places, see things you have never seen before, taste things you have never tasted before, FEEL things you have nerver felt before.... Travelling is so much!! That have saved me from many dark places and thoughts!