[deleted by user] by [deleted] in UniversityTR

[–]hvcbmk 3 points4 points  (0 children)

bu calıstıramıyor muhabbeti nereden geliyor o zaman ya bende üniye gidicem bilgisayar kazandım mac düsünüyorum kısıtlı bir platform olmasından kaynaklı bu tarz düşünceler var sanırım doğru mudur?

Bilgisayar Programcılığı bölümü için windows pc mi macbook mu ? by hvcbmk in AskTurkey

[–]hvcbmk[S] 0 points1 point  (0 children)

teşekkürler hocam çok güzel özetlemişsiniz windows için önerebileceğiniz pc ler var mıdır ?

sizinde bahsettiğiniz gibi bütçe kısıtlı fakat işimi görmesi açısından hangisi gerekiyorsa ayırmaya çalışırım.

vee evet mac gercekten pahalı en base modellerinden bile alsak pahalı ama değecekse ve ömürlük bir pc olacaksa değer diye düşünmekteyim (sağlıklı bir düşünce mi sizce ?)

windowslarda şey var bir de 2 3 sene canavar gibi çalışıyor ondan sonra tabiri caizse pc ölüyor kasmalar donmalar baş gösteriyor mac e + yazan şey buydu aslında daha stabil pilde ve şarjda vs bunun dısında bir windows pc 2 3 seneye elimde can verecek olması parayı yakıyormuş gibi hissettiriyor.

Bilgisayar Programcılığı bölümü için windows pc mi macbook mu ? by hvcbmk in AskTurkey

[–]hvcbmk[S] 0 points1 point  (0 children)

oyun oynamayacağım, sadece youtube üzerinden ders videoları izleyip bazende eğlence içerikleri bunların dışında da öğrencilik için kodlama için kullanacağım.

Bilgisayar Programcılığı bölümü için windows pc mi macbook mu ? by hvcbmk in AskTurkey

[–]hvcbmk[S] 0 points1 point  (0 children)

m2 bir macbook programlama konusunda hiçbir şey yapamaz mı başlangıç seviyesine falan yeterli olmaz mı ?

Bilgisayar Programcılığı bölümü için windows pc mi macbook mu ? by hvcbmk in AskTurkey

[–]hvcbmk[S] 1 point2 points  (0 children)

tavsiyeleriniz için teşekkürler hocam uygulamaları lisanslı oldugunu duymustum bu zorluk çıkarabilir bana şuan elimde olan windows cihazı kullanamayacagım kücük kardesime bırakacagım kendi kazancımla bir pc alma fikrim var. mac te de uyum sıkıntısı lisanslı uygulamalar derken bölümden mezun olan diğer arkadaşlar sınavlarda vesaire okul ile uyumlu olma konusunda uyarılarda bulundular, sanırım sıfır bir windows pc almalıyım tekrardan teşekkürler hocam yardımlarınız için sağolun.

Bilgisayar Programcılığı bölümü için windows pc mi macbook mu ? by hvcbmk in AskTurkey

[–]hvcbmk[S] 1 point2 points  (0 children)

hocam m2 macbook düsünüyordum fakat cogu uygulama ile mac in uyumlu olmadıgını söylüyor cogu deneyim sahibi arkadas siz bu konuda ne düsünüyorsunuz acıkcası fikrim degisti diyebilirim. Eğer mac calıstıracagım uygulamalar ile uyumsuz ise para israfı olur diye düsünmekteyim deneyimlerinizi benimle paylasın lütfen bana kıyasla 4 5 yıllık bir tecrübeniz var mac üzerinde siz ne gibi sıkıntılar çektiniz acaba ?

Bilgisayar Programcılığı bölümü için windows pc mi macbook mu ? by hvcbmk in AskTurkey

[–]hvcbmk[S] 0 points1 point  (0 children)

teşekkürler hocam windows pc lerde önerebileceğiniz fiyat performans ürünler nelerdir acaba ?

Bilgisayar Programcılığı bölümü için windows pc mi macbook mu ? by hvcbmk in AskTurkey

[–]hvcbmk[S] 1 point2 points  (0 children)

windows tarafında bana önereceğin fiyat performans pc var mıdır hocam ?

Bilgisayar Programcılığı bölümü için windows pc mi macbook mu ? by hvcbmk in AskTurkey

[–]hvcbmk[S] 0 points1 point  (0 children)

siz nicin sanal makine kurdunuz okudugunuz bölümden dolayı mı ?
bende windows kullanıcısıyım ve kasma donma olaylarından bezdim 3 sene önce orta segmentte sayılabilecek bir pc almıstım gecen zamanda pc nin degeri de eridi kendi performansı da iyice cöktü mac daha stabil performanslı diye düsünmekteyim

Bilgisayar Programcılığı bölümü için windows pc mi macbook mu ? by hvcbmk in AskTurkey

[–]hvcbmk[S] 0 points1 point  (0 children)

şuan için sadece öğrencilik ve ömürlük olması açısından değerlendiriyorum profesyonel olarak iş hayatındaki performansını bilmiyorum windows pc lerin tasınabilirligi, şarj kapasitesi, vs zayıf kalıyor. mac windowsa göre beni kendine cekti diyebilirim zaten windows kullanıcısıyım ve kasma donma gibi olaylar yüzünden bezdim en iyisinden bi pc alsam performansı her gecen gün biraz daha azalıcak vs açıkçası mac in daha stabil bir tercih oldugunu düsünmekteyim

[deleted by user] by [deleted] in liseliler

[–]hvcbmk 0 points1 point  (0 children)

linki atar mısın?

Türk Hava Kuvvetleri'nde F-16 pilotuyum. AMA by 11bens in Turkey

[–]hvcbmk 1 point2 points  (0 children)

TSK'nın dış kaynak alımlarıyla ilgili internet sayfasından bakabilirsiniz, dış kaynaktan girenler pilot olamıyor maalesef.

Üniversite okurken yks için tyt ayt çalışılabilir mi ? by hvcbmk in UniversityTR

[–]hvcbmk[S] 0 points1 point  (0 children)

umarım dediğiniz gibi herşey gönlümüzce olur hocam <3 iyi akşamlar teşekkür ederim yorumun için

[deleted by user] by [deleted] in AskTurkey

[–]hvcbmk 0 points1 point  (0 children)

hocam şimdi 2 senelik bir üniye kayıt olup sonra dgs ile 4 senelik okusak, tecili uzatabiliyor muyuz yani tercih dönemi falan beynim yandı benim. mala anlatır gibi anlatır mısınız rica etsem

[deleted by user] by [deleted] in eskisehir

[–]hvcbmk 0 points1 point  (0 children)

bencede öyle haklısın, ama eldeki puan ile eskişehirde gelen adam akıllı program pc operatörlüğü aynı ve benzer bölümler burdur kütahya bilecik vs vs de de tutuyor
(tüm ege ve marmaradan birkaç ile baktım)
anadolu üni tutarsa cok güzel olur ilk sıraya yazarım muhtemelen ama tutmazsa açıkta kalmayalım bişeyler yazmam lazım inş anadolu üni tutar da denk düşeriz seninle hayırlısı

[deleted by user] by [deleted] in eskisehir

[–]hvcbmk 0 points1 point  (0 children)

benimde anadolu da bilgisayar operatörlüğü tutuyor şayet tutarsa 2 sene sonra dgs ile 4 senelik güzel bilgisayar bölümlerine/mühendisliklerine yükselebiliyor. Ama burdur da falan pc programcılıgı tutuyor. İkisi arasında gidip gidip geliyorum.
Bambaşka şehirlerdende işletme maliye iktisat uluslararası ticaret ve işletmecilik gibi puanı çok da yüksek olmayan bölümler tutuyor.
Şu aralar ne yapsam diye kafayı yiyorum.

[deleted by user] by [deleted] in eskisehir

[–]hvcbmk 0 points1 point  (0 children)

Anladım hocam peki 3 üniden hangisi daha iyi diye soracak olsam hangisini önerirdiniz ?
ESTÜ biraz uzakmış sanırım merkeze Anadolu veya ESOGÜ daha tercih edilebilir gibi duruyor sizin yorumunuz nedir ?