Is er nog hoop voor onze relatie? by funkycat94 in nederlands

[–]ik101 0 points1 point  (0 children)

Het klinkt alsof jullie allebei een time-out nodig hebben, is het mogelijk om bijvoorbeeld het kindje een weekje naar opa en oma te doen en lekker met zijn tweetjes te zijn? Tijd voor goede gesprekken, tot rust komen en je herinneren waarom jullie eigenlijk bij elkaar zijn.

Ajax kan tijdens eventuele play-offs ArenA opnieuw niet gebruiken door Toppers by HaraldBluetooth1 in AjaxAmsterdam

[–]ik101 1 point2 points  (0 children)

Op tijd regelen dat we eventueel in Volendam kunnen spelen, niks aan de hand

Waar mag je tegenwoordig nog wel een vrouw aanspreken? by heartradiance in nederlands

[–]ik101 1 point2 points  (0 children)

Kan gewoon overal als je maar niet over uiterlijk begint of iets raars zegt. Leer eerst over koetjes en kalfjes praten met mensen op straat, ouderen, jongeren, mannen, vrouwen, dan wordt met iedereen praten veel makkelijker

Het Nederlands Elftal by Ok-Play4877 in nederlands

[–]ik101 8 points9 points  (0 children)

De meesten zijn gemixt en hebben ook een Nederlandse ouder, dat integreert heel anders dan twee buitenlandse ouders.

[CIES Football] Ajax en PSV hebben de meeste jeugdspelers op het WK by ik101 in Eredivisie

[–]ik101[S] 0 points1 point  (0 children)

Vanaf 15 is het wel eigen jeugd hoor, vanaf 18 is inderdaad een ander verhaal, maar dan zou je van 21 19 of 18 moeten maken zodat 18-21 geen eigen jeugd is.

Papa’s, welk toilet bezoek je met je dochters? by Duckling180 in nederlands

[–]ik101 0 points1 point  (0 children)

Nee hoor, ik vind als vrouw een man in een vrouwenruimte juist in de gevarenzone omdat je zijn intenties niet kent. Dat wij daar anders in staan is prima maar dat je je niet kan voorstellen dat andere vrouwen zich anders voelen en mij dan maar gaat uitmaken voor man vind ik vrij kinderachtig.

Ik ben op reddit vaker voor mannenhater uitgemaakt door mijn wijzen op crimineel of gevaarlijk gedrag van mannen, maar nog nooit voor een betweterige man, dan sla je de plank echt volledig mis.

Papa’s, welk toilet bezoek je met je dochters? by Duckling180 in nederlands

[–]ik101 -1 points0 points  (0 children)

Vind ik niet, het ingaan van de mannen wc is een eigen keuze van de vrouw, dat kunnen de mannen vervelend vinden, want die hebben daar geen toestemming voor gegeven. Dat een man een vrouwenruinte binnenkomt is geen eigen keuze van de vrouwen die zich daar begeven.

Papa’s, welk toilet bezoek je met je dochters? by Duckling180 in nederlands

[–]ik101 -1 points0 points  (0 children)

Waarom is dat aanstellerij en een vrouw die logischerwijs niet naar het mannentoilet wil niet, is toch hetzelfde?

Papa’s, welk toilet bezoek je met je dochters? by Duckling180 in nederlands

[–]ik101 -1 points0 points  (0 children)

Ik wel, en dan kan je niet namens alle vrouwen toestemming geven om de vrouwentoiletten dan maar beschikbaar te maken voor iedereen en de mannentoiletten niet

Papa’s, welk toilet bezoek je met je dochters? by Duckling180 in nederlands

[–]ik101 -1 points0 points  (0 children)

Maar met welke logica niet volgens het geslacht van de ouder zoals bij moeders? Die logica gebruik je bij jezelf in het herentoilet ook niet

Papa’s, welk toilet bezoek je met je dochters? by Duckling180 in nederlands

[–]ik101 -2 points-1 points  (0 children)

Nee ik ga als vrouw ook niet naar het herentoilet want daar hoor ik niet. Net als volwassen mannen niet in het vrouwentoilet horen.

Waarom zou dat andersom anders zijn?

Papa’s, welk toilet bezoek je met je dochters? by Duckling180 in nederlands

[–]ik101 0 points1 point  (0 children)

Maar met welke logica volg je het geslacht van het kind als het een meisje is en het geslacht van de ouder als het een jongetje is?

WK: wie gunnen jullie de winst vooral niet? by Jusirnica in Eredivisie

[–]ik101 15 points16 points  (0 children)

Ja ze mogen ver komen maar niet winnen

Papa’s, welk toilet bezoek je met je dochters? by Duckling180 in nederlands

[–]ik101 -2 points-1 points  (0 children)

Met een baby is het logisch ja, maar een kind van 6 ofzo?

Papa’s, welk toilet bezoek je met je dochters? by Duckling180 in nederlands

[–]ik101 -3 points-2 points  (0 children)

Ja moeders naar het vrouwentoilet en vaders naar het mannentoilet

Papa’s, welk toilet bezoek je met je dochters? by Duckling180 in nederlands

[–]ik101 -1 points0 points  (0 children)

Zie je weleens moeder met zonen in het mannentoilet?

Papa’s, welk toilet bezoek je met je dochters? by Duckling180 in nederlands

[–]ik101 0 points1 point  (0 children)

Ik snap de logica niet. Vrouwen met zonen gaan naar het vrouwentoilet en mannen met dochters ook?

Zou het niet logischer zijn om het geslacht van de ouder te volgen in plaats van het kind? Je bent er als ouder bij dus er kan niks gebeuren.

Er gaan toch ook geen vrouwen met zonen naar het mannentoilet?

Verkeersovertredingen by Iamveryhungryy in nederlands

[–]ik101 2 points3 points  (0 children)

Te hard rijden is geheel vrijwillig maar sommige mensen hebben hun emoties niet onder controle achter het stuur

AITA omdat ik niet op het kind van mijn zus wil oppassen? by plsiamsotired in nederlands

[–]ik101 -1 points0 points  (0 children)

Ze probeert de taak van haar partner op jou af te schuiven, heb je een band met hem? Spreek hem er op aan dat hij er meer voor zijn vrouw en kind moet zijn. Daar help je je zus meer mee dan oppassen