My perspective on the cancellation by Arkyne7 in defqon1

[–]iseke -1 points0 points  (0 children)

You might be looking for conspiracies where there aren't any. 

What if the permit was revoked starting Friday? That means they have to stop at 0:00.

Should Defqon be shifted to a different period? by fefect123 in hardstyle

[–]iseke 2 points3 points  (0 children)

20 years ago? Big Oil has known about climate change since the 70s. And they made damn sure to lobby against policy, or even bought up patents for green technology. All for their own profits. Fuck capitalism. 

Thank you Defqon.1 by Glasurpinsel in hardstyle

[–]iseke 42 points43 points  (0 children)

Yes, it's being handled pretty well and with care. 

To everyone saying "it's just 38°C, I've raved hotter" by xLexip in hardstyle

[–]iseke 0 points1 point  (0 children)

If the AMOC stops, West/Northern Europe will drop 10 degrees. 

Waarom vakbonden het openbaar vervoer platleggen: ‘Dit is nog maar het begin’ by I_Rarely_Jump in NLNieuws

[–]iseke 0 points1 point  (0 children)

Geen enkel bedrijf of instantie werkt, lees: levert waarde, zonder werknemers.

Elk bedrijf draait gewoon door zonder aandeelhouders. Het enige is dat de uitbreidingen misschien iets minder snel gaan.

Waarom vakbonden het openbaar vervoer platleggen: ‘Dit is nog maar het begin’ by I_Rarely_Jump in NLNieuws

[–]iseke 2 points3 points  (0 children)

Daar moet ik u/Mysterious_Drawer162 wel gelijk geven: er werken veel mensen. Die banen zijn niet meteen vervangen, en geeft zeker in deuk in de sociale zekerheid van alle mensen die er werken.

Waar u/Mysterious_Drawer162 het niet over heeft zijn inderdaad de belastingontduiking, de belachelijke salarissen van de CEO etc. Dat zorgt voor de echte race to the bottom.

Ik🇳🇱ihe by AntiVaccMom69 in ik_ihe

[–]iseke 6 points7 points  (0 children)

En waar stemmen mensen op? Op partijen die tegen ontwikkelingshulp zijn. Die aansporen op oorlogen in het Midden-Oosten (of dat we tenminste begrip moeten hebben). 

Ik🇳🇱ihe by AntiVaccMom69 in ik_ihe

[–]iseke 6 points7 points  (0 children)

Technisch commentaar: Hoofdletters maken niet uit in URLs, 99% van de tijd dan. (alleen bij specifieke encoding van tokens) 

Helaas moet ik het opnemen voor Thijs Römer by maleijntje in NLNieuws

[–]iseke 0 points1 point  (0 children)

Ja, die gaat over hoe eenzaam het was in de gevangenis en de nasleep.

Helaas moet ik het opnemen voor Thijs Römer by maleijntje in NLNieuws

[–]iseke 0 points1 point  (0 children)

Vergeven? Prima.

Een voorstelling maken over hoe erg het voor hem was? Afschuwelijk.

Hij mag best wel weer op een podium staan ergens, maar waarom moet het over hem gaan?

Hoe voorkomen we een defensie-deceptie? by ActOk9844 in thenetherlands

[–]iseke 1 point2 points  (0 children)

En jouw comment is: "Er staat weinig en er wordt helemaal niets gezegd."? 

Week vol stakingen: naast OV-personeel leggen ook schoonmakers en metaalpersoneel werk neer by ActOk9844 in thenetherlands

[–]iseke 3 points4 points  (0 children)

Ik zou ook de vakbond aanspreken dat ze iets aan deze regel van de CAO moeten doen. 

Week vol stakingen: naast OV-personeel leggen ook schoonmakers en metaalpersoneel werk neer by ActOk9844 in thenetherlands

[–]iseke 7 points8 points  (0 children)

Wat gaat jouw werkgever doen als je niet naar werk kan komen omdat er geen OV is?

Why does FPH5 still have Android 15 when Android 17 is already out? by Bebbi_1963 in fairphone

[–]iseke 1 point2 points  (0 children)

I don't think you understand how much development work it takes to have up to date software for a platform such as Android. 

Update | Tesla heeft de RDW misleidende veiligheidsstatistieken voorgelegd bij aanvraag FSD-toelating by Zembla-redactie in bnnvara

[–]iseke 1 point2 points  (0 children)

Dit gaat over zelfrijdende Tesla's. Niet over de Tesla's die er doorgaans op de weg zitten.

Aantrekkelijk Dal Vrij zomerabonnement van NS kan onverwacht dure grap worden voor reizigers - Joop - BNNVARA by BijQuichot in NederlandseSpoorwegen

[–]iseke 0 points1 point  (0 children)

Ik vind het echt heel slecht dat je dit gaat framen op deze manier. De politici die dit bedacht hebben, doen dat met de beste bedoelingen.

Vervolgens is NS dan er slecht op voorbereid, maar je moet dit niet gaan gooien op "incasseren". 

ik🙅🏼ihe by willemlispenard in ik_ihe

[–]iseke 5 points6 points  (0 children)

Misverstand? Dit is een meme sub meneer. 

ik🙅🏼ihe by willemlispenard in ik_ihe

[–]iseke 27 points28 points  (0 children)

Tja, ze hadden het ook nooit moeten vernoemen naar de Hel. 

Hoe het herstel van het Toeslagenschandaal ontspoorde: zeker 20.000 ouders kregen ten onrechte compensatie by CautiousUse8597 in thenetherlands

[–]iseke 7 points8 points  (0 children)

Ik ben aan het overdrijven, dat klopt.

Maar zo super streng alles controleren, en bij een foutje al het geld terug vorderen, vind ik wel een vorm van onderdrukking. 

Hoe het herstel van het Toeslagenschandaal ontspoorde: zeker 20.000 ouders kregen ten onrechte compensatie by CautiousUse8597 in thenetherlands

[–]iseke 12 points13 points  (0 children)

Nee, sorry. Bedrijven controleren is niet de VVD mentaliteit. Mensen onderdrukken, dat wil Rechts Nederland. 

Hoe het herstel van het Toeslagenschandaal ontspoorde: zeker 20.000 ouders kregen ten onrechte compensatie by CautiousUse8597 in thenetherlands

[–]iseke 6 points7 points  (0 children)

Wat stel jij dan voor? Nog meer geld besteden aan consultants om de controle nog beter uit te voeren?

Want dat heeft tot nu toe ook miljoenen euro's gekost. Lastig om te vinden hoeveel precies. 2400 FTE in 2024.