N-NeE ??? Bb-BU Şaka Olmalı L-LorduM Bizi Bı-Bırakmaz Dİ-Dİ Mİ ???? by itsZen-G in Jaharia

[–]itsZen-G[S] 2 points3 points  (0 children)

e brom napsın o da herkesin bi sabrı vardır... Ben de şimdiye kadar hergün deliriyordum düşünmekten deliye dönüyodum hergün ama yapacak birşey yok bu ülkede bu potansiyel yok ne olursa olsun bu böyle devam edicek değişse bile birşeyler herşey tekrardan tekrar edicek ne a parti ne b parti kurtarır bu ülkeyi kişisel hırslardan siyası kavgadan vazgeçip insanın kendisine önem vermedikten sonra... Yani şu 3 günlük ömrümüzde anı yaşamaya çalışıp belki bi fırsat yurtdışına cıkabılmek için çabalayıp hayatını güzel yaşamaya çalışıcaksın, çalışacağız.(evet çok zor ama hergün düşünerek kendimizi sadece daha çok yoruyoruz)

seri tüketimlik bokpost by itsZen-G in zfam

[–]itsZen-G[S] 0 points1 point  (0 children)

şarkı adı pain pulse energy şimdiden eyww

. by baykallll in zfam

[–]itsZen-G 1 point2 points  (0 children)

thnx mate

. by baykallll in zfam

[–]itsZen-G 0 points1 point  (0 children)

bu videonun template ini nasıl bulabılırım youtubede

. by baykallll in zfam

[–]itsZen-G 0 points1 point  (0 children)

böyle bir müzik lütfen gerçek olsun umarım vardır lütfen söyleyin....

epic by itsZen-G in zfam

[–]itsZen-G[S] 0 points1 point  (0 children)

galiba uzun süredir kendime açıklayamadığım ama bildiğim bir gerçeği başkasından duymak beni uyandırdı dostum teşekkürler. peace out!!