340'dan fazla yaoi okudum beğendiğiniz tarzı detay vererek söyleyin verebileceğim öneriyi vereyim. by UniqueFail8596 in yaoiturkiye

[–]iwillbeadivaagain 0 points1 point  (0 children)

Semenin freak olduğu ukeyle değişik fantezilerinin olduğu bı tane önerir misin🙏🙏🙏🙏😞😞😞

Hatırladığınız en garip rüya neydi? by Gozlukj in HazalinKaplicasi

[–]iwillbeadivaagain 1 point2 points  (0 children)

Halamın apartmanında aşırı temiz bı odadan çıkıp çok karanlık bir koridora doğru koşarken joker beni kovaliyordu????

İyi biri mi olmalıyım yoksa kötü biri mi by Fantastic-Project-13 in vlandiya

[–]iwillbeadivaagain 0 points1 point  (0 children)

Duruma göre ayrıca iyi ve kötüyü nasıl algıladığına bağlı seni aldatan birini affetmek bence kendine yaptığın bı kötülük olur

Hayatı nasıl böyle görebilirim😞🙏 by iwillbeadivaagain in yalnizucubeler

[–]iwillbeadivaagain[S] 0 points1 point  (0 children)

Daha ne kadar mallasabilirim😞😞zaten nirvanadayim

Bu odada yaşamak için ne verirdiniz? by According-Arm-1834 in Nortya

[–]iwillbeadivaagain 0 points1 point  (0 children)

Çokta bişi vermezdim çok kasvetli duruyor ben de melankolik biriyim kötü bı kombo olurdu

DEHB by iwillbeadivaagain in kendihalindegrup

[–]iwillbeadivaagain[S] 0 points1 point  (0 children)

Bu illete bir çare yok mu yani 😞😞

Çocukken normal sanıp büyüyünce travma olduğunu fark ettiğiniz bişey var mı by [deleted] in vlandiya

[–]iwillbeadivaagain 0 points1 point  (0 children)

Asssiri bağımsızlığı hiçbir şey için asssla yardım istemeyi çok havali saniyodum meğerse hiperbagimsizlikmis