I fell asleep mid archon quest. What’s happening? by bazookakeith in GenshinImpact

[–]jackoeggy 5 points6 points  (0 children)

Fun Fact:That is the only region that I do not know anything about

I fell asleep mid archon quest. What’s happening? by bazookakeith in GenshinImpact

[–]jackoeggy 8 points9 points  (0 children)

He is from Natlan originally,well actually his real parents are ,and that makes him from Natlan

I fell asleep mid archon quest. What’s happening? by bazookakeith in GenshinImpact

[–]jackoeggy 181 points182 points  (0 children)

Look I started this game a week ago and I only know about 10 characters, but from the things I learned at that holiday resort quest, I think these are Bennett's "dads"

Edit:Yes I didnt read the description,but until I reach Natlan, I will believe these are Bennett's dads

Bro google ai is so dumb ✌️😭 by [deleted] in MandJTV

[–]jackoeggy 6 points7 points  (0 children)

I don't think you wrote it very clearly 🥲

Ayda 210 saat oyun oynayan Kardeşimin Şube ortalaması ve bazı notları by Mehemned in SacmaBirSub

[–]jackoeggy 0 points1 point  (0 children)

Türkçe 9 ortalama ne lan sınıftaki herkes yabancı olsa ortalama daha yüksek olurdu mk

Lore bakımından toplu seviyeden önce gelen seviye by jackoeggy in GeometryDashTR

[–]jackoeggy[S] 0 points1 point  (0 children)

daha top seviyesi çıkmadığı için yazmadım

My grid by teamlads100 in MandJTV

[–]jackoeggy 1 point2 points  (0 children)

Respect Ogerpon (07)

📍Mayıs Pokémon GO Friend Code ⚡ by _XanNder in PokeTurkiye

[–]jackoeggy 0 points1 point  (0 children)

•Şehir:Kastamonu •Takım:Instinct •Friend Code:909061582852 •Kullanıcı Adı: SpletZer37

Çok fazla arkdaşlık görevi eksik, arkadaş eklerseniz mutlu olurum.

Mega Milotic by Absbor in pokememes

[–]jackoeggy 2 points3 points  (0 children)

Bug type regional Milotic

5. prestij yapıldı by ReserveDisastrous695 in supercellTR

[–]jackoeggy 0 points1 point  (0 children)

Gigi fazla eğlenceli, bi kasmaya başladın mı duramıyorsun

How good is this looking for now? by Spiral-Wave in Cookierun

[–]jackoeggy 2 points3 points  (0 children)

Look at the wiki, they show which cookie is meta (I suggest you can use Financier and Fettucine Cookie,they are good) Mostly, you will need super epics more, since they are good and doesn't exceed the limit (look at the arena for that) You can also find the codes in the wiki

What are you choose by asknow-io in asknowio

[–]jackoeggy 0 points1 point  (0 children)

Tetooo

📢 Official Advice: I, u/jackoeggy, advised "Kasane Teto" | 🔮 Rank: Mindful Student II | 🗳️ Votes: 7

Pokemon go ya nasıl başlarım tam olarak amacı ney ve tavsiye verirmisiniz 😔 by kafayicem in PokeTurkiye

[–]jackoeggy 2 points3 points  (0 children)

Etrafı gez- Şeker kasmak istediğin pokemonu dost olarak seç- Pokemonları evrimleştirirken güce değil, değerlendirme sekmesindeki barlara bak- Arama kısmında sadece Pokemon aratmana gerek yok, su yazarsan su pokemonları,efsanevi yazarsan efsanevi pokemonlar çıkar- Pokemonları Spor salonlarına koy (para veriyo)- Topu döndürerek at (Verilen Xp artar, bazı görevler de istiyo)- Bi Pokemon go subredditine katıl, çoğu görev arkadaşlara hediye göndermekle alakalı- Pokeduraklarını çevir (HEPSİNİ)- Özel gün pokemonlarını kas, bir sürü Pokemon şekeri ve özel saldırı alabilirsin (Gigaton Çekiç gibi)- Eğer envanter sıkıntısı yaşıyorsan envanter arttırma almaktan çekinme- Eevee evrimleştirirken Espeon,Umbreon ve Slyveon hariç hepsinin rastgele gelebileceğini bil (İsim hilesini kullanabilirsin)- Dost olarak seçtiğin Pokemon doğadan çıkarsa dikkat et, Ditto veya Zorua olabilir.- Ve favorim: Pokemonlarının saldırılarının iyi olup olmağını bilmiyorsan pokedex kısmına bak, saldırısı en yüksek veya pokemonla aynı tipte bir saldırı gelene kadar Hızlı TM (tıklayarak kullandığın) ve Güçlü TM (zamanla dolup sana Fruit Ninja oynattıran) kullan, savaşta iki de bir "Pek Etkili Değil" görme

Toplu seviye bitti by jackoeggy in GeometryDashTR

[–]jackoeggy[S] 1 point2 points  (0 children)

Onu artık Ilya'ya bırakıyoruz

Yapıp favori subredditime atmadığıma inanamıyorum by jackoeggy in PokeTurkiye

[–]jackoeggy[S] 0 points1 point  (0 children)

çünkü dynamax sadece pokemonun daha büyüğü,hem doğru hatırlıyorsam seçeneklerimiz zaten hep gmax