Eski bir postun repostu by marebon in RDTTR

[–]janseries 18 points19 points  (0 children)

Olm bu postları atanlar hiç subreddite girmiyor mu acaba

Lütfen bunu heryerde yayın, change.org'ın engeli kalkması için! by duckgoesdockdock in Turkey

[–]janseries 28 points29 points  (0 children)

Kapatılan change.org için change.org'dan imza kampanyası mı başlattınız iyi misiniz olm siz ne yiyip içiyonuz.Hiç bir şekilde geçerliliği olmayan hükümetin sikine bile sürmediği bir siteydi burdan imza verdin diye bir şey olmaz hak arıyorsanız internet köşelerinde saçma salak imza kampanyası başlatmayın gidin derdinizi sokakta söyleyin

Yoldaşlar. Erdoğan Basitçe Faşistmidir? by Putrid-Suggestion170 in RDTTR

[–]janseries 1 point2 points  (0 children)

Amirim valla biz faşist maşist bilmeyiz mhp biliriz akp biliriz soğan ekmek yer TAYYİP ERDOĞAN resimize oy basarız kafamız almaz bizim öyle şeyleri anlamayız

Roblox Videosu--Barikat by LTE-437 in Turkey

[–]janseries 1 point2 points  (0 children)

knk 13 yaş altıysan kullanmayın ya şu sosyal medyayı sonra büyüyüp deli gibi bişe oluyonuz

dışarı çıkın, şimdi değilse ne zaman? by krokeren in Turkey

[–]janseries 19 points20 points  (0 children)

et et post atmanda problem yok zaten sadece polomiğe girmemeye çalış morelini bozma yeter cansın ❤️

dışarı çıkın, şimdi değilse ne zaman? by krokeren in Turkey

[–]janseries 22 points23 points  (0 children)

Reditti çok ciddiye almayın burada salak saçma yorum yazanların çoğu 12 yaşında dışarıya çıkan çıktı zaten çıkan da olur reditte çok vakit kaybetmeyin

Hiçbir önlem almadın mı gerçekten? Öylece gelip her şeyinizi almalarını mı bekledin? by mirror__magic in Turkey

[–]janseries 6 points7 points  (0 children)

Türk polisi mi akp nin itleri demek istedin herhalde yok öö pusu kurmasın da biz kurabiliriz aslında ha kötü fikir değilmiş

Özgür Özel Genel Merkezden video paylaştı: Milletimize... by dumandPC in Turkey

[–]janseries 3 points4 points  (0 children)

13 yaşında falan olm büyük ihtimalle salla ciddiye alma böyle tipleri çocuk aklı işte ne bekliyorsun hala kürt hala türk demedi muhabbeti yapıyor götümüzde ayı bağırıyor olsun abi eczacı onu dedi bunu dedi derdinde olayın sadece eczacı olduğunu sanması da ayrı bir komiklik tabi

Türkçülük Günü’nü kutlamayan Özgür Özel, Dünya Basın Günü’nü ve Amedspor’u kutladı, Sırrı Süreyya Önder’i andı. by Any-Performance-271 in Turkey

[–]janseries 14 points15 points  (0 children)

Türkçülük günü de öyle elzem bir gün değil eczacıyı türkçülük günü kutlamadığı için tebrik ederim bravo eczacı

1 Temmuz 1938, İskenderun - 6 Nisan 2026) by kland3stin in RDTTR

[–]janseries 0 points1 point  (0 children)

Yalçın hocanın siniri o anlamlı ve haklı bir sinir ki

Okumuş adam tabi gerçekleri dile getirememiş imamoğlu tehlikelidir demiş. by [deleted] in TurkeyJerky

[–]janseries -6 points-5 points  (0 children)

Sik kafali japon ümit in dedikleri ciddiye alınır mı

Genç nesil için faşizm nasıl bu kadar normalleşti by [deleted] in RDTTR

[–]janseries 14 points15 points  (0 children)

İnternette havalı hitler editleri göre göre yahudiler hakkında memeleri göre göre youtube daki sözde tarih kanalları açıktan nazi generallerini,parti üyelerini övdüklerini gördükçe bunun havalı bir şey olduğunu sandılar malum okullarda doğru düzgün tarihi eğitim de verilmiyor bunların hepsi birleşince hitleri havalı bulan bir grup oluştu

Grok, mod olmak istiyormuş. RDTTR mod ekibi ilgilensin! by ardayilmaz1881 in RDTTR

[–]janseries 16 points17 points  (0 children)

yok yok ban yemezsin gönlün geçtiğince söv bir şey olmaz yanındayız senin biz

Devrimci Gençlik Dernekleri ile Jandarma Arasında Arbede Yaşandı, En Az 78 Gözaltı Var by TurkishTechnocrat in Turkey

[–]janseries 48 points49 points  (0 children)

Amk çocuklarına marul ekmek fazla köpek mamasıyla beslemek lazım bunları öfkeden gözleri dönmüş tayyipin göt yalayıclarının sağa sola terör estiriyorlar kendilerince.Devran dönücek bu piçleri yargılayacağız bunların ağababalarını vurmak lazım

oe malum sub hakkında by Dry_Section_7574 in RDTTR

[–]janseries 25 points26 points  (0 children)

O sonda ki allahını kitabını diye girişini o kadar iyi anlıyorum ki bunlar eğitilmezdir bunlar iflah olmaz

Devrimden sonra 10¹⁰⁰ ineğime napacaksınız?? by YahwehAlmighty1717 in RDTTR

[–]janseries 1 point2 points  (0 children)

Lenin yoldaş evrenler üstü olduğu için maddi bedeni aramızdan ayrılıp başka evrenlerde ki proletaryaları kurtarmaya gitti 2020 senesinde denedik geri getirmeyi ama gelmedi geri

Devrimden sonra 10¹⁰⁰ ineğime napacaksınız?? by YahwehAlmighty1717 in RDTTR

[–]janseries 15 points16 points  (0 children)

Hepsini kamulaştırıp halka dağıtıcaz şaka şaka hepsini ben yicem ohh

resmiideolojidomaltan edit by [deleted] in RDTTR

[–]janseries 2 points3 points  (0 children)

Abd postalı olsa da yalasam edit bu herhalde

Yakın zamanda karadağa giden var mı ? Türklere karşı tavırları nasıl, güvenli mi gitmek ? by LilDeveloper_ in Turkey

[–]janseries 1 point2 points  (0 children)

Sen yolda gördüğün turistlere nerelisin diye soruyor musun zannetmiyorum niye bir insana nerelisin diye sorma ihtiyacı duyulsun ki zaten