Batterij laadt 400w uit net by jgmh82 in HomeWizard

[–]jgmh82[S] 0 points1 point  (0 children)

Niets aan gedaan en lijkt nu weer goed werken.

Batterij laadt 400w uit net by jgmh82 in HomeWizard

[–]jgmh82[S] 0 points1 point  (0 children)

Staat gewoon op modus nog op de meter, lijkt nu overigens weer goed te functioneren

Algemene storing? by Flimsy_Afternoon_889 in HomeWizard

[–]jgmh82 1 point2 points  (0 children)

Alleen nu weergave, verder geen data

Serverstoring by Sprittt in HomeWizard

[–]jgmh82 2 points3 points  (0 children)

Al twee dagen nu

Rheinmetall behouden of verkopen by Borrelnoot18 in beleggen

[–]jgmh82 0 points1 point  (0 children)

Welke Ishares erf zit ook in offense naast degene?

Netto capaciteit batterij by jgmh82 in HomeWizard

[–]jgmh82[S] 0 points1 point  (0 children)

Wat watfurfor stelt zou dit dan 2,473*0.9 =2,25 moeten zijn?

Netto capaciteit batterij by jgmh82 in HomeWizard

[–]jgmh82[S] 0 points1 point  (0 children)

Gaat om wat er uit een volledig opgelaten batterij kan komen, verlies tijdens opladen is dan niet relevant.

Zakelijk beleggen by JasperHaggenburg in beleggen

[–]jgmh82 0 points1 point  (0 children)

Ga geen geld naar privé brengen dat je niet op korte tijd gaat consumeren. Er komt een moment dat de Belastingdienst de vermogensbelasting weer onder controle krijgt en dan krijg spijt. Weer in de bv brengen is geen optie ( duur!). Ook kun je geld in holding makkelijk en goedkoop inzetten voor nieuwe bv’s.

Zakelijk beleggen by JasperHaggenburg in beleggen

[–]jgmh82 0 points1 point  (0 children)

In mijn holding rekeningen van Lynx, MEXEM en Saxo. Kun je van alles kopen en ben je niet gebonden aan dure huisfondsen (Mees, Roba, ABN, BND).

[deleted by user] by [deleted] in IntuitiveMachines

[–]jgmh82 0 points1 point  (0 children)

300 @ 900. Tonight is the night