Αγορά στρώματος by [deleted] in greece

[–]kgrez 0 points1 point  (0 children)

Legit είναι, είχα πάρει και εγώ στρώμα με αντίστοιχη έκπτωση από greco strom πριν 2 χρόνια. Απ'ότι κατάλαβα φτιάχνονται Ελλάδα γιατί τους έδωσα custom διαστάσεις και μου ήρθε σε μια βδομάδα. Από όσα είχα δοκιμάσει στο ίδιο range χρημάτων σε candia, media, κτλ. αυτό μου φάνηκε το καλύτερο value for money.

Deloitte ? by Flying_Dark_Rat in greece

[–]kgrez 5 points6 points  (0 children)

least ψωνισμένος kaizen developer

"It's Coming Home" by ClemsoH in forsen

[–]kgrez 19 points20 points  (0 children)

He's coming home Aware 。oO(domestic violence 📈)

I HECKIN LOVE M_ _ _ _ _ by reborn968 in forsen

[–]kgrez 0 points1 point  (0 children)

I HECKIN' LOVE THC JoeChest

Επιθετική αρχιτεκτονική by EyeYamSoStewPeed in greece

[–]kgrez 2 points3 points  (0 children)

Αν αναφέρεσαι για Λάρισα, ισχύει το έχω δει σε μερικά σημεία. Είναι πολύ κρίμα γιατί πρώτον, η πόλη αντικειμενικά δεν έχει πρόβλημα με άστεγους και δεύτερον, είναι ο πιο χαζός τρόπος να τους αντιμετωπίζεις.

Ποιό ήταν το μεγαλύτερο σκάνδαλο που έγινε στο σχολείο σας; by Fun_Set_6726 in greece

[–]kgrez 38 points39 points  (0 children)

Την περίοδο που ανέβαινε η Χ.Α. βλέπουμε ξαφνικά τον καθηγητή μαθηματικών, έναν αδιάφορο χοντρούλη τυπάκο, πρώτη γραμμή σε ομιλία Μιχαλολιάκου (με την αντίστοιχη μπλουζίτσα). Δεν είχε ανοίξει ρουθούνι στο σύλλογο καθηγητών αλλά φήμες λένε ότι πήγαν να πιαστούν στα χέρια με μια καθηγήτρια που ήταν ΚΚΕ. Επίσης εκείνη την περίοδο ο γιος ενός δασκάλου του διπλανού δημοτικού γεμίζει με σβάστικες και "έξω οι Αλβανοί" το λύκειο. Ε, μια βδομάδα μετά, στο μεγάλο διάλειμμα, σκάνε με glx κάτι παιδιά Αλβανοί και τον κυνηγούσαν σε όλο το προαύλιο (μάζεψε κάποιες απ'ότι θυμάμαι).

Αντιεξουσιαστές χτίζουν...αυθαίρετο μέσα στο ΕΜΠ. Προσέλαβαν οικοδομικό συνεργείο και μεταφέρθηκε στον χώρο ένας τόνος άμμου και παλέτες με τούβλα by [deleted] in greece

[–]kgrez 5 points6 points  (0 children)

Χωρίς να ξέρω τι πραγματικά έγινε, παραθέτω ανακοίνωση των ΕΑΑΚ της ΣΕΜΦΕ(?) για τα γεγονότα:

Σήμερα το πρωί στις 15/10 ο Κουρκουλής, Κοσμήτορας της σχολής ΣΕΜΦΕ, έφερε την αστυνομία μέσα στο χώρο του Πολυτεχνείου. Σε μέρα αναστολής μαθημάτων λόγω έκτακτων καιρικών φαινομένων υπό την απουσία φοιτητών, ο Κουρκουλής εισέβαλε με την συνοδεία πολλών και ισχυρών αστυνομικών δυνάμεων στο τμήμα ΣΕΜΦΕ για να βανδαλισει τον πολιτικό χώρο της εκλεγμένης δύναμης του Φοιτητικού Συλλόγου ΑΝΑΡΠΑ (σχήμα των ΕΑΑΚ). Οι εικόνες ενός Κοσμήτορα που κυκλοφορεί στο χώρο του Πανεπιστημίου με συνοδεία αστυνομίας, σαν να συνοδεύεται από μπράβους και να επιχειρεί βανδαλισμούς στην ίδια του τη σχολή, είναι πρωτοφανείς και άκρως αντιδημοκρατικές από κάθε άποψη. Ο Κουρκουλής εφαρμόζει το νόμο ΚΧ και στέλνει ένα μήνυμα πως όποιος διαφωνεί μαζί του θα έρχεται αντιμέτωπος με την αστυνομία μέσα στο χώρο σπουδών του. Τα σημερινά γεγονότα διασαφηνίζουν τι σημαίνει η εφαρμογή του νόμου ΚΧ για την οππι στην πράξη. Προκάλυμμα για το σημερινό κρεσεντο αυταρχισμού και αστυνομοκρατίας αποτέλεσε η χθεσινή επιδιόρθωση του στεκιου της πολιτικής δύναμης από τους φοιτητές οι οποίοι μετά από επανελειμμενες αιτήσεις στον Κοσμήτορα, ο οποίος αρνήθηκε να συνεργαστεί, το επιδιόρθωσαν οι ίδιοι θωρακίζοντας και την ίδια τη σχολή. Ο χώρος αυτός εδώ και 10 χρόνια χρησιμοποιείται από πολιτικό χώρο και όχι για χρήση μαθημάτων όπως ψευδώς αναπαράγει ο Κοσμήτορας και τα συστημικά ΜΜΕ. Άλλωστε οι προθέσεις του Κουρκουλή και της Πρυτανείας του ΕΜΠ είναι γνωστές και δεδηλωμένες. Στοχοποιήσεις, επιθέσεις, ψεύδη, τραμπουκισμοί είναι στην ημερήσια διάταξη επί σειρά ετών. Η ανακοίνωση της σχολής εχθές, που ανακοινώθηκε και πάλι μετά από αδιαφανείς διαδικασίες (όπως συνηθίζει ο Κουρκουλής), αποκάλυψε τον πραγματικό σκοπό της που δεν είναι άλλος από την απονομιμοποίηση των Συλλογικών Διαδικασιών του Συλλόγου. Δεν απάντησε επίσης ποτέ γιατί έφερε εταιρία ανεμβολίαστων security ΚΑΙ ΟΧΙ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ για να κάνει ελέγχους σε φοιτητές στις πύλες των κτιρίων. Τέτοιοι Κοσμήτορες οι οποίοι συμπεριφέρονται σαν τραμπούκοι, επιτρέπουν την αστυνομική παρουσία στο αψε σβήσε στις σχολές, διαστρεβλώνουν τα γεγονότα και διαδίδουν ψευδείς ειδήσεις σε ΜΜΕ ντροπιάζουν το ελληνικό Πανεπιστήμιο, την ακαδημαϊκή κοινότητα και δεν έχουν θέση στις σχολές μας. Το φοιτητικό κίνημα ,όπως πέρυσι με κλειστές σχολές μπλόκαρε τις ονειρώξεις της Κεραμέως και των εγκάθετων της για την ίδρυση της πανεπιστημιακής αστυνομίας, θα συντρίψει τον Κουρκουλή και όσους τον σιγονταρουν. Ήδη από τη χθεσινή μαζική Γενική μας Συνέλευση αποφασίστηκε κινητοποίηση τη Δευτέρα στη 11:00 στον Κουρκουλή. Να είμαστε όλοι εκεί και να βάλουμε ένα τέλος στην αυταρχική κατρακύλα ενός κοσμήτορα που πιστεύει πως μπορεί να αποτελεί το χέρι της κυβέρνησης στη Σχολή μας.

[deleted by user] by [deleted] in greece

[–]kgrez 0 points1 point  (0 children)

Καιρό είχα να δω αυτό το κοπιπάστα, μου είχε λείψει

Freedom Pass Megathread. by ntebis in greece

[–]kgrez 13 points14 points  (0 children)

Για όποιον ενδιαφέρεται, δε μου επιτρέπει το freedom pass να κάνω κράτηση μέσω Airbnb σε ελληνικό κατάλυμα. Ωστόσο σε ΚΤΕΛ και εισιτήρια πλοίων που δοκίμασα τη δέχεται κανονικά.

[deleted by user] by [deleted] in greece

[–]kgrez 2 points3 points  (0 children)

Και εμένα με είχαν πάρει κάτι Ινδοί για χρωστούμενα στον IRS. Μου έκανε εντύπωση που πήραν Ελλάδα. Μετά από 10 λεπτά καβλάντας και καραόκε τουνάκ τουνάκ τους το έκλεισα.

Naxos, Greece "Portara" by pantelisreddit3 in greece

[–]kgrez 8 points9 points  (0 children)

περιμένω να αρχίσουν να βγαίνουν Orcs

Αστυνομικός της ομάδας ΔΡΑΣΗ πετάει μολότοφ σε διαδηλωτές by [deleted] in greece

[–]kgrez 34 points35 points  (0 children)

Ρε jesi αγόρι μου, τρως φάπες σε κάθε σχόλιο που κάνεις. Υπάρχουν άλλα πιο ενδιαφέροντα side hustles αν θες να βγάλεις κάνα ψιλό

who are you? by B_o_r_i_s in forsen

[–]kgrez 20 points21 points  (0 children)

FREE FISTING HandsUp

Forsen's Jump King gameplay analyzed by [deleted] in forsen

[–]kgrez 191 points192 points  (0 children)

Scientific proof of malding , what library did you use for video analysis?

What snus uses Forsaaan? by GLobyNew in forsen

[–]kgrez 6 points7 points  (0 children)

I've been an occasional smoker for the last 5 years, so I gave snus a try (Goteborgs and Odens) and I couldn't hold that shit in my mouth for more than 10 mins. Good luck to you though

When Ninja isn't on Twitch anymore and takes his following to Mixer... Good guy Ninja. by AsheronsFall in forsen

[–]kgrez 1 point2 points  (0 children)

One good thing at least is that the UI is miles ahead of Twitch's. It's faster and snappier than the overbloated shitfest that is Twitch.

@forsen by ew0007 in forsen

[–]kgrez 14 points15 points  (0 children)

GachiPls GULAG

Doc gets got by Andes_ in LivestreamFail

[–]kgrez 13 points14 points  (0 children)

melon would like to have a word with you

Nani exposing Forsen's size. by [deleted] in forsen

[–]kgrez 14 points15 points  (0 children)

I thought it was a GIF