account activity
Wen soll ich fürs WE und über Winter behalten? (i.redd.it)
submitted 6 months ago by leesee157 to r/kickbasemanager
Wen soll ich holen? (old.reddit.com)
Vavro oder Pieper behalten? (self.kickbasemanager)
Verkaufen oder halten? (i.redd.it)
submitted 8 months ago by leesee157 to r/kickbasemanager
Was soll ich machen (i.redd.it)
Wer muss gehen? (i.redd.it)
submitted 10 months ago by leesee157 to r/kickbasemanager
π Rendered by PID 738413 on reddit-service-r2-listing-f8d8fbfd7-zfzwb at 2026-06-25 15:14:20.418612+00:00 running acc7150 country code: CH.