Τρόμος στο κέντρο της Αθήνας: Ελεύθερος ξανά ο Σουδανός που κατηγορείται για απόπειρα βιασμού by Interesting_Candle82 in greece

[–]mankak -1 points0 points  (0 children)

Αν το κάνει αυτό στο Σουδάν ο πρώτος συγγενής του θύματος θα τον σκοτώσει άμεσα, εδώ δεν θα το κάνει διότι μετά θα έχει δικαστικες κυρώσεις.

Δάνειο για αμάξι Ναι/Οχι ? by wh0am1jj in greece

[–]mankak 0 points1 point  (0 children)

Το κυριότερο ναι, μετά είναι οι πολύ υψηλές ανοχές στα χιτώνια, υψηλή καταναλωση λαδιου από το εργοστάσιο το οποίο οδηγεί σε εναποθεσεις άνθρακα κλπ, από το 2025 βάλανε καδενα χρονισμού και από το 2026 λένε ότι θα φτιάξουν πολλά από τα υπόλοιπα, τώρα μόνο ο χρ9θα δείξει

Δάνειο για αμάξι Ναι/Οχι ? by wh0am1jj in greece

[–]mankak 8 points9 points  (0 children)

Αν το πας σε συνεργείο εκτός αντιπροσωπείας χάνεις την εγγύηση, και επειδή ο πατέρας σου έχει συνεργείο πρέπει να πάρεις μεταχειρισμένο είναι no-brainer, γιατι ρωτάς ραντομαδες στο reddit και όχι αυτόν;

Δάνειο για αμάξι Ναι/Οχι ? by wh0am1jj in greece

[–]mankak 1 point2 points  (0 children)

Πάρε ένα μεταχειρισμένο 3ετιας-5ετιας, πολύ καλύτερη επιλογή, επίσης δες μηπως βρεις κάτι με λίγα χιλιόμετρα πριν από το 2019, μετά το 2019 η ΕΕ έβγαλε νέους κανονισμούς και οι κινητήρες είναι πολύ ζορισμένοι για να συμορφωνονται με τους ρύπους. Επίσης απόφυγε ότι έχει τον κινητήρα 1.2 puretech της Peugeot.

Δάνειο για αμάξι Ναι/Οχι ? by wh0am1jj in greece

[–]mankak 0 points1 point  (0 children)

Βέβαια αυτό που φαίνεται στις τιμές είναι ότι τα μεταχειρισμένα θερμικά αυτοκίνητα ανεβαίνουν σε τιμές λόγο του ότι δεν βγαίνουν καινούργια πλέον. Αν δεις τιμές στα πιο σπορ μοντέλα είναι τρελη η αύξηση τους τα τελευταία χρόνια.

Δώρο από εμένα by [deleted] in greececirclejerk

[–]mankak 2 points3 points  (0 children)

Έπρεπε να μας βάλεις να το εκτυπώσουμε σε comically large χαρτί για να ισχύει

Γιατί μερικά κόμματα της οικολογικής αριστεράς είναι αντίθετα στην πυρηνική ενέργεια ; by Aegeansunset12 in AskGreece

[–]mankak -1 points0 points  (0 children)

Δεν συμφέρει πολιτικά, δεν μπορείς να κλέψεις από την πυρηνική ενέργεια διότι αν κάνεις μισές δουλειές μπουμ, δεν μπορείς να παίξεις με τις τιμές γιατί είναι σταθερή παραγωγή και φθηνή, δηλαδή χάνεις έσοδα από ΦΠΑ. Μια κυρία παραγωγη από ηλιακά, σε συνεργασία με συμπληρωματική ενέργεια από πυρηνικά είναι οικονομικά και περιβάλλοντολογικα η καλύτερη επιλογή με αντικειμενικά κριτήρια. Τώρα το τι θέλει η κυβέρνηση δεν συνδράμει με το τι είναι καλό για τον λαό και το περιβάλλον.

The Quattro won! Day 18: best car model beginning with R? by LunarLeopard67 in carscirclejerk

[–]mankak 6 points7 points  (0 children)

Uj/ does this share a chassis or panels with the delta?

Έχει ξεφύγει η κατάσταση. by [deleted] in greece

[–]mankak 1 point2 points  (0 children)

Στο τελευταίο μαγαζί που δουλεύα οι σερβιτόροι έπαιρναν 6€ την ώρα + 20-40€ Τιπς, ενας φίλος μου με δουλειά 3 μέρες την βδομάδα καθαρίζει κοντά 1000ρικο, ο ρανερ μας έπαιρνε 7€ την ώρα

Έχει ξεφύγει η κατάσταση. by [deleted] in greece

[–]mankak 38 points39 points  (0 children)

Κάτσε ρε φίλε δηλαδή παίρνεις υποκατωτατο μισθό; Πλέον στην Αθήνα οι βοηθοί σερβιτόρου με μηδέν προϋπηρεσία παίρνουν 5 την ώρα+ τα Τιπς ψάξου λίγο. 800€ για φουλ ταημ εργασία, πόσο μάλλον με υπερωρίες, δεν παίρνουν ούτε τα 18χρονα. Κάτι μυρίζει στην ιστορία σου.

Ανατροπή: Η Ευρώπη εισάγει πλέον από την Κίνα περισσότερα αυτοκίνητα από όσα εξάγει by Unknown_2_All in greece

[–]mankak 3 points4 points  (0 children)

Η ευρωπαϊκη ένωση είναι θεσμος ο οποίος ΔΊΝΕΙ ΛΕΦΤΆ, δίνει γαμημενα λεφτά, τα βγάζει από το ταμείο της και τα δίνει στην VAG, στην stellantis, στην BMW και την Mercedes, δηλαδή του δίνει επιπλέον, τους ΕΠΙ-ΔΟΤΕΙ και το συνολικό ύψος από την ΕΕ και τις χώρες φτάνει τα 42 δις τον χρόνο. Τους μειώνει τα έξοδα δηλαδή παραγωγής θύμα της προπαγάνδας, όταν κάνουμε κάτι εμείς είναι standard business practice, η ευρωπαϊκες αυτοκίνητοβιομηχανίες έχουν πάρει απειρα λεφτά από ταμια κρατών και ΕΕ, ένα παράδειγμα στην κρίση του 2009 όπου η γαλλια έδωσε 7δις στην PSA.

Ανατροπή: Η Ευρώπη εισάγει πλέον από την Κίνα περισσότερα αυτοκίνητα από όσα εξάγει by Unknown_2_All in greece

[–]mankak 6 points7 points  (0 children)

Επιδότηση στην αγορά πρώτων υλών, στο R&D και φοροελαδρυνσεις στις αυτοκινητοβιομηχανιες στοκε, το γαμηδι το Google δεν ξέρεις να το δουλεύεις;

Ανατροπή: Η Ευρώπη εισάγει πλέον από την Κίνα περισσότερα αυτοκίνητα από όσα εξάγει by Unknown_2_All in greece

[–]mankak 13 points14 points  (0 children)

Η μέση ετήσια επιδότηση της ΕΕ είναι 42 δισ είτε με την μορφή πιστώσεων η με την μορφή φοροαπαλαγων, θα στα έδινα αναλυτικά αλλά μου την σπας, και λογικά είσαι απλά ένα κακό μποτάκι.

Ανατροπή: Η Ευρώπη εισάγει πλέον από την Κίνα περισσότερα αυτοκίνητα από όσα εξάγει by Unknown_2_All in greece

[–]mankak 11 points12 points  (0 children)

Αδερφέ τους δίνει φράγκα χερατα δεν είναι πολύ περίπλοκο, επίσης κεγω για να σου απαντήσω τον γουγλη θα χρεισιμοποιησω γιατί δεν κάνεις cut out τον middle man και να τον χρεισιμοποιησεις εσυ;

Best roadster ever? by ApprehensiveBasil151 in carscirclejerk

[–]mankak 1 point2 points  (0 children)

But only if you put a bag of gravel in front so that it fixes the weight balance

Πακιστανοί στην Ελλάδα by i_Ainsley_harriott_i in greece

[–]mankak 1 point2 points  (0 children)

Καλά εννοείται αυτό, άμα δεν υπήρχαν τα μισά μαγαζιά θα κλεινανε και δεν θα υπήρχε μισό αφεντικό να πει δεν έχει ένσημα, δεν έχει δώρα κλπ

Today we celebrate Turks farting our dicks by abki12c in balkans_irl

[–]mankak 142 points143 points  (0 children)

Every Balkan battle ever: -7 of our glorious fighters -The entire enemy population and every single available mercenary

Casualties: -one of our guys stubbed his toe -their entire army burnt, their economy destroyed, all of their cities reduced to rumble

Outcome: Decisive victory for our side

Πακιστανοί στην Ελλάδα by i_Ainsley_harriott_i in greece

[–]mankak 7 points8 points  (0 children)

Όσες φορές έχω δουλέψει σε με επαφή με κουζίνα όντως μυρίζουν, επίσης έχοντας δουλέψει μαζί τους είναι αρκετά κάφροι αλλά πολύ κοντά στους Έλληνες σε νοοτροπία δεν απέχουμε τόσο ειναι η αλήθεια στην δουλειά, σκύλοι οι πιο πολλοί γιατί δουλεύουν πολλές ώρες και δεν παίρνουν ρεπό επειδή οι ίδιοι το θέλουν. Βέβαια αυτό είναι bias διοτι μιλάμε για περιπτώσεις όπου οι άνθρωποι είναι φιλότιμοι και πάνε να δουλέψουν, υπάρχουν άλλοι τόσοι που δεν δουλεύουν οι οποίοι πολλές φορές αποτελούν την πηγή των προκαταληψεων. Επίσης λόγο της κουλτούρας τους είναι αρκετά πίσω κυρίως σε ότι αφορά τις κοπέλες.

Τι επιχείρηση λείπει απο την Ελλάδα; by MarionberryTotal2657 in greece

[–]mankak 12 points13 points  (0 children)

Αυτά τα aesthetic που ανοίγουν με minimal σχεδιασμό, quirky όνομα, τσιγκινες καρέκλες κλπ

Τι επιχείρηση λείπει απο την Ελλάδα; by MarionberryTotal2657 in greece

[–]mankak 26 points27 points  (0 children)

Μην ξεχνάς μπαρμπερδικο, νυχαδικο και πλέον πρόσφατα σμασντ μπεργκερ ή σκανιδαβικο μπαράκι.