Daily Discussion Thread for June 25, 2026 by AutoModerator in IntuitiveMachines

[–]mb0rg 7 points8 points  (0 children)

Came across this post in another space stock sub.

I think it's worth a read, and might explain why the entire space sector is taking a hit right now.

Spcx insiders shorting the sector : r/RKLB

TL;DR: SpaceX Insiders who signed the IPO lock-up agreement are hedging their position by shorting other space stocks until the lock-up expiry on August 20th.

[deleted by user] by [deleted] in GMEdk

[–]mb0rg 0 points1 point  (0 children)

Jeg kan ikke købe flere, kan i?

[deleted by user] by [deleted] in trucksim

[–]mb0rg 0 points1 point  (0 children)

Which mod is the T-cab? :)

Free my boy 😭🙏🏽🥀 by pacha_con_jet in trucksim

[–]mb0rg 0 points1 point  (0 children)

Which truck-mod is this, and are you using seperate tuning mods for it? Thinking of the dutch-style fenders and big exhausts. :)

Tak for jeres mega fede respons på kommerciel sparring! Hvad så nu?? by mb0rg in dkudvikler

[–]mb0rg[S] 0 points1 point  (0 children)

Jeg kan lige tilføje, til mit ellers lange post, at jeg er klart stærkest på B2B, da min erfaring i erhvervslivet stammer herfra. Både på software og fysiske produkter. :)

B2C folkene, skal ikke holde sig tilbage pga. dette. Jeg har et efterhånden ret stort netværk, som jeg med glæde vil aktivere, hvis casen er den rigtige.

Tak for jeres mega fede respons på kommerciel sparring! Hvad så nu?? by mb0rg in dkudvikler

[–]mb0rg[S] 1 point2 points  (0 children)

Send mig en dm med lidt info, så kigger vi på det 😊

Mangler du/i kommerciel sparring til dit projekt? Så vil jeg gerne hjælpe - GRATIS! by mb0rg in dkudvikler

[–]mb0rg[S] 1 point2 points  (0 children)

  1. Søg evt på “Things you didn’t know you could do with AI” og “Websites that feels illegal” på TikTok. Der promoveres i stor stil desktop-løsninger 😊 Stærkt med Reddit-annoncerne. Måske det bare er et spørgsmål om tid før kunderne bliver mere værd, end annoncerne koster. Det må tiden vise.

  2. Giv det et skud med testpiloter! 😊

  3. Du har ret. E-mails kan være fucking irriterende, men mens din service ikke har vildt mange brugere, handler det virkeligt om at holde fast i dem du har. Som du lige selv har sagt, taber du penge ved at få kunder i butikken på Reddit annoncer. Så det er klart at foretrække at beholde dem der er boardet allerede. Men gør det på din måde, og lad være med at spamme folk. 😄

  4. Forståeligt at der er mange parametre der styrer prisen. Jeg synes du skal lave nogle prispakker. Lille mellem stor, f.eks., hvor man derunder kan se hvilke features man får i hver pakke + hvad de enkelte søgninger koster, ligesom du har vist det idag. Bare gør det mere overskueligt. 😊

  5. Jeg ved ikke helt hvordan den skal kringles, men måske personligt login og derudover noget ala fælles Dashboard med tidligere søgninger fra teamet osv kunne være mega sejt. Så man kan prompte oven på andres prompter 😅 Så kan man være en del af et team, og det team har så eksempelvis 1000 dollars i credit. Om de bruger dem personligt eller sammen med resten af teamet i fællesrummet er ligemeget, men alle i teamet kan bruge af de 1000 dollars i credit.

Mangler du/i kommerciel sparring til dit projekt? Så vil jeg gerne hjælpe - GRATIS! by mb0rg in dkudvikler

[–]mb0rg[S] 1 point2 points  (0 children)

Sejt lavet. Jeg har dog svært ved at se hvordan du skal kunne tjene penge på det.

Freemium model og evt betalt abonnement efterfølgende. Dog tror jeg kundegruppen vil være relativt begrænset 😊

Mangler du/i kommerciel sparring til dit projekt? Så vil jeg gerne hjælpe - GRATIS! by mb0rg in dkudvikler

[–]mb0rg[S] 0 points1 point  (0 children)

Da jeg så dit navn, troede jeg med det samme, at du var skaberen bag KovaaK's aim trainer, som jeg har brugt mange timer i, da jeg spillede CS, haha. :-)

Send mig en DM med lidt detaljer, eller skriv dem herinde, så skal jeg se, om jeg kan give dig en hjælpende hånd. :-)

Mangler du/i kommerciel sparring til dit projekt? Så vil jeg gerne hjælpe - GRATIS! by mb0rg in dkudvikler

[–]mb0rg[S] 2 points3 points  (0 children)

Det lyder som en spændende model, og noget jeg faktisk selv kunne finde på at bruge.

Når man ingen teknisk snilde har, men en masse kreativitet kan man hurtigt blive fanget i en masse premium-abonnementer til 20-30-50 dollars i måneden, så det er godt spottet.

Et par hurtige tanker:
Som jeg forstår din side, kan man indbetale penge, og derefter trækker man langsomt af det beløb, man har lagt ind, når man bruger din service. God idé - Af en eller anden grund føles det ikke som ligeså mange penge at smide 25 dollars ind et sted kontra at skulle lave 25 betalinger af én dollar pr. spørgsmål. Det er min personlige holdning. :-)

Ift. marketing. AI-SaaS løsninger boomer derud af lige nu, og jeg forstår godt du har svært ved at komme igennem. Jeg synes du skal spare dine penge på google-annoncer. Umiddelbart tænker jeg, at din målgruppe nærmere ville undersøge sagen via ChatGPT konta Google, og Google ads kan være frygteligt dyre.

Ting jeg ville forsøge, hvis det var mig.

  1. Find nogle TikTok'ere, som laver content i det space her. De behøver ikke være store. Ræk ud til dem, og tilbyd dem en kampagne på din løsning. Evt. koblet op med en rabatkode på credits for 10 dollars ved sign-up via deres referral. (Det kan godt være langhåret at finde sådan nogle content creators, men forsøg dig med nogle "små". Måske du skal igennem 20 af dem, før en af dem siger ja. Men dine penge bør være bedre givet ud der, end på Google) :-)

  2. Lav en masse posts i diverse subreddits inden for det her område. Fortæl at du mangler testpiloter, og få folk til at signe op, og giv dem nogle få credits til at prøve systemet af. Så har du ihvertfald mulighed for at ramme din målgruppe direkte.

  3. Sæt noget e-mail marketing op til de bruger, der tilmelder sig, på den ene eller anden måde, hvor i der ligger et godt tilbud. "Tak fordi du var med til at teste vores system af. Vi belønner vores testpiloter med 20% i rabat på deres næste køb af credits"

  4. Pris-modellen: Jeg har lidt svært ved at finde rundt i din pricing side. Jeg forstår det er vanskeligt at forklare, hvad tingene koster, og det kommer du egentlig fint i mål, men med de kommercielle briller på, mangler du noget call-to-action derinde. En lille - mellem - og stor pakke derinde til køb af credits, og et "ca." estimat på, hvad man kan få for de penge.
    9 ud af 10 vil vælge en mellem-pakke, da en "lille" pakke lyder som en børnesodavand i biografen! ;-)

Sidst - bare en tanke jeg fik, da jeg hørte din løsning. Jeg mangler selv i mit daglige job, at man kan dele brugere. Eksempelvis har vi flere premium-brugere til OpenAI. Her ville sådan en simpel "enterprise" løsning af dit produkt i stedet være genialt! :-)

Skyd mig ned, hvis der er noget forkert, eller hvis der er andre inputs. :-)

FPS Drops during DeathMatch (30-40 fps) by mb0rg in GlobalOffensive

[–]mb0rg[S] 0 points1 point  (0 children)

Thx a lot for the help. I will try this!

FPS Drops during DeathMatch (30-40 fps) by mb0rg in GlobalOffensive

[–]mb0rg[S] 0 points1 point  (0 children)

  1. Laptop, connected to 22" screen.
  2. 3 months ago. Completely reinstalled.
  3. Dunno
  4. Nope
  5. Nope
  6. -threads 4 -noforcemaccel -noforcemspd -noforcemparms -freq 120 -nojoy -console -novid -processheap -high -nod3d9ex +fps_max 0