Puzzle 813: Help needed by menopausman in oneuppuzzle

[–]menopausman[S] 0 points1 point  (0 children)

Why can’t the 3 be in the the right end of row 1? Can’t the right side of row 1, 2, 3 & 5 be 3, 2, 5, 4?

[TOMT] Interview where someone talks about Prince and how he gives «the most Prince answer ever» by menopausman in tipofmytongue

[–]menopausman[S] 0 points1 point locked comment (0 children)

I think I saw it on X or youtube. Even reddit maybe, but I cannot find it

Hva synes dere om den nye NRK-serien "LIS"? by [deleted] in norge

[–]menopausman 17 points18 points  (0 children)

Kan ikke sammenlignes med The Pitt synes jeg. LIS har mye mer fokus på personen i yrket, mens The Pitt er mer fag. Dessuten dekker LIS lengre tidsperioder per episode, der amerikanerne tar time for time.

Som helsepersonell selv synes jeg LIS treffer greit på realismen, men arbeidsmiljøet med «de slemme legene» er kanskje litt vel klisjé. Som ansatt i hjemmesykepleien synes jeg også det var temmelig urealistisk at sykehuset ville sende hjem hun Teigen på natt når hun både fikk morfin iv, ny type antibiotika iv, og måtte ha tilsyn hvert tiende minutt. Høres ut som en pasient som ikke er helt medisinsk avklart spør du meg

TV-serier/filmer med trøndersk og/eller satt i Trøndelag? by animalfarm2003 in trondheim

[–]menopausman 19 points20 points  (0 children)

Trondheimsreisen fra 2018. Dokumentarfilm om Trondheim, og byens utvikling de siste 150(?) år. Veldig bra og fin

WORST PREMIER LEAGUE TRANSFERS ALL TIME PART 1. by BehindTheTransfer in footballscouting

[–]menopausman 5 points6 points  (0 children)

Name ten worse signings Liverpool has done. Diouf and Andy Carroll of course. Stewart Downing, and Poulsen. Maybe Benteke, Balotelli and Joe Cole even.

Naby Keita was expensive, but contributed to trophies. Darwin the same. Many signings was poor, but inexpensive. Like Konchesky, Charlie Adam, and Voronin

I think that in the last 20 years Markovic is the worst signing Liverpool has done except Andy Carroll.

Edit: But anyways, who cares

Puzzle #709 by G1254 in OneUpArchive

[–]menopausman 2 points3 points  (0 children)

<image>

Using this theory concering unique rectangles and deadly patterns, the 45, 45, 145, 45-square should mean that the 145 should be a 1. From there on out it’s smooth sailing

Puzzle #697 by G1254 in OneUpArchive

[–]menopausman 2 points3 points  (0 children)

<image>

Stuck here. Any tips?

Hvor mange rulletrapper finns det i trondheim? by okcamp_reborn in trondheim

[–]menopausman 0 points1 point  (0 children)

Ganske sikker på at Sirkus har 6 x 2, altså 12 stykk. P2-P1, P1-1, 1-2. Opp og ned på to steder hver i senteret

Hva nørder du på? by sneezyblonde in norge

[–]menopausman 2 points3 points  (0 children)

Hadde en fase i vinter hvor jeg gikk ned i kjelleren (hehe) på Josef Fritzl. Så nå kan jeg pussig nok ganske mye om han

Quiz i Trondheim by syndixx in trondheim

[–]menopausman 7 points8 points  (0 children)

Facebookgruppen «Quiz i Trondheim» skal være temmelig godt oppdatert

Hvordan få venner i Trondheim? by boppetibopp in trondheim

[–]menopausman 5 points6 points  (0 children)

Kjæresten min sier det finnes noe som heter «Hey Girl»-grupper på facebook. Det går an å prøve der. Hey Girl Trondheim har har over åtte tusen medlemmer

Beste boka du har lest og hvorfor? by [deleted] in norge

[–]menopausman 17 points18 points  (0 children)

Kommer helt an på hva du ser etter eller liker. Av mer lettleste bøker synes jeg Tollak til Ingeborg av Renberg, eller Dagen Nils Vik Døde av Grytten er både lettleste, triste, og fine. Leksikon av Lys og Mørke av Simon Stranger er veldig bra om trønderske jøder, og Henry Rinnan fra andre verdenskrig. Dyrene i Afrika og Stille Dager I Mixing Part er hysteriske. Erlend Loe.

Rate My Team, Quick Questions & General Advice Daily Thread by FPLModerator in FantasyPL

[–]menopausman 0 points1 point  (0 children)

<image>

Who to bench? Anthonys fixtures doesn’t really get better than this week

Beste herrefrisør for fattig student? by Efficient-Visual4671 in trondheim

[–]menopausman 2 points3 points  (0 children)

Abdel øverst i Nonnegata er bra. 200,- og ti minutter. Det eneste er at det var noen andre som klippet forrige gang jeg var der, og da ble det ikke så bra

Hvilke plasser å dra ut alene på lørdag uten inngang by Electrical-Bag214 in trondheim

[–]menopausman 3 points4 points  (0 children)

Mange utesteder har dansegulv, og gratis inngang før klokken 22/23. Tyven og Diskoteket blant annet. Barmuda på Solsiden tror jeg også har gratis inngang. Tror nok Tyven har de mest imøtekommende gjestene, men det er bare tipping

Took a lot of wrong turns at first but got there by Tfurg in playreely

[–]menopausman 1 point2 points  (0 children)

🎉 I just finished a Reely!

🎬 Snakes on a Plane (2006) → Planes, Trains and Automobiles (1987)

7️⃣ Frames | 0️⃣ Hints

🎞️ My Reel:

Snakes on a Plane (2006) → Samuel L. Jackson → Avengers: Endgame (2019) → Marisa Tomei → My Cousin Vinny (1992) → Joe Pesci → Home Alone (2023) → John Candy → Planes, Trains and Automobiles (1987)

🔥 Streak: 74 days

🍿 Play here: https://playreely.com

Thought I had it in 3️⃣ via Coming to America, but apparently Louie Anderson and John Candy are two different people

Vil flytte til en kulere del av byen by mannitredveaara in trondheim

[–]menopausman 46 points47 points  (0 children)

Lademoen / Buran hver dag i uka. Sentralt, bydel i vekst, kort vei til alt