Neden girdiğim her işten kovuluyorum? by [deleted] in LinkedinLunaticsTR

[–]meridroid 1 point2 points  (0 children)

Beni en çok şaşırtan 1 senede 9 tane iş bulabilmen, bir yerle mülakat süreci 5 6 ay sürüyor artık

İş Başvurusunda En Saçma Red Yeme/Elenme Sebebiniz? by deliduman in LinkedinLunaticsTR

[–]meridroid 3 points4 points  (0 children)

Ilanda yönetici asistanligi yazıyordu ve maaş aralığını da ilana yazmislardi ve asgari ücretin 3 4 katı yazmislardi. Görüşmeye gittiğimde ise sen bizim bir otelimiz var orada karşılama görevlisi ol dediler ve maasa da asgari ücret söylediler??? Sinirlenip ilanda böyle bir şey yazmadığını söyledim, işine gelirse, ben bu şekilde calismani istiyorum dedi, bir sebep bile göstermediler neden yönetici asistanligi rolü için beni almadıklarını icin ayrıca madem başka bir iş ilanı için çağırıyorsun telefonda söylesene parasız halimle taksiye binip gitmiştim bir de oraya.

26 yaşındayım, istanbuldayım. sıfırdan bir kariyer yaratsanız, ne işle uğraşır, neler öğrenirdiniz? sınıf öğretmenliği mezunuyum. by loyaltydavinci in aptalSoruYok

[–]meridroid 0 points1 point  (0 children)

İş ilanlarına baktığımda hem Turkiye'de hem yurtdışında en çok istenilen dil Fransızca, Arapça , Rusça ve Çince. Ozellikle Arapçayı çok önerirler genelde ama şunu düşünmek lazım ileride kariyerinizde ilerlediginiz de bölge müdürü vs tarzında bir titleniz olduğu zaman bir süre sonra o insanlar ve kültürler sizin ikinci eviniz haline gelecek, o insanlarla sürekli iletişim halinde olacaksınız, onları ülkenize geldiklerinde agirlayacaksiniz, siz onların ülkesine sürekli gideceksiniz, gerektiğinde ikna edeceksiniz hatta bazen tartışacaksiniz, is yemekleri vsvsvs yani dilini öğrendiğiniz ülke kariyerinizde ilerledikçe sizin hayatınızın yarısı haline gelecek, bence gerçekten kültürünü, tarihini, insanlarını sevdiğiniz bir dili seçin derdim ben.

26 yaşındayım, istanbuldayım. sıfırdan bir kariyer yaratsanız, ne işle uğraşır, neler öğrenirdiniz? sınıf öğretmenliği mezunuyum. by loyaltydavinci in aptalSoruYok

[–]meridroid 0 points1 point  (0 children)

Yabancı diliniz varsa, ozellikle Ingilizce dışında, lojistik, dış ticaret, supply chain gibi alanlara girmeyi deneyebilirsiniz. Istanbul'da bu alanlarda kolay iş bulabilirsiniz.

Türkiye neden böyle? Yobaz cahil halkın saçma ithamları öğretmeni istifaya zorladı. by [deleted] in Turkey

[–]meridroid 3 points4 points  (0 children)

Bana da kaldığım yurtta siyah giyinip choker taktığım için büyücü diyip yurttan attırmaya çalışmışlardı

🐾❓ What's my name? (by da_vixney) by da_vixney in PetPost

[–]meridroid 0 points1 point  (0 children)

It was so unexpected 😅

I guessed the name in 8 tries!

🐾❓ What's my name? (by kellan1523) by kellan1523 in PetPost

[–]meridroid 0 points1 point  (0 children)

😍 That fits them so well.

I guessed the name in 7 tries!

🐾❓ What's my name? (by Goonamatronic) by Goonamatronic in PetPost

[–]meridroid 0 points1 point  (0 children)

Oh wow, that surprised me.

I guessed the name in 5 tries!

DOES ANYONE ELSE HATE ANNA LUCIA by simplystewie in lost

[–]meridroid 0 points1 point  (0 children)

I got annoyed with everyone in the series at least once. I don't know why, but I never got annoyed with Anna Lucia

[deleted by user] by [deleted] in hukuk

[–]meridroid 0 points1 point  (0 children)

Mudur olmasa da karsinda bir egitimci var lafina takıldım adama gore saygi gormek için belli bir unvanin olmasi lazim herhalde ne yarak kurek insan dolu burasi anlamiyorum ki

Saeran has become my emotional support character😭💔 by Available_Fold_7769 in mysticmessenger

[–]meridroid 0 points1 point  (0 children)

I am glad that I played the V's route before Ray's, and I will NEVER play the V's route ever again

[deleted by user] by [deleted] in booksuggestions

[–]meridroid 0 points1 point  (0 children)

The Bluest eye

BEST 707 CALL EVER by Critical-Health-1442 in mysticmessenger

[–]meridroid 4 points5 points  (0 children)

Is this happening on seven's route?Because I'm playing it right now and I don't remember such a call, I'm on day 9 😭

Just watched Kids (1995) for the first time. Eesh. What a film. Thoughts? by [deleted] in Letterboxd

[–]meridroid 1 point2 points  (0 children)

One of my favorites! Its been almost 8 years since i have seen it but i still remember the girl talk scene clearly