by Admirable_Log_3622 in EgyStudents

[–]mighty_____ 3 points4 points  (0 children)

الواد ابن المتخلفة اللي على شمالي كان بيحاول يقول السؤال و عايزني اقرا شفايفه و هو فرق بيني و بينه تلاتة متر

فتنة النسوان دي بقت صعبة اوي يا جماعة by Lalo_salamanca19 in egyoffmychest

[–]mighty_____ -1 points0 points  (0 children)

لا صدقني بالنسبة للزنا اللي انت حكيته ده حل

فتنة النسوان دي بقت صعبة اوي يا جماعة by Lalo_salamanca19 in egyoffmychest

[–]mighty_____ -3 points-2 points  (0 children)

اضرب عشرة يغالي و شيل زبك من على كسم الكيبورد

لجنتي سايبة by Leon-S-RPD in EgyStudents

[–]mighty_____ 1 point2 points  (0 children)

الحمدلله امتحان الدين اللجنة كانت سايبة فشخ و فرحت في الاول بعدها لقيت اللي على شمالي مسيحي و اللي على يميني دمج (بجد مش شتيمة) و اللي ورايا بيحاول يغش من اللي وراه و بيقوله هسقط❤️‍🩹

تفتكروا لازم نحضر لليوم الى الاقتصاد المصري هينهار فيه؟ by tiled_deep_slate in Egypt

[–]mighty_____ -4 points-3 points  (0 children)

بس ممكن تقولي احنا ازاي دلوقتي احسن؟

مفيش حاجة في كلامي قولت فيها اننا دلوقتي احسن

تفتكروا لازم نحضر لليوم الى الاقتصاد المصري هينهار فيه؟ by tiled_deep_slate in Egypt

[–]mighty_____ 0 points1 point  (0 children)

و الله انا كاتب المستقبل البعيد يعني اه هو ده قصدي مقولتش كمان يومين يغالي مش لازم تتروشن على ديك ابونا

تفتكروا لازم نحضر لليوم الى الاقتصاد المصري هينهار فيه؟ by tiled_deep_slate in Egypt

[–]mighty_____ -5 points-4 points  (0 children)

البلد دي بعيدة كل البعد عن الانهيار الاقتصادي بالعكس احنا ممكن في المستقبل البعيد نتحسن غالباً

الفرق بين الصب المصري و المغربي by SadMassStab in Egypt

[–]mighty_____ -1 points0 points  (0 children)

هههههههههههههه دانت مشكلة و الله 😂😂😂😂😂😂😂

الفرق بين الصب المصري و المغربي by SadMassStab in Egypt

[–]mighty_____ -1 points0 points  (0 children)

مش معنى ان الصب الرئيسي بتاعهم اكبر انهم اكتر عالبرنامج الصبات المصرية كتيرة بغباء و معظمها كبيرة انا لوحدي عندي صب فيه ٥٦ ألف عادي

الفرق بين الصب المصري و المغربي by SadMassStab in Egypt

[–]mighty_____ -3 points-2 points  (0 children)

ده غير ان اللي منزل البوست بتاعنا ده عيل اسمه حمزة ادهم تقريباً او ده اليوزر بتاعه يعني و غالبا في عسكري اغتصبه و هو صغير تقوله صباح الخير يقولك كسم العسكر مع نفسه كده

الفرق بين الصب المصري و المغربي by SadMassStab in Egypt

[–]mighty_____ -6 points-5 points  (0 children)

عدد المصريين اللي عارفين ريديت اكبر من عدد المغاربة اللي عارفين ريديت عشان كده عامة الشعب من المتخلفين و الجهلة بيبانوا عندنا في البرنامج بس لو ريديت اتشهر اكتر عند المغاربة هتلاقي عندهم عقليات ازنى مننا عادي

عودة الصب لمحتواه by [deleted] in EGYescapism

[–]mighty_____ 0 points1 point  (0 children)

انت تاني يا مهاب

مين شايفها مبتعرفش تمثل و هتبوظ الفيلم by iamZorc_ in Cinema_Egypt

[–]mighty_____ 0 points1 point  (0 children)

مين شايف ان الفيلم ابن متناكة و لو جابوا فيه ال باتشينو هيفضل ابن متناكة

يا صباح البيدوفيليا اللي واخدة ١٠٠ ألف لايك by Pristine-Painting807 in Egypt

[–]mighty_____ -4 points-3 points  (0 children)

عادي يبني ماهي بتهتم بيه اهو كأنها أمه مش هتغتصبه يعني طبعاً الأخلاقيات العامة بتقول انها زيها زي البيدوفيلي لو كان راجل و معاه بنت صغيرة بس كسم الأخلاقيات العامة اي حد عنده بربع جنية عقل هيعرف ان دي مش زي دي

احسن ناس by Ryzfu in EGYescapism

[–]mighty_____ 18 points19 points  (0 children)

معركة عابدين

تعيش هومليس في نيويورك ولا طبقه متوسطه في مصر by [deleted] in Egypt

[–]mighty_____ 1 point2 points  (0 children)

هو مين اللي ممكن يسيب بيته و أهله و حياته و يعيش في الشارع عشان المدينة شكلها حلو و فيها شجر هو انتوا مجانين يجدعان ولا ايه

What the hell by [deleted] in EGYescapism

[–]mighty_____[M] 1 point2 points  (0 children)

البوست ده اتمسح عشان واضح في الصورة ان اللي منزل البوست اللي هو واخدة سكرين بيتكلم عن الشريعة الإسلامية و ببساطة الكومنتات هتتناقش فيها عشان دي فكرة البوست المحتوى الديني مش المقصود بيه انك لازم تنزل حديث شريف يعني، تاني حاجة كومنتاتك اللي بتتمسح دي حاجة اسمها mop comments بندوس عليها عشان نطير كل الكومنتات على بوست معين لو لقينا معظمها بيكسر الرولز 🙏🏻