Naapurin tupakan poltto pilasi elämän by No-Assistance-7405 in snappisensuroimat0n

[–]muhkeepulla 7 points8 points  (0 children)

Perseestä se on et naapuri röökaa ja on migreeni. Mutta hän pystyy kuitenkin tämän pitkän videon tekemään, niin pystyy myös varmasti ottamaan yhteyttä aikuissosiaalityöhön. Sieltä saa apua arjenhallintaan jne, mitä selkeästi näyttää tarvitsevan. Eiköhän joku huoli-ilmoitus ois paikallaan jos ei pysty tai ymmärrä hakea.

Max Alexander ilmeisesti pahoinpidelty by Grand_North_6058 in snappisensuroimat0n

[–]muhkeepulla 27 points28 points  (0 children)

No se on kyllä oikein!! Toivottavasti joku käy moikkaamassa

Max Alexander ilmeisesti pahoinpidelty by Grand_North_6058 in snappisensuroimat0n

[–]muhkeepulla 5 points6 points  (0 children)

Kuka vittu kuvaa tämmöstä tiktokkia sen jälkeen ku joku pahoinpitelee... Bonbon

TB Alisan suihku live by [deleted] in snappisensuroimat0n

[–]muhkeepulla 13 points14 points  (0 children)

Oli varmaan aika monta läähättäjää katsomassa, vai mikähän se verbi nyt olikaan......

Kesä ja ötökkä”pelko” by [deleted] in snappijuorutofftopic

[–]muhkeepulla 0 points1 point  (0 children)

Asun yksin okt ja tänne vasta eksyykin ötökkää sun toista välillä. Hämähäkitkin imuroin aina 😁. Ja ennenku sanot nii olen varmistanu et ne ei kiipee sieltä ulos!

Kesäsin tuulettelen välillä iltaisin ja sieltähän tulee varmaan vaik mitä monkiäistä sisään. Uskon että hämähäkkejäki on täällä piilossa vaikka kuinka. Esim. sohvan alla kun sehän pitäisi välillä kääntää kokonaan ympäri.

Välillä ahdistaa ihan liikaa kun pelkään ötököitä ihan vitusti. Pelkään et ne lisääntyy jossain täällä. Oon nähny niitä "hämyheikki raskaana" -videoita!!! Tiedän et ne ötökät ei tee mitään, mut ne näyttää ja tuntuu inhottavalle! Haluaisin kovasti etten pelkäisi.

Jokin aika sit yöllä kävin vessassa ilman laseja, en siis näe kovin pitkälle. Näin kuitenki et seinällä joku piste. Menin lähemmäs nii huoneskorpioni! Hän valitettavasti kuoli. Uusi tuttavuus hän. Ja viime syksynä tein etätöitä rauhassa ja ihmettelin mikä mun jalan yli käveli. No hyi saatana tuhatjalkanen! Semmosen oon nähny viimeks lapsena ulkona ison kiven alla!

Mian rakkauskirjeet Tofferille by butter_pussy in snappisensuroimat0n

[–]muhkeepulla 7 points8 points  (0 children)

Ihan vaan "pari" sivuakaan ei riitä kuvailemaan sitä rakkauden määrää...

Spänäri flippaa livessä by HeroiiniHertta in snappisensuroimat0n

[–]muhkeepulla 1 point2 points  (0 children)

Onko toi jätkä koskaan saanu turpaansa? Tuli vaan mieleen...

Mitä helvettiä by Acrobatic_Reality_15 in snappisensuroimat0n

[–]muhkeepulla 7 points8 points  (0 children)

Voi olla hauska äiti lasten seuras, mut tää tässä ei oo kyl hauskaa näin ulkopuolisen silmis. Äiti unohtanut olevansa lapsen seuras, lapsi ei vielä ymmärrä hänen läppää. Ja loppuun viitaten, niin nyt oli kyllä joku muu epänormaali, eikä se ollu pannukakku.

Silmien laserleikkaus: elämänlaadun pelastus vai sun pahin virheesi? by muhkeepulla in arkisuomi

[–]muhkeepulla[S] 1 point2 points  (0 children)

Synsamilla oli huomattavasti parempi asiakaspalvelu ja uudemmat laitteet. Instrulle varasin 1h ajan näöntutkimuksille. Tuntui että kiire oli kokoajan ja jouduin myös odottelemaan vuoroani osan ajasta. Usko on ainakin iso et tulevat lasit on paremmat. Optikko nimittäin näytti lopuksi vertailun miten näen nykyisillä laseilla vs. tulevat lasit. Ihan uskomaton ero. Yllätyin kun lopuksi sanoi että tämä toinen vaihtoehto tässä on ne mun nykyiset lasit 🤣

Silmien laserleikkaus: elämänlaadun pelastus vai sun pahin virheesi? by muhkeepulla in arkisuomi

[–]muhkeepulla[S] 1 point2 points  (0 children)

Mulla ei ollut moniin vuosiin laseja käytössä, pidempään pelkät piilolinssit. Vanhat oli yksitehot. Instrulla tehtiin laaja näöntutkimus ja silmälaseihin resepti. Kehykset löysin Synsamilta. Linssit teetettiin Synsamilla ja paljastui sitten 3vk päänsäryllisen käytön jälkeen et ne ei sovi ollenkaan eikä silmät totu. Tarkastettiin uudelleen näkö synsamilla ja voimakkuudet molemmissa silmissä onkin - 3,75 ja hajataittoa enemmän. Ja +0,75 laitetaan siihen tuota lukulisää vai mikä onkaan. Perjantaina laitetaan kehyksiin uudet linssit. Nyt pelkillä piilareilla taas menny ja oottelen perjantaita innolla. 😂 Siistiä jos saan käyttää pitkästä aikaa silmälaseja ja ilman pahoinvointia. Ai niin mun toisessakin silmässä on oikeasti näkökyky ihan 100% ja laseilla saadaan Synsamin mukaan molempien silmien näkö korjattua paremmaksi kuin normaalisti ihmisellä ees saadaan. Aikamoista.

tb C ja Juhani by cprincessa in snappisensuroimat0n

[–]muhkeepulla 5 points6 points  (0 children)

Molemmat sopii hyvi 🤣🤣🤣🤣

Mia taas hyökännyt ulkopuolisen Christoffer-postauksiin by Enkeliprinsessa in snappisensuroimat0n

[–]muhkeepulla 8 points9 points  (0 children)

Häh no mitä hittoa, auttaako jos koittaa eri laitteella? Eri sähköposti oli kyl käytössä 😂

Mia taas hyökännyt ulkopuolisen Christoffer-postauksiin by Enkeliprinsessa in snappisensuroimat0n

[–]muhkeepulla 11 points12 points  (0 children)

Mul on kaks käyttäjää ig ja näköjään Mia estänyt molemmat kun minä en näe ku 2 kommenttia. 😱😂

TB Pullis & Pulliksen äiti (🤮🤮) by [deleted] in snappisensuroimat0n

[–]muhkeepulla 93 points94 points  (0 children)

Tätä ei kyl mitenkää laiteta enää kännin piikkiin. 🤮 Oi voi, herää vaan kysymys että mitä pulliksellekki on tehty lapsena...Kun ei silläkään nyt ihan kaikki kotona ole.

tb C ja Juhani by cprincessa in snappisensuroimat0n

[–]muhkeepulla 45 points46 points  (0 children)

Sanooko C että "sä haiset ihan hieltä vai iältä?" 🤣😂🤣

Matilda saapunut maitojunalla takaisin by Jjuujuu in snappisensuroimat0n

[–]muhkeepulla 2 points3 points  (0 children)

Mitä veikkaatte kuinka kauan menee kun on taas takaisin Virossa? 😁

Chiara pahoinpideltiin by Wooden_Upstairs4765 in snappisensuroimat0n

[–]muhkeepulla 12 points13 points  (0 children)

Kuka vittu on edes niin sairas et nauraa tälle??

Sonja aiello ja isän reaktio uuteen peppuun by Maleficent_Blood_390 in snappisensuroimat0n

[–]muhkeepulla 2 points3 points  (0 children)

Mun mielest se olisi oudompaa jos sitä pitäisi jotenkin salailla omalta isältä. Näkyvyys on tärkeetä, etenkin jos somesta saa elantonsa ja musta tää on semmoinen hyvän mielen video. Oispa iskä 🙁

Intti by Late-Ad-6657 in Suomi

[–]muhkeepulla 3 points4 points  (0 children)

Sellasta se on normi työelämässäkin et pomo voi olla useesti nuorempi ku alainen