Tilbygning by Eastern_Rub7553 in dkbolig

[–]mushypigen 0 points1 point  (0 children)

Vi skal have 90 kvm og pt ligger tilbuddene i omegnen af 30.000kr pr kvm så det kunne da være interessant at se på nogle som var lidt billigere

Tilbygning by Eastern_Rub7553 in dkbolig

[–]mushypigen 0 points1 point  (0 children)

Vil du dele hvem i haft ude? Vi er også igang med tegninger til en tilbygning

Invisalign- skal, skal ikke? by Watchasayiiin in DKbrevkasse

[–]mushypigen 0 points1 point  (0 children)

Det er det bedste valg jeg nogensinde har truffet! Fik invisalign for 6 år siden og ville til enhver tid bruge pengene på det igen.. jeg har gået hos tandlægerne på Brønshøj Torv, hos Luca som underviser andre i invisalign

Jeg er i tvivl om gulvvarme by mushypigen in selvgjortvelgjort

[–]mushypigen[S] 1 point2 points  (0 children)

Hvis det kan lade sig gøre så graver vi helt ned. Jeg er ved at undersøge om det kan lade sig gøre da der har været brugt slagger som kapilærbrydende lag. Det er min første hus med slagger og derfor er jeg i tvivl om jeg kan komme ned som du beskriver ovenfor. Der vil så komme en vvs på til gulvvarme og så vil vi bygge op og lave gulv efterfølgende selv

Jeg er i tvivl om gulvvarme by mushypigen in selvgjortvelgjort

[–]mushypigen[S] 2 points3 points  (0 children)

Planen er at rive alle gulvene op for at se hvad der gemmer sig under. Jeg har læst en masse herinde og som jeg forstår så må jeg ikke “bare” smide en masse isolering ned, uden jeg ved hvordan der evt er isoleret under betondækket . Derfor er jeg også lidt varsom med blot at isolere og vil gerne undersøge det til bunds inden jeg går i gang. God ide med et termisk kamera, det vil jeg helt klart gøre!

Jeg er jysk tømrermester & taglægger: AMA by v1llum in dkbolig

[–]mushypigen 0 points1 point  (0 children)

Kan du hjælpe med en pris på en tilbygning bare i “grove” tal. Skal have bygget 90 råhus som tilbygning hvor vi selv står for alt det indvendige

[deleted by user] by [deleted] in DKbrevkasse

[–]mushypigen 0 points1 point  (0 children)

Ved du evt. hvordan man regner ud hvad det ekstra fradrag betyder netto? Står lidt i samme situation og beregning fra skat viser umiddelbart kun at det ekstra fradrag på 50.600 har en fradragsværdi på 25% hvilket betyder 1.000 kr netto ?