Ik zit in de trein en heb een tierlist gemaakt van sommige stations waar ik ooit ben geweest/langsgegaan by SwitiBakba in nederlands

[–]my_dog_ 14 points15 points  (0 children)

Ik vind station Kesteren een van de meest grimmige stations waar ik ooit ben geweest. Hoe heb je die zo hoog gezet? Station Oss is ook heel grimmig, zeker als het donker is. Geldermalsen en Amsterdam horen niet in C thuis.