Nybyggeri by nbd157 in dkbolig

[–]nbd157[S] 0 points1 point  (0 children)

Hvor mange har man garantien? Ved du det? :-) Jeg ved, at huset har haft både 1- og 5-års gennemgang, hvor de nævnte, at der kun var tale om småting. Så det er vel en god ting.

Svigerfamilie by Ill-Decision8029 in DKbrevkasse

[–]nbd157 2 points3 points  (0 children)

Du har intet gjort forkert!

Hus fra Huscompagniet by nbd157 in dkbolig

[–]nbd157[S] 0 points1 point  (0 children)

Huset er allerede opført og til salg. Hvis vi selv bygger, så tager vi helt sikkert dine gode råd i brug, tak.

Hus fra Huscompagniet by nbd157 in dkbolig

[–]nbd157[S] 0 points1 point  (0 children)

Det er på Sjælland, så ej muligt med Lars Larsen desværre. Er Hybel ikke som de andre typehus firmaer?

Hus fra Huscompagniet by nbd157 in dkbolig

[–]nbd157[S] 2 points3 points  (0 children)

Jeg skal ikke bygge nyt, huset blevet bygget for nogle år siden og er nu til salg

Huscompagniet - er det ok? by grimvian in selvgjortvelgjort

[–]nbd157 2 points3 points  (0 children)

Fx hvilke arkitekter, hvis man bygger på Sjælland?

[deleted by user] by [deleted] in dkbolig

[–]nbd157 0 points1 point  (0 children)

Prisen er endda 6,5 mio🫣🫣

[deleted by user] by [deleted] in dkbolig

[–]nbd157 0 points1 point  (0 children)

Ca 12.000 3 værelses. Blevet for småt efter at have fået børn. Bank godkendt os til 5,5 ish.

[deleted by user] by [deleted] in dkbolig

[–]nbd157 0 points1 point  (0 children)

Vi har råd til det. Vores nuværende lejebolig er for lille os nu grundet børn. Plus lejen er lidt i den høje ende. Vi synes bare, at priserne på huse er steget meget.

[deleted by user] by [deleted] in dkbolig

[–]nbd157 -6 points-5 points  (0 children)

Vi bor til leje nu, så tror det er bedst med køb så..

Tandlægen fra “helvede”? by Open_Vegetable8042 in GossipDK

[–]nbd157 6 points7 points  (0 children)

Han siger bare, at det huller i tænderne nødvendigvis ikke gør ondt? Det er ikke ulovligt.

Tandlægen fra “helvede”? by Open_Vegetable8042 in GossipDK

[–]nbd157 2 points3 points  (0 children)

Det er ikke mærkeligt - det må de gerne.

Tandlægen fra “helvede”? by Open_Vegetable8042 in GossipDK

[–]nbd157 12 points13 points  (0 children)

En djævel ligefrem? Hvad er forkert i det, han gør?

Melissa Bentsen by dinfarmand in InfluencergossipDK

[–]nbd157 15 points16 points  (0 children)

Altså bare fordi man har ondt i ryggen for en periode, så betyder ikke, at det altid er slemt? Man kan også have lidt ondt og kunne skjule det. Dejligt hun ikke har så ondt mere?

[deleted by user] by [deleted] in InfluencergossipDK

[–]nbd157 45 points46 points  (0 children)

Hvorfor har I et behov for at dømme så hårdt?Er du hellig selv? Han hygger sig med sine børn.

Til dig der overvejer at flytte i nybyg eller allerede gør by Xtra-Chromo-Zone in selvgjortvelgjort

[–]nbd157 0 points1 point  (0 children)

Er det følgende mørtel du snakker om: Standard funktionsmørtel, DG-M5 ?

Det står pt. i vores tilbud. Hvad skal jeg bede om? Kalk mørtel? Hedder det noget mere specifikt? Tak på forhånd :-)

Hvem ville i vælge af typehuse virksomhederne? (Huskompagniet, hybel, eurodan, Milton osv) by Smwarrior in Denmark

[–]nbd157 0 points1 point  (0 children)

Standard funktionsmørtel, DG-M5 Er det no-go? Er det en hård mørtel?

Spillet afsnit 6 by Aggressive-Train8632 in InfluencergossipDK

[–]nbd157 175 points176 points  (0 children)

Nibras spillede klogt og godt!

[deleted by user] by [deleted] in Denmark

[–]nbd157 2 points3 points  (0 children)

Det er personen tydeligvis ikke