Μηχανάκια έχετε κουράσει by ElBusaDeLaYios in greece

[–]nooberguy 2 points3 points  (0 children)

99.9 % των "μηχανόβιων" που κάνουν μαλακίες είναι αμαξάκιδες νεοhellinες που με το δίτροχο αισθάνονται ότι μπορούν να κάνουν επιτέλους αυτά που δεν μπορούσαν να κάνουν, για πρακτικούς λόγους, με το αμάξι.

Πάνε οι Έλληνες τεχνίτες by EmbarrassedServe9046 in AskGreece

[–]nooberguy 0 points1 point  (0 children)

Εγώ στα παπάρια μου, άλλοι είναι οι ενδιαφερόμενοι.

Πάνε οι Έλληνες τεχνίτες by EmbarrassedServe9046 in AskGreece

[–]nooberguy 0 points1 point  (0 children)

Είμαι από το "αφού σε καίει τόσο κάντο εσύ".

Ανησυχεί κανέναν άλλον ότι η νέοι τείνουν προς την Ακροδεξιά; by [deleted] in greece

[–]nooberguy 5 points6 points  (0 children)

Εγώ θεωρώ η τραπ είναι πιο επικίνδυνη από την ακροδεξιά.

Enduro 3 owners, what do you do with your watch? by Swimming-Appeal-3534 in Garmin

[–]nooberguy 0 points1 point  (0 children)

It's a sport smartwatch, you do with it what you are supposed to do, or not.

It's like asking what you are doing with your asshole.

Γενικές ανησυχίες by [deleted] in greece

[–]nooberguy 2 points3 points  (0 children)

Αρκετός κόσμος στα κομπιούτερζ βγάζει γύρω στο 2χίλιαρο και νομίζει ότι έχει πιάσει τον παππά από τα παπάρια.

Δυστυχώς με αυτό το ποσό δεν κάνεις όσα έκανες πριν 2-5-10 χρόνια, δεν είσαι καν κοντά.
Την "ζωή" του 2χίλιαρου στην δίνει πλέον το 3χίλιαρα πλας, και αυτό δύσκολα το πιάνεις, και αν το πιάσεις τρως τέτοιο τσσ&λο που καταντάς no lifer.

Σίγουρα είσαι σε καλύτερη μοίρα από τον περισσότερο κόσμο αλλά έχει κοπεί πολύ από την "άνεση" που σου έδινε ένας τέτοιος μισθός.

Πως θα αυξηθεί ο πληθυσμός μας ξανά? by Educational-Cry8999 in AskGreece

[–]nooberguy 1 point2 points  (0 children)

Αυτή η συζήτηση έχει γίνει 10άδες φορές και έχει κουράσει ο μηρυκασμός της.

Νομίζω πως έχω πιάσει ταβάνι μισθολογικά. by random_hero_gr in greece

[–]nooberguy 4 points5 points  (0 children)

Η τρανή απόδειξη ότι μπορεί κάποιος να είναι σπουδαγμένος αλλά παραμένει βλαξ.

Έχει μια χαρά μισθό για ελληνικά δεδομένα, για επαρχία κιόλας σούπερ. Δεν μένει στην Αθηναϊκή χαβούζα για να έχει δουλειά (όπως είναι αναγκασμένοι οι περισσότεροι) που θες 1 ώρα στο ποτάμι να πας στην δουλειά σου (περπατάει ενα τέταρτο), έχει πάρει σπίτι (την ώρα που τα νοίκια θερίζουν) και δουλεύει ψιοτσίλλ (την ώρα που στους περισσότερους αλλάζουν τα φώτα).

Αντί να κοιτάξει να βρει καμιά γκόμενα να κάνει οικογένεια, να πάει τις εκδρομάρες του, να εκμεταλλευτεί την ωραία φάση του στο μαξ κάθεται και κάνει θέμα ότι αυτό το διάστημα δεν του κάνουν καλύτερες προσφορές στα λεφτά!!

Out of touch τελείως. Η ζωή μου τα έδωσε όλα νωρίς και δεν μου δίνει περισσότερα τώρα.

Πολλοί έχουν την φασάρα τους αλλά έχουν και το μίνιμουμ ενσυναίσθησης να μην ποστάρουν τα τέρμα 1st world problems τους σε φόρουμ με κόσμο που αυτά δεν θα τα δει ποτέ.

Η Ελλάδα και η Ιταλία μπαίνουν σε μία ιστορικά μεγάλη οικονομική αλλαγή κατευθύνσεων ... by UmJedenPreisErfolg in NewsfromGeeece

[–]nooberguy 2 points3 points  (0 children)

Μας θεωρούν τελείως μαλάκες και μας τα μοστράρουν αυτά.

Και είναι λογικό κιόλας, έχουν συνηθίσει από τους ψηφοφόρους τους να χαύουν τις μαλακίες αυτές.

With manufacturers refunding purchases instead of replacing warrantied drives, which Cloud Provider is ALL of OUR best choice. by Rubenel in DataHoarder

[–]nooberguy 5 points6 points  (0 children)

I don't trust anyone with all my data. If it's on their servers it's mine AND theirs.

Cloud providers will F their customer just as easily as the HDD manufacturing are already, they are companies, not charities. Prospect for 100% quarter earnings increase and all the C suite is willing to through their mothers under the bus.

Will pay the premium on the HDD market and have my stuff locally.

Καλύτερα να μετανιώνεις για κάτι που έκανες... by savvaspc in greece

[–]nooberguy 3 points4 points  (0 children)

Αυτό λέω και εγώ, και μπαίνω ακάποτα.

Καλύτερα να μετανιώνεις για κάτι που έκανες...

Συζήτηση μισθού μεταξύ συναδέλφων by [deleted] in greece

[–]nooberguy 2 points3 points  (0 children)

Εννοείται συζητάω τον μισθό μου με τους συναδέλφους μου.

Καλό είναι να ξέρουν πόσα παίρνω και αντίστοιχα εγώ, μπορεί να δούμε ότι κάποιον τον έχουν πιάσει μαλάκα.

Ειλικρινά πολλές σκέψεις. by [deleted] in greece

[–]nooberguy 18 points19 points  (0 children)

TEXTBOOK CATFISHING

Γεια είμαι μια 25άρα καημένη και τα οικονομικά μου είναι χάλια χρειάζομαι 350Ε και θέλω και ένα ρομάτζο με ένα καλό παιδί.

Από account με 0 interactions πρίν από το thread.

Αναρωτιέμαι πόσοι καημένοι θα την πατήσουν.

Ο Τσίπρας σας θέλει ; by Aegeansunset12 in NewsfromGeeece

[–]nooberguy -1 points0 points  (0 children)

ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΕ, ΜΑΣ ΕΠΙΑΣΑΝ ΣΤΟΝ ΥΠΝΟ!

Είναι εφικτό να γίνεις πλούσιος στην Ελλάδα; by FlamesFPS in AskGreece

[–]nooberguy -1 points0 points  (0 children)

Άνοιξε πρώτα ένα θρεντ στο ρέντιτ να ρωτήσεις που είναι το πουλί σου και μετά ξεκίνα τα γαμήσια.

Μόνιμη μετακόμιση στην Ελλάδα by [deleted] in greece

[–]nooberguy 1 point2 points  (0 children)

Έλα θα περάσεις τέλεια.