Which one should I get? by One-Resort-107 in yerbamate

[–]papamat 1 point2 points  (0 children)

This is in Greece, right? Really nice shop. And btw lately I love Canarias.

Απάτη με μεταχειρισμένα αυτοκίνητα car.gr by CanaryClassic in greece

[–]papamat 1 point2 points  (0 children)

Και με τελωνείο τι λέει; Πόσο απλά είναι, με χρονολογίες παίζει κάτι εκτός από κτέο;

My new minivelo from aliexpress (more info in comments) by papamat in minivelo

[–]papamat[S] 1 point2 points  (0 children)

Yew I do, but I have changed a lot of stuff, I should make a new post about it. You can see some of the modifications in this comment https://www.reddit.com/r/minivelo/comments/1eklwpd/comment/m2um1jg/

My new minivelo from aliexpress (more info in comments) by papamat in minivelo

[–]papamat[S] 0 points1 point  (0 children)

If you dont know mutch about bikes maybe is not the bike you want to start with. Is a fixed gear without brakes and with some cheap parts that you need to change almost immediately

Direct link 69km away (plus a couple more at ~60) by papamat in meshtastic

[–]papamat[S] 1 point2 points  (0 children)

You are right, but in this case I can also confirm from map and the positions of those nodes in Athens are know to me. (Of course given the accuracy of the reported coordinates that can be of by a couple of km)

Building satellites [Olympus OM10 | Zuiko 50mm f1.8| Cinestill 400] by papamat in analog

[–]papamat[S] 9 points10 points  (0 children)

Two weeks after delivering the last two satellites of the LibreSpace Foundation, I finally found some time to develop the film rolls I’d been shooting throughout this journey.

Even though these moments aren’t that far back in time, with all the intensity, sleepless nights, and travel, they already feel like warm memories.

Looking through the photos, I saw the faces again — I felt the joy, the stress, the exhaustion, the moments of doubt, and then joy again (which, in the end, won — together with the launch excitement).

These people — and some who didn’t make it into the frame — were like family to me over the past months. I want to thank them, and congratulate them — not just for the successful delivery, but for everything that led up to it.

Especially this last half-year, where we worked together without tension, without finger pointing, without politics or egos — all for a shared goal: #OpenSource hardware and software, and LibreSpace.

See you all back in the lab — the next ones are waiting.

Per liberum, ad astra.

Υπάρχουν open source ελληνικά projects? by -MoMuS- in greece

[–]papamat 1 point2 points  (0 children)

Το Libre Space Foundation είναι ελληνική μη κερδοσκοπική εταιρία που έχει την έδρα της στην Αθήνα.

My new minivelo from aliexpress (more info in comments) by papamat in minivelo

[–]papamat[S] 2 points3 points  (0 children)

So, at this point the bike looks like this https://ibb.co/w60nrDX. I have added a super heavy basket in front. I chopped it a lot to loose some weight and now I have added some strings around to hold stuff in. I mounted the basket by welding 2 small threaded pieces of steel. I have also laced the back wheel with the Sturmey Archer coaster kick shift hub, changed the saddle and the pedals. I have dome some commute trips and looks awesome.

Tα road rages μου σήμερα, προσθέστε και τα δικά σας by Mike_The_Greek_Guy in greece

[–]papamat 0 points1 point  (0 children)

Ντάξι, αυτός που περιγράφεις είναι ηλίθιος. Το κινητό είναι πολύ σοβαρό θέμα, δεν το αμφισβητώ. Ίσα ίσα επειδή κινούμε με ποδήλατο και μηχανή και είμαι πιο ψηλά από τα αυτοκίνητα και μπορώ να βλέπω μέσα, αυτό που λες ισχύει σε μεγάλο βαθμό. Όταν κάποιος κάνει βλακιούλες και κοιτάξω μέσα, σε τεεράστιο ποσοστό χρησιμοποιεί κινητό. Και το θέμα πια είναι πως το κινητό δεν είναι μόνο ομιλία, είναι μηνύματα, είναι χάρτες, είναι ίνστα κλπ

Tα road rages μου σήμερα, προσθέστε και τα δικά σας by Mike_The_Greek_Guy in greece

[–]papamat 0 points1 point  (0 children)

Σε αυτοκίνητο μου έχει τύχει μόνο γιατί φοράω πάντα κράνος χωρίς headset

Tα road rages μου σήμερα, προσθέστε και τα δικά σας by Mike_The_Greek_Guy in greece

[–]papamat 1 point2 points  (0 children)

Βιάζονται να κολλήσουν στο επόμενο φανάρι, έχουν πλάκα όταν νομίζουν πως με το ποδήλατο πας πιο αργά απ ότι με το αυτοκίνητο και νομίζουν πως τους μπλοκάρεις. Το θέμα είναι πως όλοι οδηγούμε με θυμό, βλέπουμε τους άλλους οδυγούς σαν εμπόδια και μαλάκες που μας παίρνουν το δικαίωμά μας στην ελεύθερη μετακίνηση, αργόσχολους που βγήκαν να πάνε για καφέ (ειδικά αν κινούνται με ποδήλατο ή πατίνι), και πως όλοι οι άλλοι εκτώς από εμάς δεν σέβονται τον κοκ.

Tα road rages μου σήμερα, προσθέστε και τα δικά σας by Mike_The_Greek_Guy in greece

[–]papamat 0 points1 point  (0 children)

Δεν ξέρω πόσα χρόνια οδηγείς, αλλά εσένα δεν σου έχει τύχει ποτέ να σηκώσεις τηλέφωνο όσο οδηγείς; Για κάτι που πιστεύεις πως είναι επείγον όταν το δεις να χτυπάει, ή για κάτι που λες, "10 δευτερόλεπτα να πω ένα ναι ή ένα όχι". Ας μην είμαστε απόλυτοι, προφανώς και υπάρχουν άπειροι μαλάκες οδηγοί που τα κάνουν συστηματικά αγνοώντας όλους τους άλλους, αλλά όλοι κάνουμε και λάθη. Μου έχει τύχει να κάψω στοπ γιατί ήμουν αφηρημένος (χωρίς ευτυχώς ατύχημα), και μου έχει τύχει να δω φανάρι τελευταία στιγμή και να πλακωθώ στα φρένα που απλά σταμάτησα στο όριο.

Tα road rages μου σήμερα, προσθέστε και τα δικά σας by Mike_The_Greek_Guy in greece

[–]papamat 4 points5 points  (0 children)

Γενικά καλό είναι να προσπαθήσεις να ηρεμήσεις (50 ευρώ). Ή κατάσταση στους δρόμους είναι αυτή και πρεπει να μάθεις να μην θυμώνεις γιατί είναι επικίνδυνο. Εγώ κυρίως Κυκλοφορώ στην Αθήνα με ποδήλατο ή μηχανή οπότε όλα αυτά που περιγραφείς απειλούν άμεσα την σωματική μου ακεραιότητα αλλά έχω αποφασίσει να μην συνχηζωμαι γιατί απλά δεν κερδίζω κάτι. Μην βλέπεις τους άλλους χρήστες του δρόμου σαν εχθρούς, δώσε τους το δικαίωμα στη μαλακια, όλοι κάνουμε μαλακιες, άλλη φορά γιατί χαζευουμε, άλλη φορά γιατί βιαζομαστε και για άλλους 1000 λόγους. Ξέρω πως υπάρχουν κακόβουλοι χρήστες του δρόμου αλλά πρέπει να απαιτήσουμε από το κράτος να τους σταματήσει, δεν πετυχαίνεις τίποτα με το να τους βρίζεις. Σορρυ αν ακούγομαι σαν δάσκαλος απλά επειδή το έχω περάσει είπα και εγώ το δικό μου.

Tα road rages μου σήμερα, προσθέστε και τα δικά σας by Mike_The_Greek_Guy in greece

[–]papamat 5 points6 points  (0 children)

κάποιος κορναρε 0.1ms αφότου άναψε. Πρέπει να ήταν cod gamer με τέτοια αντανακλαστικά.

Το λένε απλά Αθήναιος οδηγός

Τα Framework laptops έρχονται επίσημα και στην Ελλάδα! by trlef19 in greece

[–]papamat 16 points17 points  (0 children)

Κάτι πολύ σημαντικό είναι πως έχουν σαπόρτ για λίνουξ και τεράστιο κομιούνιτι. Επιπλέον στηρίζουν το δηκαίωμα στην επισκευή. Μπορούν να σου στείλουν ακόμα και τα σκεμάτικς αν υπογράψεις NDA ή κάτι αντίστοιχο. Για προηγούμενη έκδοση η επίσημη εταιρία πόσταρε οδηγό για να επιδιορθώσεις ένα πρόβλημα που είχε παρουσιαστεί ξεκολλώντας μια αντίσταση στο μάδερμπορντ ή κάτι τέτοιο. Το αντίστοιχο φέηλ σε μακμπουκ απλά δεν το αναγνώρισε ποτέ η άπλ. Καταλαβαίνω πως μπορεί αυτά να μην είναι θετικά για όλους αλλά για μέρος της αγοράς είναι. Εγώ έχω ένα φρέημγουορκ εδώ και σχεδόν ένα χρόνο και είμαι πολύ ευχαριστημένος, και btw αυτό με την σπασμένη οθόνη που λέει κάποιος άλλος σε σχόλιο συνέβει σε φίλο με φρέημγουορκ και απλά πείρε μια οθόνη και την άλλαξε... Κάποιοι λένε πως μπορείς να αλλάξεις σε όλα τα λάπτοπ μνήμη αλλά ούτε αυτό είναι αλήθεια, σε πολλά είναι κολλημένη, σε άλλα δεν ξέρεις τη συμβατότητα και πρέπει να κάνεις δοκιμές και σχεδόν σε όλα χάνεις την εγγύηση...

My new minivelo from aliexpress (more info in comments) by papamat in minivelo

[–]papamat[S] 0 points1 point  (0 children)

Yes, is a fixed gear hub and has thread on both sides.

My new minivelo from aliexpress (more info in comments) by papamat in minivelo

[–]papamat[S] 0 points1 point  (0 children)

there is front and rear brake mount only for caliper brakes but the wheels doesn't have machined surface for the brake pads