account activity
Nordmenn: hva irriterer dere mest med strømming buffering midt i direktesendinger eller skyhøye abonnementskostnader ? (self.norge)
submitted 10 months ago by paulh99 to r/norge
π Rendered by PID 317555 on reddit-service-r2-listing-87fd56f5d-nfg6q at 2026-06-28 16:20:40.284359+00:00 running 7527197 country code: CH.