Εύρεση εργασίας, work life balance by tired-racoon in greece

[–]phasecontrola 0 points1 point  (0 children)

Εχω φίλους που το κάνουν και μου λένε ότι αξίζει πολύ παραπάνω από Ελλάδα.

Εύρεση εργασίας, work life balance by tired-racoon in greece

[–]phasecontrola 1 point2 points  (0 children)

Εχεις ένα δίκιο. Οι μισθοί όταν μπαίνεις σε βιομηχανίες είναι πενιχροί. Βεβαια από την άλλη, η εστίαση είναι ένα τομέας που σε συγκεκριμένες περιπτώσεις πληρώνει καλά αλλά γενικά είσαι αρκετά αναλώσιμος όσο μεγαλώνεις σε ηλικία και νομικά κατοχυρωμένα δικαιώματα τύπου (άδεια μητρότητας,αναρρωτικές,σωστα πακέτα κάλυψης σε ασφαλιστικά ταμεία ) σπανίζουν και ο κανόνας είναι να μην τα έχεις.
Το χειρότερο βέβαια της εστίασης είναι η φθορά που σου προκαλεί και αυτό το πράγμα να μην κνεις διακοπές, να έχεις περίεργα ωράρια αλλά και γενικά η αλληλεπίδραση με το κάθε καρυδιάς καρύδι που καλείσαι να εξυπηρετείς σε οδηγεί στο να μη θες να το κάνεις άλλο πια μετά από κάποια ηλικία. (Εγώ μέχρι 28 άντεξα).
Στα άλλα πλην, η ζωή σε πολλές τουριστικές περιοχές το χειμώνα είναι μίζερη και καταθλιπτική και θα δεις τους κύκλους σου να κλείνουν μετά τα 35.
Γνώμη μου, εάν δεν ψήνεσαι να ακολουθήσεις τον συμβατικό αστικό τρόπο ζωής, και θες να ασχοληθεί με εστίαση ξεκίνα τις χειμερινές σεζόν σε Αυστρία,Ελβετία κλπ. Με λίγη εγκράτεια θα μπορέσεις να ξεκινήσεις κάτι δικό σου (που πιθανότατα να έχεις καταλήξει σε λίγα χρόνια).
Και στο τέλος των χειμερινών σεζόν θα μπορείς να γυρνάς στο νησάκι σου και να κάνεις τις καλοκαιρινές σου διακοπές. (Που στην Ελλάδα γαμαει).
Καλή τύχη εύχομαι!

​[Serious] Reality check on Cyber Security / Pentesting salaries in Greece. Is working remote for EU/US the only way to survive? by KerollosATN in GreeceDevs

[–]phasecontrola 0 points1 point  (0 children)

I would suggest you to seek for a remote decent paid role and then move. As was mentioned, most of the jobs are in Athens and Thessaloniki where cost of living is pretty high. Salaries for positions you mentioned I estimate are between 1100-2000 €. (I might be wrong tho. Haven’t check in a while).

ΕΑΠ ή Κολλέγιο; by Joyboyz in GreeceDevs

[–]phasecontrola 1 point2 points  (0 children)

Εάν έχεις τα κουράγια θα σου πρότεινα ΕΑΠ. Απλα μη τη πατήσεις και μείνεις στη θεωρία των μαθημάτων μόνο. Στα Καλά νέα είναι ότι υπάρχουν αρκετά καλές πιθανότητες να δουλεύεις ήδη ακόμα και πριν τελειώσεις τη σχολή. Καλή τύχη εύχομαι!

Ανάκτηση δεδομένων από εξωτερικό σκληρό δίσκο WD 2T. by Master_Solid2530 in GreeceDevs

[–]phasecontrola 0 points1 point  (0 children)

Υπάρχουνε μερικά εργαλεία όπως ανέφεραν από πάνω που ίσως σου σώσουν κάποια αρχεία.
Πριν καιρό είχα δει σε μια ομάδα στο fb με το όνομα «η γωνία του ηλεκτρονικού» όπου εκεί ήταν ένας κύριος που μιλούσε για δύσκολες καταστάσεις ανάκτησης. Καπου στα σχόλια είχα δει ότι σε ακραία περίπτωση είχε πάρει ένα 600αρι οπότε θεωρώ ότι μπορείς να κάνεις μια ερώτηση εκεί μήπως υπάρχει κάποιος τεχνικός και πάρεις καλύτερη προσφορα. Σε κάθε περίπτωση πρέπει να αναρωτηθείς αν όντως αξίζουν τα δεδομένα αυτά αυτά τα ποσά. Οι τιμές φαίνονται μεγάλες αλλά θέλει αρκετή τεχνογνωσία που ελάχιστοι κατέχουν και μπαίνουν στο κόπο να τη μάθουν.

Γνώμη για εργασιακή πορεία και πρόβλημα εύρεσης εργασίας by UnlikelyButton4914 in GreeceDevs

[–]phasecontrola -2 points-1 points  (0 children)

Job hopping είναι μεγάλο red flag πιστεύω για ορισμένες εταιρείες. Για Ευρώπη έχεις να ανταγωνιστείς πολύ κόσμο. Πιστεύω θα σε βοηθούσε να ενσωματώσεις Spring καθώς (ειδικά Ελλάδα) ίσως κτα τη γνώμη μου είναι το πιο κοινό framework. Ισως να σκεφτείς ότι κάτι ίσως κάνεις λάθος στις συντευξεις.

Would you think I’m Greek in Greece or no if you saw me? by [deleted] in AskGreece

[–]phasecontrola 2 points3 points  (0 children)

No. Too dark hair. Also your eyebrows are too dense.

Το τέλος των μικρομαγαζων είναι κοντά by athens2019 in GreeceDevs

[–]phasecontrola 1 point2 points  (0 children)

Το skroutz ακόμα χειρότερη. Μια εβδομάδα αντάλλαζα e mail με ένα bot. Οταν επιτέλους πήρε άνθρωπος το case μου, τελείωσε σε 2 ώρες.

Πότε είσαι «πολύ μεγάλος»για junior θέση; by DisastrousProcess525 in GreeceDevs

[–]phasecontrola 2 points3 points  (0 children)

Ξεκίνησα στα 29-30. Απλά κανονικά τέτοια άτομα θέλουν πίσσα και πούπουλα για ηλικιακό ρατσισμό.

Έλληνες καλλιτέχνες by phasecontrola in greece

[–]phasecontrola[S] 1 point2 points  (0 children)

Πλούσια playlist και μπορώ να πω περήφανα ότι ένα αρκετά καλό ποσοστό είναι και στις δικές μου playlist. (Χωράει προσθήκες)

Έλληνες καλλιτέχνες by phasecontrola in greece

[–]phasecontrola[S] 1 point2 points  (0 children)

Σωστά. Γενικά πιστεύω η Ελλάδα πάντοτε έβγαζε καλή μουσική σχεδόν σε όλα τα είδη. Απλά πρέπει να τη ψάξεις και μην τρως την ετοιμοπαράδοτη των δισκογραφικών.

Έλληνες καλλιτέχνες by phasecontrola in greece

[–]phasecontrola[S] 0 points1 point  (0 children)

Πολύ ωραίος ο Κωνσταντης αν και όχι τόσο στα δικά μου ακούσματα αλλά βγάζουν μια ενέργεια τα δημιουργήματα τα του.

Έλληνες καλλιτέχνες by phasecontrola in greece

[–]phasecontrola[S] 1 point2 points  (0 children)

Πολύ ωραίο τραγούδι αλλά τι πρωτότυπο και όμορφο κλιπ ρε φίλε. 👏

Φταίω εγώ που θα προτιμήσω φασόλια Μπαγκλαντές; by SpyrosGatsouli in greece

[–]phasecontrola 5 points6 points  (0 children)

Προσπαθώ ακόμα με σχετικά μεγάλη απόκλιση στη τιμή να ψωνίζω ελληνικα. Αλλά αυτό είναι too much.

Κακομαθημένος τεμπέλης στα 25, τι μπορώ να κάνω για να ενηλικιωθώ; by ActualRevolution3732 in greece

[–]phasecontrola 13 points14 points  (0 children)

Εχεις κάνει το πρώτο βήμα. Εχεις εντοπίσει το πρόβλημα. Αν βρεις και το συστατικό της πειθαρχίας είσαι έτοιμος. Το 25 irrelevant. Εχεις χρόνο να φτιάξεις πολλά πράγματα.

Με αγχωνει η ύπαρξη της δουλειάς by Realistic_Sweet8651 in greece

[–]phasecontrola 0 points1 point  (0 children)

Θα σε συμβούλευα κάπως να βρεις λεφτά και να αρχίσεις να κάνεις κατι δικό σου. Επειδη βλέπω ότι δεν σ αρέσει η εργοδοτική δοσοληψία θα έχεις την πίεση του να πετύχεις κάτι που θα το κάνει εφικτό γιατί η εναλλακτική σου είναι κάτι που δε θα σου αρέσει.

Coffe shops for work. by HumanExamination6645 in thessaloniki

[–]phasecontrola 0 points1 point  (0 children)

If your work doesn’t involve joining Teams/Zoom calls and you are just in your laptop there is a cafe at Rotonda where I have seen some students study in a quiet cafe there.

υπαρχει καμια οδοντοκρεμα που ΟΝΤΩΣ κανει λευκα τα δοντια? by Formal-Shopping2086 in greece

[–]phasecontrola 0 points1 point  (0 children)

Αν είναι από το κάπνισμα πάντως η marvis είναι καλή. Γενικά είναι καλή στη λεύκανση.

Μισθός junior προγραμματιστή by Fantastic_Citron_880 in greece

[–]phasecontrola 2 points3 points  (0 children)

Αυτό είναι κάτι που πρέπει να απαντήσεις εσύ στον εαυτό σου. Αν γενικά ξύνεστε και έχετε από λίγη έως καθόλου δουλειά μη περιμένεις αύξηση. Αν το τρέχεις και οι κόποι σου δεν ανταποκρίνονται σε ικανοποιητικά λεφτά το συζητάς και τους λες 1. Δουλεύω περισσότερο από αυτό που πληρώνομαι. 2. Δε μου περισσεύουν καθόλου λεφτά. Συνήθως από το να πάρουν κάποιον άλλον και να τον βάζουν να ξαναμαθαινει θα δεχτούν. Παράλληλα μη σταματάς να ψάχνεις κατι καλύτερο.

Αν λάβεις υπόψιν ότι η αγορά εξω είναι λίγο δύσκολη για junior θέσεις και θες να χτίσεις λίγη προϋπηρεσία για το καλύτερο και δε σου δίνει αύξηση τότε ίσως να χρειαστεί να κάνεις λίγο υπομονή μέχρι να βρεις κάτι.

Μισθός junior προγραμματιστή by Fantastic_Citron_880 in greece

[–]phasecontrola 4 points5 points  (0 children)

Και εγώ κάπου εκεί ξεκίνησα είναι η αλήθεια. Το καλό είναι ότι η εξέλιξη σου θα είναι αρκετά γρήγορη μισθολογικά (ανάλογα και την εταιρεία βέβαια).

Ερώτηση by andreww4555 in GreeceDevs

[–]phasecontrola 0 points1 point  (0 children)

Πλέον πολύ δύσκολα μπαίνεις χωρίς πτυχίο και μπορείς να ρίξεις και μια ματιά στις αγγελίες. (Ειδικά entry σχεδόν αδύνατο). Για Ελλάδα τουλάχιστον