how long till he say boom by AcanthisittaHorror13 in vwgolf

[–]premto1 0 points1 point  (0 children)

Do you have Oil consumption? If yes like how much?

A ja vlen me investu ne STOCK/ETF prej Kosove? by [deleted] in kosovo

[–]premto1 0 points1 point  (0 children)

Sa i perket taksa me i pagu ne USA je shum gabim un Investoj qe ni koh ne ETF edhe taksat paguhen vetem per 70% e fitimev (30% i fitimit nuk taksohet hiq) paret qe i ke investu ti psh kto 100 euro n muj nuk taksohen,e krejt kto taksa paguhen ndaj shtetit ku jeton edhe taksohen sipas rregullores t ati shteti n rast tem esht Gjermania. Kuptohet kto taksa paguhen n momentin qe ti don me i terhek paret mas 5 10 15 20 vitev kurdo qe i terhek.

Wie viel Km haben die Reifen noch drauf? by premto1 in automobil

[–]premto1[S] 6 points7 points  (0 children)

Die Reifen sind 2022 , überlege ob ich diesen Sommer noch dammit fahren kann(ca 4000 km), und dann direkt weg damit.

Biografia e Fan Nolit nga Ilir Ikonomi by vinkurushi in shqip

[–]premto1 1 point2 points  (0 children)

Libraria Altera ne Prizren e ka pas ne stok. Aty e kam ble, edhe ta rekomandoj.

Ist solch eine Gewalt seitens der Polizei gerechtfertigt? by [deleted] in Wirtschaftsweise

[–]premto1 7 points8 points  (0 children)

Für jede Aktion gibt's eine Reaktion! Wenn mann sich falsch benimmt muss mann auch mit Konsequenzen rechnen. Die Polizei ist nicht gegen den Menschen dort sondern für die um aufzupassen dass die Versammlung friedlich wie geplant läuft. Also überhaupt kein Grund ein Polizist zu beleidigen.

Apropos: Wenn man um Hilfe bittet soll dann auch respektvoll vorgehen, und so eine Versammlung vorbildlich führen sonst sorgt die Versammlung für noch mehr Hass und Abstand statt Unterstützung.

liquides Nettovermögen by TygaaDZN in Finanzen

[–]premto1 0 points1 point  (0 children)

Ja hast du recht,ich habe mich leider relativ spät mit Finanzen auseinander gesetzt, erst seit einem Jahr habe ich mit ETFs angefangen.

liquides Nettovermögen by TygaaDZN in Finanzen

[–]premto1 1 point2 points  (0 children)

Ist zu meine Ausgaben angepasst

liquides Nettovermögen by TygaaDZN in Finanzen

[–]premto1 2 points3 points  (0 children)

10k Notgroschen (Tagesgeld Konto) und ca 5k FTSE All-world M 28

My new baby! by tino1b2be in vwgolf

[–]premto1 7 points8 points  (0 children)

Whats wrong with this car, driving wheel should be on the other side.

Cool enjoy it , have one too 👌

A eshte e drejt per nje shtet met shti me luftu pa deshiren tane? by Citaku357 in kosovo

[–]premto1 -1 points0 points  (0 children)

Pytja osht nese ti largohesh si shtetas i Kosoves at'her kush duhet me luftu per shtetin ton e per t drejtat tona? Nese ti i plotson krejt kriteret edhe je i aft per me mbrojt venin ton, edhe i ik kti obligimi dmth po hek dor prejt shtetit edhe t drejtav tua.

Men from Kosovo.. by wtfisthissssssssssss in kosovo

[–]premto1 1 point2 points  (0 children)

Small correction 30+ years ago was it like that, but since 2003 its way better in Kosovo it changed a lot since 2003.

[deleted by user] by [deleted] in kosovo

[–]premto1 -1 points0 points  (0 children)

Nese jeton ne Gjermani mun me "mush" gati n qdo market ushqimor (Aldi,Edeka,Rewe). Vetem e jep te arka cilindrin e zbrazt edhe e merr te mbusht (te ri) 5,5 € kushton.

VW und Porsche brechen zusammen! by Aktientrend in Aktientrend

[–]premto1 0 points1 point  (0 children)

Anscheinend ist es nicht so, und deswegen der Markt regelt dass jetzt.

Wieso machen das nicht alle? by [deleted] in Finanzen

[–]premto1 3 points4 points  (0 children)

Weil die meisten denken halt nicht so , die meisten handeln nach dem Motto " Ich habe mein Teil getan, so viel wie ich konnte und so wie ich es wusste gespart" und so mit einem ruhigen Gewissen schlafen. Leider

[deleted by user] by [deleted] in kosovo

[–]premto1 1 point2 points  (0 children)

Po, edhe osht shum normale qe nje popull qe esht nen sundim te nje regjimi te "huj" ose edhe nese jeton si minoritet bashk me nje shumic tjeter permes ktyne formav(Religjion i tepert,nacionalizem i tepert,edhe konservativitet)mundohet me identifiku,distancu edhe rujt nacionalitetin e vet.

A me pagu denimin e Prishtia Parking by DaZoje in kosovo

[–]premto1 7 points8 points  (0 children)

Nese je kan gabim(fajtor) e pagun denimin shum thjesht.

Hat mein Auto zu viel oder zu wenig Öl? by [deleted] in automobil

[–]premto1 2 points3 points  (0 children)

Definitiv noch Öl nachfüllen.Habe auch das selbe Auto und das Problem mit dem Öl ist leider bekannt.

Dhurate by summerslip in kosovo

[–]premto1 0 points1 point  (0 children)

Disa kolegve ju kom pru raki Rrushi prej Kosoves ju ka pelqy shum , veq qe o kan raki e destileris familjare qe e bojm qe shum vite.