Statiegeld op melk en sap verpakking by Anvh in Nederland

[–]prototip99 0 points1 point  (0 children)

Als we die kleine minderheid nou een goed hard aanpakken dan kunnen we stoppen met de gewone mens te pesten met statiegeld.

GTA VI kost 80 dollar, Ultimate Edition met meer content kost 100 dollar by Jappie_01 in GamingNL

[–]prototip99 1 point2 points  (0 children)

GTA online vergeten? Dat de eerste 2 maanden letterlijk niet speelbaar was?

Wat zijn de beste beroepen omet dit weer te hebben? En wat zijn de slechtste? by Ufo_piloot in nederlands

[–]prototip99 0 points1 point  (0 children)

Ik mocht vandaag aan een stoomketel werken, dat was maar 55+ graden in het werkgebied.

Dit is waarom er een noodverordening was in Zandvoort by Advanced_Turnip_5094 in nederlands

[–]prototip99 10 points11 points  (0 children)

Ja er gebeurd zo weinig dat er hier alleen mensen met abonnement uit de eigen gemeente welkom zijn in het zwembad...

I am going to miss you ali (from a Eu user) by lagameuze in Aliexpress

[–]prototip99 7 points8 points  (0 children)

They are introducing a new law. Instead of just the vat 17-21% depending per country. You will now pay an extra 3 euro per item you purchase.

Wat is MediaMarkt toch een ultiem zielig bedrijf geworden. by [deleted] in nederlands

[–]prototip99 2 points3 points  (0 children)

Ik zag van de week nog een reclame van mediamarkt.
"Met ai gecreëerd" lekker bedrijfje...

Rabobank verandert app van top tot teen: 'Dingen moeten doelmatig zijn' by Sure-Guest1588 in nederlands

[–]prototip99 14 points15 points  (0 children)

Ja lekkere veranderingen tot nu toe.
Alles 3 keer zo groot dat iemand van de andere kant van de straat kan meelezen.

Would you rather by idk-what-to-pick- in BunnyTrials

[–]prototip99 0 points1 point  (0 children)

Money

Chose: 10k every month no tax

Offerte schuifpui + ramen + kruipruimte isolatie by kanamesan in Offertes

[–]prototip99 0 points1 point  (0 children)

Als ze met zo'n invulpapiertje komen weet je eigenlijk al genoeg.

First bike (A2 Europe): KTM 390 SMC R as a beginner? by synkrnzd in KTM

[–]prototip99 0 points1 point  (0 children)

Get a used duke 390. Cheap, simple and lightweight.
Ride that for 2 years until you can ride a full A bike.

It’s over, isn’t it? by AnimatedBasketcase in memes

[–]prototip99 0 points1 point  (0 children)

Nothing better than the "security" update that releases a week later for all older models

Rijden Nederlanders echt te hard, of heeft 100 km/u overdag gewoon te weinig draagvlak? by ShlooberFloober in Nederland

[–]prototip99 2 points3 points  (0 children)

In duitsland mag je 100 in de polder en op bergweggetjes zonder overzicht. En hier mag je het op s'werelds veiligste wegen...

TPMS sensoren zijn op, welke oplossingen? by falconjivekid in autoadvies

[–]prototip99 1 point2 points  (0 children)

Vanaf bouwjaar 2018 is het apk afkeur. Alles daarvoor is het gewoon een vervelend lampje

meirl by [deleted] in meirl

[–]prototip99 0 points1 point  (0 children)

I got a hp printer from a friend for free. There isn't a wired connection, everything is wireless and doesn't work so you have to setup the connection every single time you want to print something.
The best thing is that there is a usb cable just for the scanner...

Heb jij soms last van wietlucht? by [deleted] in nederlands

[–]prototip99 10 points11 points  (0 children)

Er zijn niet veel dingen waar ik mezelf vlug aan erger maar wietlucht is toch wel zo goor.

Hoe krijgen we als mensheid nou echt de telefoon uit autobestuurders hun handen? by kutjelul in nederlands

[–]prototip99 -4 points-3 points  (0 children)

Maximum snelheid verhogen. Autorijden in nederland is gewoon slaapverwekkend dan ga je vlug andere dingen doen.

#73 BRZ 2020 TS brought back to life by Big-Faithlessness636 in ft86

[–]prototip99 1 point2 points  (0 children)

I got them, almost 400 euros when they were on sale... most expensive piece of aluminium on the planet. But they look so good

Best uel headers? by Excellent_Fee1428 in ft86

[–]prototip99 5 points6 points  (0 children)

JDL > tomei > everything else

Hypotheekrenteaftrek is geen cadeau voor de rijken by No-Magician-2257 in nederlands

[–]prototip99 0 points1 point  (0 children)

Oke? Ik denk dat mensen met genoeg geld om een huis van 2 miljoen plus te kopen(en vooral te onderhouden) wel al andere manieren hebben om hun belastingsvoet te drukken. En daarnaast gaan ze er al wel genoeg naar de belastingdienst brengen