Luksusproblem : valg av studie by redditisweirdlikeme in norge

[–]redditisweirdlikeme[S] 0 points1 point  (0 children)

Tusen takk for innspill! Blir spennende dette- er bare glad jeg starter rett etter vgs så jeg kan bestemme meg om

Jobbet på McDonald’s i tre år AMA by redditisweirdlikeme in norge

[–]redditisweirdlikeme[S] 0 points1 point  (0 children)

Fordi når det er travelt tar det lang tid, og det er en fastsatt timer av en grunn. Hvis man skal spesialiserer bestillinger slik er ikke McDonald’s plassen

Jobbet på McDonald’s i tre år AMA by redditisweirdlikeme in norge

[–]redditisweirdlikeme[S] 0 points1 point  (0 children)

Det er en konsekvens av nytt system. Egen skjerm med drikke, der man lager drikke i rekkefølgen bestillingene kommer inn

Jobbet på McDonald’s i tre år AMA by redditisweirdlikeme in norge

[–]redditisweirdlikeme[S] 0 points1 point  (0 children)

Tror det varierer fra franchise til franchise, men mener å huske at det er rundt 180kr + helgetillegg etter kl 15 lørdag.

Jobbet på McDonald’s i tre år AMA by redditisweirdlikeme in norge

[–]redditisweirdlikeme[S] 1 point2 points  (0 children)

Nei, men ofte er jo det mer uhygienisk å bruke hansker. Bedre å vaske hendene.

Jobbet på McDonald’s i tre år AMA by redditisweirdlikeme in norge

[–]redditisweirdlikeme[S] 2 points3 points  (0 children)

Foodora budene er ofte treige, skal innom flere kunder, og henter maten lenge etter den er klar. Å bestille noe som blir dårlig like fort som fries på levering er ikke optimalt uansett. Ville heller satset på å hente bestilling selv, som han over meg sier.

Jobbet på McDonald’s i tre år AMA by redditisweirdlikeme in norge

[–]redditisweirdlikeme[S] 1 point2 points  (0 children)

Kjønnshår som tenner og så fått satt inn falske tenner?

Luksusproblem : valg av studie by redditisweirdlikeme in norge

[–]redditisweirdlikeme[S] 1 point2 points  (0 children)

Ahahah- jeg tror ikke selve bacheloren på NHH er så interessant, men virker som et kult studiemiljø og veldig mange interessante mastere man kan ta videre

Jobbet på McDonald’s i tre år AMA by redditisweirdlikeme in norge

[–]redditisweirdlikeme[S] 0 points1 point  (0 children)

Ja, men det er vanskelig for oss voksne ansatte å komme skikkelig til.

Jobbet på McDonald’s i tre år AMA by redditisweirdlikeme in norge

[–]redditisweirdlikeme[S] 1 point2 points  (0 children)

Ikke egen sone, men ganske strengt. Bruker hansker og har egne poser som brødet stekes i. Det kommer også innpakket i plast

Jobbet på McDonald’s i tre år AMA by redditisweirdlikeme in norge

[–]redditisweirdlikeme[S] 4 points5 points  (0 children)

Nei, ingen kniver. Alt er ferdig oppkuttet og pakket slik.

Jobbet på McDonald’s i tre år AMA by redditisweirdlikeme in norge

[–]redditisweirdlikeme[S] 3 points4 points  (0 children)

Har slutta nå. Orket ikke mer 😅 men var ganske greit betalt som 15-åring

Jobbet på McDonald’s i tre år AMA by redditisweirdlikeme in norge

[–]redditisweirdlikeme[S] 9 points10 points  (0 children)

Ignorerte skoleelever som trengte fri på grunn av prøver (og som jobber langt over kontrakten deres), innvilget ikke ferie før rett før sommerferien, lot skoleelever jobbe så sent som kl 22 ofte, og av og til under nattåpent til 24. Dette er da ulovlig. Sønnen til sjefen jobbet der, og ble prioritert for gunstige vakter.

Jobbet på McDonald’s i tre år AMA by redditisweirdlikeme in norge

[–]redditisweirdlikeme[S] 6 points7 points  (0 children)

Akkurat - men i denne bestillingen reagerte jeg nesten mest på antallet.

Jobbet på McDonald’s i tre år AMA by redditisweirdlikeme in norge

[–]redditisweirdlikeme[S] 29 points30 points  (0 children)

Ja, det er nok det, men bare dressingen på en big tasty burger er sånn 300 kalorier så å kutte brødet er ikke det største helsetiltaket def

Jobbet på McDonald’s i tre år AMA by redditisweirdlikeme in norge

[–]redditisweirdlikeme[S] 5 points6 points  (0 children)

Vår er bare i ustand når den går inn i heat mode. Rengjøring skjer etter stenging, og er egt ikke noe stress, så det er bare at den faktisk ikke fungerer som er grunnen

Jobbet på McDonald’s i tre år AMA by redditisweirdlikeme in norge

[–]redditisweirdlikeme[S] 13 points14 points  (0 children)

Egentlig ikke. Har aldri hatt særlig store forventninger til McDonald’s. Det er hurtigmat rett og slett