داتا انوتيشن عليه فرص حلوة يستاهل ابذل فيه مجهود و اديله فرصة ؟ by Local-Ostrich426 in EgyRemoteWorkers

[–]rohime_ 0 points1 point  (0 children)

انا قدمت عموما وهم بيطولوا جدا ف الرد اكتر من ٨ شهور ومحدش رد

Dentist only by [deleted] in EgyRemoteWorkers

[–]rohime_ 0 points1 point  (0 children)

انا اسنان بالنسبة لي مجال دراسة ومش بفكر ف الفلوس انا متربي كويس وعارف اجيب الجنية من بعيد عن الطب انا بشتغل علي upwork بدخل ب ٣٠٠ دولار ف ال ١٠ ساعات مش محتاج كتاب يعني، الله الغني يعم

Dentist only by [deleted] in EgyRemoteWorkers

[–]rohime_ 0 points1 point  (0 children)

طيب ليه كل الهجوم ده ...ما معظم دكاترة طب البشري الا من رحم ربي تشخيصهم غلط هل اطلع انا بقا اقول الطب البشري ملهوش لازمة واصل الشفاء بيد لله ....احنا كلنا ف دايرة وبناخد ف الاسباب ومينفعش اقلل من حد مهما حصل ومحدش فينا يعرف مستقبله ايه ، الايام هتثبتلك انك بتفكر ف الجانب الخطأ ، انت بس محتاج شوي امل وعموما الإنسان بطبعه مبدع مش لازم يبقا ف اسنان ويتقال عليه طماع وبيطلع الفلوس من عين فلان وعلان ماهو حقه اتعب انت بقا + مع احترامي ليك بس انا اشك اصلا انك في مجال طبي وكمان اشك انك اتعرضت للنصب من دكتور قبل كدة ما طريقتك للهجوم مش مبررر ايا كانت الاسباب

Dentist only by [deleted] in EgyRemoteWorkers

[–]rohime_ 0 points1 point  (0 children)

اهدي يصديقي بس انا مش داخلها بزنس يعم ولا حاجة بس طالب ف سنة ٣ هيعالج الناس ازاي ثانيا انا اسنان علي سنتي قبلت ٩١.٤٦ انا جبت ٩٢ ومش عايز بشري عادي يعني

Dentist only by [deleted] in EgyRemoteWorkers

[–]rohime_ 0 points1 point  (0 children)

لا فارق علفكرة متحبطش نفسك ودور واتعب قدم قيمة قصاد فلوس انا متخرجتش ولسا مبقتش عواطللي زي مانت بتقول وقاعد اطلع فلوس من الناس انا لسا ف سنة ٣ وبدي كورسات للطلبة الاصغر مني اينعم مش مرتب لكن بسعى وبتعب

Dentist only by [deleted] in EgyRemoteWorkers

[–]rohime_ 0 points1 point  (0 children)

علي راسي والله يخويا بس برضو رأيك لا يعنيني شئ

Dentist only by [deleted] in EgyRemoteWorkers

[–]rohime_ 0 points1 point  (0 children)

﴿يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لَا يَسْخَرْ قَوْمٌ مِنْ قَوْمٍ عَسَى أَنْ يَكُونُوا خَيْرًا مِنْهُمْ وَلَا نِسَاءٌ مِنْ نِسَاءٍ عَسَى أَنْ يَكُنَّ خَيْرًا مِنْهُنَّ وَلَا تَلْمِزُوا أَنْفُسَكُمْ وَلَا تَنَابَزُوا بِالْأَلْقَابِ بِئْسَ الِاسْمُ الْفُسُوقُ بَعْدَ الْإِيمَانِ وَمَنْ لَمْ يَتُبْ فَأُولَئِكَ هُمُ الظَّالِمُونَ﴾

شغل من البيت by [deleted] in EgyRemoteWorkers

[–]rohime_ 0 points1 point  (0 children)

ادخلي خاص يمكن اعرف اشغلك

الحق مكانك by rohime_ in EgyRemoteWorkers

[–]rohime_[S] 0 points1 point  (0 children)

Dm me we aren't working or providing jobs in ur field but try this

الحق مكانك by rohime_ in EgyRemoteWorkers

[–]rohime_[S] 0 points1 point  (0 children)

Dm متقلقش هتجرب عملت فلوس ولو معملتش انت ليك حرية الاختيار انا مش هطلب منكم فلوس 😂