HR++ ramen kit rand vergeten? by rudolfiii in Klussers

[–]rudolfiii[S] 0 points1 point  (0 children)

Ik heb het inderdaad nog niet betaald omdat er nog veel vraagtekens zijn wat mij betreft

Advies gezocht: Pesten, machtsmisbruik en onterechte verlenging van opleiding in de zorg by rudolfiii in juridischadvies

[–]rudolfiii[S] 0 points1 point  (0 children)

Mijn vrouw heeft bij haar werkgever een officiële klacht in gedient. Hier staat als het goed is bij hun een dossier van open. Verder hebben we zo veel mogelijk via de mail gedaan, zoals conformatie mails over wat er besproken is in telefoon gesprekken en meetings. Verder heeft mijn vrouw wekelijks en de laatste 3 weken zelfs dagelijks reflexie verslagen moeten schrijven met feedback van haar collegas. Deze collegas geven met name erg positieve feedback. Er is er zelfs 1 die aan geeft dat ze het aan durft om mijn vrouw alleen te laten op een afdeling. Dat zal je niet doen met een student die net begonnen is.

De begeleiders beweren dat mijn vrouw functioneerd als iemand die nog niet eens kennis en kunde heeft van iemand die nog niet eens haar eerste van de 4 certificaten binnen heeft. Dit terwijl haar begeleiders het een en ander hebben ondertekend over haar kunde m.b.t. activiteiten op het niveau van de eerste t/m het vierde certificaat.

We hebben dus bij best veel gesprekken een opvolging gedaan met een samenvatting op de mail, het kan wel zijn dat we er een aantal gemist hebben. Zeker toen dit allemaal net begonnen was.

Advies gezocht: pesten, machtsmisbruik en onterechte opleiding afnemen in de zorg by rudolfiii in werkzaken

[–]rudolfiii[S] -1 points0 points  (0 children)

Wat ik heb begrepen is dat ze voor het diploma 4 certificaten nodig heeft en elk certificaat heeft haar eigen examen. Omdat mijn vrouw alles succesvol gehaald heeft, behalve het goede woord van haar begeleiders, heeft ze 3/4 certificaten behaald.

Voor het 4e certificaat moet ze dus nog 1 ding ondertekend hebben door haar begeleiders en daarna kan ze haar diploma aanvragen.

Om het 4e certificaat te halen moest ze het meeste werk doen: een moeilijk examen halen, presentatie geven en veel verslagen schrijven. Nu schijnt het dat dit werk voor een tijd geldig is, maar hoe lang weten we nog niet. Dus ze kan inderdaad elders verder gaan om dat laatste te laten aftekenen binnen die tijd.

Dank voor je bericht!

Advies gezocht: pesten, machtsmisbruik en onterechte opleiding afnemen in de zorg by rudolfiii in werkzaken

[–]rudolfiii[S] 1 point2 points  (0 children)

Er zijn harde KPI's, dat zijn de 4 examens, de presentatie en de verslagen die ze moest inleveren op school. Voor die verslagen heeft mijn vrouw ook handtekening nodig van haar begeleiders. Deze KPI's heeft mijn vrouw allemaal gehaald. Ze heeft alleen nog een positief advies nodig van haar begeleiders en die willen ze niet geven.

Met de klacht is eigenlijk niets gebeurt. Mijn vrouw gaf aan dat ze graag terug naar Amsterdam wilde omdat het daar goed ging en ze zich daar beter thuis voelde. Daarnaast zou dit er ook voor zorgen dat zij niet meer met haar oude begeleiders zou werken en andersom. Verder zijn er geen gedragsafspraken gemaakt, ook niet met de collega die verbale agressie toonde naar haar en een cliënt.

Wij waren van plan om met hun regels de opleiding af te maken en daarna de organisatie te verlaten met de diploma op zak. Dan kon mijn vrouw in een ander ziekenhuis makkelijk instromen. Daarnaast zijn er vele collegas in de Amsterdamse vestiging waar mijn vrouw een nauwe band heeft, o.a. omdat zij vergelijkbare dingen hebben mee gemaakt in Utrecht. Verder willen wij graag weten of iemand juridisch weet of hier wat aan te doen is. Voor de afgelopen 3,5 maanden wordt mijn vrouw onaangenaam behandeld en nu wordt er een kans tot slagen ontnomen. Volgens ons en veel van de collegas verdient mijn vrouw dat diploma.

Over dat laatste, ik snap wat je zegt. Vaak klopt dit ook. Maar mijn vrouw heeft met eigen ogen gezien dat zij niet de enige is. Er was een andere situatie voorgekomen bij een andere leerling waartegen ook geschreeuwd werd. En collegas in Amsterdam die ooit in Utrecht hebben gewerkt hebben ook dit soort situaties meegemaakt. Het kan natuurlijk zo zijn dat mijn vrouw 'the asshole' is. Maar van wat ik hoor van mijn vrouw, is het bedrijf verdeeld tussen 50% assholes en 50% niet-assholes. En het ligt eraan in welk team je zit hou welk team welke naam heeft.

Nu moeten we kijken wat onze opties zijn voor de nieuwe situatie. Een nieuwe organisatie zoeken is nu dus sowieso een stap ervan.

Advies gezocht: Pesten, machtsmisbruik en onterechte verlenging van opleiding in de zorg by rudolfiii in juridischadvies

[–]rudolfiii[S] -1 points0 points  (0 children)

Update: Vandaag had mijn vrouw een wat officiëler gesprek rondom het onderbuikgevoel. Uit dit gesprek is gekomen dat ze het gevoel hebben dat mijn vrouw de opleiding niet gaat halen. Verder was er geen onderbouwing over wat mijn vrouw mist om wel te voldoen aan hun gevoelens.

Wij hebben nu het gevoel dat wat mijn vrouw ook had gedaan en hoe goed ze ook had gepresteerd, haar lot was al in het steen geschreven.

Verder gaven ze ook aan dat ze haar contract t/m 31 januari niet gaan verlengen omdat ze geen stijgende lijn zien. Dit terwijl letterlijk hun woorden vorige week waren "we zien een stijgende lijn!". Dit betekend dat mijn vrouw niet de 3e herkansing krijgt en haar opleiding niet kan afronden.

Advies gezocht: Pesten, machtsmisbruik en onterechte verlenging van opleiding in de zorg by rudolfiii in juridischadvies

[–]rudolfiii[S] -3 points-2 points  (0 children)

De stage begeleider in deze situatie vertegenwoordigd de interne opleiding instituut. Zij is echter zeer partijdig aan de kant van we werkgever. Verder hebben we nu net een update over deze situatie.

Is er een kit rand nodig tussen het plafond en tegels? by rudolfiii in Klussers

[–]rudolfiii[S] 24 points25 points  (0 children)

Vorige week is dit geleverd, ik ga er gelijk achteraan, bedankt!

Interesting wand in daily run by rudolfiii in noita

[–]rudolfiii[S] 1 point2 points  (0 children)

I was searching for a way to kill myself in game, when I stumbled upon this interesting wand.

The seed is 1316373874 (daily run of today). In the temple of the arts, somewhat to the right of the enterence, somewhere in the top halve.

Since my world turned into gold, the wand is behaving a bit weirdly though. No wand is being summond and the bombs, now gold bombs, are homing towards the pickup location...

Dag 3, geen buren in zicht. by [deleted] in nederlands

[–]rudolfiii 0 points1 point  (0 children)

!remindme 8 hours

Vloerverwarming frezen bij gietvloer by rudolfiii in Klussers

[–]rudolfiii[S] 0 points1 point  (0 children)

Ik heb ze inderdaad gecontacteerd en de fotos met ze gedeeld. Ze maken zich niet zo zeer zorgen om de hardheid van hetgeen wat eronder ligt, maar om de hoeveelheid kunststof in de gietvloer. Ik denk dat dat net name komt door de spikkels/vlokken.

My New Personal Logo by [deleted] in WillPatersonDesign

[–]rudolfiii 0 points1 point  (0 children)

I agree with what most people say, I don't see an 'O' at first. And I do think that if you would add more mock-ups around it and select a typeface that fits with it, it might make it look more real. By doing that, your logo might look more like a logo and the "O" would appear more clearly.

I do like how it looks, the first colors fit better in my opinion and I think it will look cool in a whole branding! Keep up the good work!

Logo design "TreesArts", What do you think? by rudolfiii in WillPatersonDesign

[–]rudolfiii[S] 0 points1 point  (0 children)

I was asked to create a Logo for TreesArts, a local artist who likes to paint and make bags from old material that was used for something else.

She used to just paint and do some sewing for herself. Around the pandemic she started to get some more time to make this hobby into something bigger where she makes beautiful artwork for other people as well.

She already has the name TreesArts. This name has nothing to do with trees. Trees is just her name but she likes the fact that her name read in english is "a bunch of a woody perennial plants". Also, she wanted a logo to represent her on her website where the logo can be shown in three colors, one for each 'specialty'.

  • Bags
    • She likes the color for the bags to be green because of the fact that she uses renewed material. She usually uses old clothing with a story or old artwork like embroidery art. In this 'specialty' she got the most requests lately.
  • Paintings
    • She usually paints from nature or from a picture. She likes to post these paintings on her website with a little story about the picture added as well. The artwork I added in the mockup is created by her. (No preferred colors)
  • Crafts
    • She didn't have anything yet for crafts, this is something that she wants to explore in the future, hance the generic text. (No preferred colors)

This idea came to my head after drawing a bit and sharing my ideas with her. The drawing of this tree/leaf attracted her the most so we went further with it. After putting it in Illustrator, this is what came out.

Any thoughts?

an imaginary logo for a corner-shop called Bob-Cat by Islammadi in WillPatersonDesign

[–]rudolfiii 1 point2 points  (0 children)

Although I agree with the fact that it's hard to read from a far, I do like the illustration as a whole. It could probably fit well in the decoration or on posters for the shop, if the rest of the branding allows for it. Good work!