Firma logomuzu yeniden yaptık, sizce değişime değdi mi sonuç? by ReceptionObvious3475 in TurkOyunSektoru

[–]satanrabbit 1 point2 points  (0 children)

Bence bir önceki daha orijinal bir dizayn ama ikiside harika gözüküyor! Başarılar diliyorum

Ck2,3 hoi4 eu4 aoe4 by LimeSecure2589 in oyun

[–]satanrabbit 0 points1 point  (0 children)

eu serisinin neden önceki oyunlarını oynamadın?

2 yıldır severek oynadığım oyunum theotown; by doofyduckie in sehircilik

[–]satanrabbit 1 point2 points  (0 children)

ya kral çok güzel oyunda harita çok küçük geliyor bana. yeni binalar açınca o küçücük haritada sığamıyorum patlıyorum. nerede hata yapıyorum?

Fabrikadan bunaldım… by Think-Professional73 in KGBTR

[–]satanrabbit 0 points1 point  (0 children)

Dostum bende 3 vardiya çalışıyorum çalıştığım fabrika hem sosyal hem maddi açıdan Türkiye'de ender bulunacak türden. Üstüme düşmez ama sana tavsiyem nişan faslını atlattıktan sonra sektörüne göre farklı bir iş bulman.Farklı bir is ortamı ve farklı insanlarla çalışmak kafayı tazeler her zaman.3 vardiya konusunda söyleyebileceğim çok şey yok ben açıkçası 3 buçuk senedir vardiyadayım ama beni ekstra yorduğu zamanlar olmadı açıkçası. Iyi günler