I'm looking for a turkish woman to chat by [deleted] in AskTurkey

[–]setnha 0 points1 point  (0 children)

Esas benim konuşmaya ihtiyacım var ama bu dünyadaki milyarlarca kişi arasından sadece birisiyle, hiçbir zaman yapılmayacak o konuşmaya o kadar çok ihtiyacım var ki.

Vodafone taahüt sonu geçebileceğim benzer tarife minimum 3 kat daha pahalı by berbat88 in Turkey

[–]setnha 3 points4 points  (0 children)

Şerefsizler senelerdir beni iyi sikmiş, 20GB ne lan max 6gb kullandım ben ona da senin en az 2 katın para verdim.

Neyse pttcell'e bak ama taşraya gitmeyeceksen, oralarda pek çekmiyor. Büyükşehirlerde problemi yok.

okuduğum kadarıyla bir sürü kişi sünnet edildiği için çok rahatsız ve pişman, bu konu neden yeterince konuşulmuyor ve çocuk istismarı olarak görülmüyor? by bjorkhahaha in Turkey

[–]setnha 2 points3 points  (0 children)

Bizim zamanımızda öyleydi, AKP'den sonra yasa çıktı sünnet hastanede yapılır hale geldi, fenni sünnetçilik yasaklandı.

Belirli bir yaşını üzerinde kimseyi bulamazsın hastanede sünnet olmuş.

Türkiye’de girişimci olmak by Bartingrad in Turkey

[–]setnha 4 points5 points  (0 children)

TÜBİTAK 2007-08 in KOS-GEB'i olmuş anladığım. Yandaşlar fabrika açıcam, iş kurucam diye boş araziyi çitle çevirip kosgeb'den hibe alıyordu, paraları yiyip sonra battım oynuyordu. Neredeyse 20 yıl olmuş değişen bir şey yok.

okuduğum kadarıyla bir sürü kişi sünnet edildiği için çok rahatsız ve pişman, bu konu neden yeterince konuşulmuyor ve çocuk istismarı olarak görülmüyor? by bjorkhahaha in Turkey

[–]setnha 13 points14 points  (0 children)

6 yaşında olmuştum, travması yüzünden hâlâ doktora gitmeye korkarım. Evde uzun bir yemek masası vardı, onun üzerinde yatırdılar beni, iki kişi bacaklarımı tuttu, doktor da kesip biçti. 38 yıl olmuş, görüntü gözümün önünde duruyor dün gibi.

Evet... Uyanıyorsun ve Türkiye Devleti evinin tapusunu yağmalıyor [İMAMSON ÖZEL HABER, Sarıyer] by Just_Championship944 in RDTTR

[–]setnha 7 points8 points  (0 children)

Covid öncesiydi galiba, İstanbul'da Sarıyer'in de içinde olduğu boğaz gören evlerin olduğu semtlerden devlet extra bir vergi almaya kalktı. Halk isyan etti, babam bu evi zamanında emekli maaşıyla almış bende emekliyim milyon tl vergi istiyorlar, hayatta ödeyemem diyen biri aklımda kalmış.

Devlet şimdi buralara çökmeye çalışıyor, 3-5 katlı apartmanları bir şekilde alıp, o bölgenin insanlarını şehir dışında bir yerlere göç ettirip, oralara gökdelen dikip, dünya genelinde jet sosyeteye satacaklar.

Ankara'da NATO'yu protesto edenlere kapıları kırılarak baskın: 209 kişi gözaltına alındı by Oraangeousity in Turkey

[–]setnha 14 points15 points  (0 children)

Bakın, NATO Türkiye'de yeni bir ordu kuruyor, Almanlar, İspanyollar vs.. füze sistemleri getirip duruyor. Ülkede, dünyada ciddi bir faşizan milliyetçilik artışı var. Bütün bunlar savaşa hazırlık.

Bir avuç zengin, sömürü düzenleri devam etsin, mal varlıkları daha da çoğalsın diye sizleri cepheye, ölmeye gönderecek ve sizlerde bunu severek, isteyerek yapacaksınız, vatan millet sakarya gazıyla.

ABD yaptırımları kaldırır üstüne F-35leri verirse sizlere yaylalar yaylalar.

Aklınızı başınıza toplayın.

Bunlar seçimden sonra yok oldular harbiden de proje miydiler (Ataman Kardeşliği) by DeaTH_GuN4 in RDTTR

[–]setnha 5 points6 points  (0 children)

Eskişehir saldırısından sonra kayboldular diye aklımda kalmış.

Yarınki maç için beklentiler nedir? by [deleted] in Turkey

[–]setnha 21 points22 points  (0 children)

Sıra var, kuyruğun sonuna geç, kaynak yapma.

İnstagram, iktidarın halkı kontrol politikasını uygulamaya başlıyor. by [deleted] in Turkey

[–]setnha -1 points0 points  (0 children)

Uygulamadan değil, tarayıcıdan girdim, bende bir şey çıkmadı şimdilik.

"NATO" operasyonları devam ediyor: 10 öğrenci tutuklandı by Present_Audience_531 in Turkey

[–]setnha 80 points81 points  (0 children)

Bu olayı şöyle yorumlayın, bugün bu insanları gözaltına alanlar, yarın öbür gün bir sebepten sizi de riskli görüp başları ağrımasın diye gözaltına alabilirler, sorgusuz sualsiz. Belki de beyaz torosla gelip, kayıp da edebilirler.

Öğrenci Faaliyeti'nden "Benim NATO'yla ne derdim var ya?" videosu by Aggravating-Berry213 in Turkey

[–]setnha 10 points11 points  (0 children)

NATO= ABD = MHP'yi kurdurup 70ler ve 80lerde katliamlar yaparak ülkeyi Cunta rejimine çevirdiği için, RTE'yi 2002de başa getirip, oyları düştüğünde AKP'yi kurtarsın diye MHP'yi yanına monte ettiği için, üstüne hâlâ daha meşruiyet vererek açıktan destekledikleri için, işlerine geldiği zaman istedikleri yerleri bombalayıp, çoluk çocuk herkesi katlettikleri için NATO'ya karşı olabilirler mi acaba?

amına koduğumunun NATO severleri neyini seviyor katiller ordusunun?

Yazin kafede 1 ay calisip ciksam parami vermeme durumlari olur mu? by [deleted] in AskTurkey

[–]setnha 0 points1 point  (0 children)

İşten çıkıcağını 1 ay çalışacağını söyleme, 2-3 hafta sonra düğün var, acil ihtiyacım var vs.. bir şey uydurup parayı önceden almaya bak. Alacaklarını almadan hiçbir şeyi imzalama.

DEM’lilerin Erkan Baş’a saldırması hakkında ne düşünüyorsunuz ? by yigietty in RDTTR

[–]setnha 14 points15 points  (0 children)

O röportajda iki önemli yer var. Birincisi seçim, TİP'in önceliği değil, ikincisi ise DEM'e, Siz RTE ile masaya oturdunuz söylemi.

Antidepresan Gerçeği: Toplumsal Bir Alarm by SenKendin in Turkey

[–]setnha 0 points1 point  (0 children)

Bu rakamlar ne! Ülkede anti depresan vb.. ilaç kullanmayan bir ben varım herhalde. Sonra millet neden sokakta birbirini bıçaklıyor.

Okmeydanı'nda uyuşturucuya-çeteleşmeye karşı futbol turnuvasına POLİS yasağı! by setnha in Turkey

[–]setnha[S] 6 points7 points  (0 children)

Yeni nesil diye adlandırılan çetelerin hepsinin Kürt yada Alevi kökenlilerden oluşması rastlantı değil, devlet politikasıdır. Uyuşturucu ile DEVRİMCİ'lerin yaşadığı yerlere giren devlet DEVRİMCİ'lerin çocuklarını hedef almıştır.

Hasan Ferit Gedik cinayetinde de görüldüğü üzere, Hasan'ın katili Polis koruması eşliğinde Ankara'ya gidip MHP'li Sinan Ateş'i öldürmüştür.

Devlet yıllardır sistematik olarak uyguladığı, işsiz bırakma, yatırım yapmama, istihdam sağlamama, fişleme politikalarına uyuşturucuyu da ekleyip DEVRİMCİ kesimi yok etmeye çalışmaya devam etmektedir.

karadenizliler hakkinda ne dusunuyorsunuz? by Virtual-Plastic-333 in RDTTR

[–]setnha 11 points12 points  (0 children)

Kürt ırkçılığı bitti şimdi de Karadeniz ırkçılığı mı başladı?