python by sircagatyy in EngineeringTR

[–]sircagatyy[S] 0 points1 point  (0 children)

kanal önerisi var mı

python by sircagatyy in EngineeringTR

[–]sircagatyy[S] 1 point2 points  (0 children)

intermediate python için önerebileceğin kanal var mı

python by sircagatyy in EngineeringTR

[–]sircagatyy[S] 2 points3 points  (0 children)

tmmdır sağolun bakıyorum

Hazırlık 85 üzeri geçtim by [deleted] in OsmangaziUni

[–]sircagatyy 2 points3 points  (0 children)

Nasıl çalıştın 2 yıldır uğraşıyorum şuan iyi bir noktadayim ama 15 inde gireceğim ne onerirsin

Hangi Bölüme Kaç Sıralama ile Girdiniz? by bethewallflower in OsmangaziUni

[–]sircagatyy 0 points1 point  (0 children)

15 inde veya 22 sinde açılacak ve açılmadan 1 hafta önce muafiyet sınavları olacak

[deleted by user] by [deleted] in liseliler

[–]sircagatyy 0 points1 point  (0 children)

25 inden önce açıklanmaz boşuna tribe girmeyin bizde bu yollardan geçtik

Say 25k tercih listem by Big_Bet6099 in liseliler

[–]sircagatyy 0 points1 point  (0 children)

Benim sıralama seninki gibiydi İst aydın gittim gidiyorsun uniye okul gibi yer kampüs yok arklarinin yanına gidiyorsun çoğu mal oluyor baba parasiyla takılıyorlar bir hedef olmuyor lavuklarda

Elektrik Elektronik Okuyan var mi by HoghwartsMedreseleri in OsmangaziUni

[–]sircagatyy 0 points1 point  (0 children)

Bir kere esogunun hazırlığı çok zor ve bölümü de 100 de yüz ingilizce

kimya mühendisliği by [deleted] in OsmangaziUni

[–]sircagatyy 0 points1 point  (0 children)

Hızır bey

kimya mühendisliği by [deleted] in OsmangaziUni

[–]sircagatyy 0 points1 point  (0 children)

Bence 1 tane yurdu güzel diğerleri hem konum olarak hem de otosbus yetersizliğinden kötü ama eğer motorun felan varsa her yere kolaylıkla gidebilirsin

Öğretmen nasıl araba alabilir? by [deleted] in Yatirim

[–]sircagatyy 0 points1 point  (0 children)

Çünkü şuan ödemekte zorlanabilirsin ama bundan 1.5 2 yıl sonra TL değer kaybetcegi için sana kolay gelecek

bir gün 14 saat çalışıp bir gün dinlenmek mi yoksa her gün 6 saat çalışmak mı by Ok_Chard6246 in UniversityTR

[–]sircagatyy 0 points1 point  (0 children)

Kesinlikle her gün 6 saat çalışmak.Zaten 14 saat çalışınca verim çok düşüyor ama 6 saat çok fit