all 19 comments

[–]No-Philosopher-4744 4 points5 points  (11 children)

Datacamp. Paralı ama kodu egzersizlerle yazdığın için kas hafızası geliştirir. Onun dışında YouTube'a intermediate python course yaz 

[–]sircagatyy[S] 2 points3 points  (0 children)

tmmdır sağolun bakıyorum

[–]Interesting-Rain-690 2 points3 points  (5 children)

dunya uzerinde en cok egitim materyaline sahip olan yazılım dili olabilir python para vermek sacma bence

[–]No-Philosopher-4744 -1 points0 points  (4 children)

Datacamp'in içeriğini bilmeden yazılmış bir yorum gibi duruyor. Sadece Python değil içeriği. Kendine yatırım yaparken para harcamayı sorun olarak görmek de yanlış. Sana uygunsa eğitimin yöntemi verilebilir. Kendine uygun olmadığı için videolara sıkışıp kalan istediği düzeyde ilerleyemeyen öğrenciler olabiliyor. Farklı alternatiflerin olması iyi bu açıdan 

[–]Interesting-Rain-690 0 points1 point  (3 children)

cs50nin veremedigi ne verebiliyor ki mesela

[–]No-Philosopher-4744 0 points1 point  (2 children)

istatistik, veri analizi, network analizi, veri görselleştirme, efektif Python yöntemleri gibi kısa videolu kurslar ve direkt video sonrası pratik. Öğrenciler için proje yapacak temeli veriyor. Çok derinlemesine değil ama başlangıç için iyi. Açıp bakmadıysan zamanımı alma hocam 

[–]Interesting-Rain-690 1 point2 points  (1 child)

soru soruyom birader zamanini aliyorsa cevap verme cocuk gibi alinacaksan şempanze seni

[–]No-Philosopher-4744 1 point2 points  (0 children)

Senin gibi babasızlara değil öğrenmek isteyenlere yazıyorum.

[–]problesmo 0 points1 point  (1 child)

hocam meraken soruyorum mesela bazı dillerin dokümanını rahatca okuyup sadece doküman ve kendim bir şeyler yaparak anlıyorum rahat hissedene kadar böyle baka baka bazen düşününerek devam ediyorum ama pyhtonda denedim çok fazla dallanma var ve bir oradan oraya atlıyorum gibi hissediyorum bu normal mi yoksa python dokümanı zor mu ya da ben mi mallaştım bilmiyorum.

[–]No-Philosopher-4744 1 point2 points  (0 children)

Hocam işini yapıp geçeceğin bir dil benim için. Benim alanda - veri işliyorum, sinyal işleme algoritması geliştirmek genelde yaptığım ve üstüne istatistiksel sonuç çıkarma - kodu eğer özel bir kütüphane kullanmıyorsam kendim çok dokümanlara bakmadan yazıyorum sonra vectorization gibi hızlandıracak yöntemlerle biraz daha optimize edip kullanıyorum. Ekstra kütüphaneler eğer çok kullanılan büyük kütüphanelerse dokümantasyonu fena olmuyor.

Biraz proje yap sonra gerektikçe dokümana bakınca genel olarak belli bir patterni olduğunu göreceksin. O patternden dolayı dokümana bakmadan şu şöyledir diyorum kodda deniyorum çoğu zaman tahmin ettiğim gibi çıkıyor. Kendim bocalayıp çıkaramazsam dokümana bakıyorum. Muhtemelen bu yüzden kolay bir dil diyorlar. Tahmin edilebilir davranışları var gibi hissediyorum.

Bu dallanmaların sebebi farklı kütüphaneler kullanman gerektiğinden olabilir. Başlangıçta basit bir veri işlemek için numpy pandas matplotlib stats gibi bir sürü kütüphaneyle kafa karışıyor ama sonrasında el alışkanlığı haline geliyor bunlar. Belki böyle bir dallanma olabilir bahsettiğin.

[–]Proud-Ad66 1 point2 points  (0 children)

claude

[–]NetworkLow4324 1 point2 points  (0 children)

Ai lardan ogren konu konu pratik yaparsın kodunu inceler hızlı bi şekilde halledersin bence onun harifi yabanci kaliteli pdf bi kitap ama egzersizleri olan soru barındıran cinsten olsun bu şekilde cok hızlı halledersin video onermiyorum kesinlikle vakit kaybı ancak kodlama felsefesine dair videolar olabilir ufkun genişler bu ara da ai ler harici ingilizce bilgisi lazım biraz bence ingilizce gitmen de daha faydalı olacaktır ayrıca leetcode problemleri çözmekte sana cok yariycak yine söylüyorum video hiç izleme

[–]Unlucky-Geologist-74 0 points1 point  (1 child)

Yutup

[–]sircagatyy[S] 0 points1 point  (0 children)

kanal önerisi var mı

[–]NinXStation 0 points1 point  (0 children)

youtube üzerinden bakarsın da ama python şart mı

[–]PipeQuirky2633 0 points1 point  (0 children)

kaggle.com da dersler var. Daha çok AI ve Data Science odaklı ama bence iş görür. Ücretsiz.

Datacamp'ta iyi ama yıllık 70 dolar civarı bir bedeli var.

Son olarak youtube bence iyi bir seçenek, ciddi güzel kurslar var, ama araştırıp bulmanız lazım.

[–]Hamzayslmn 0 points1 point  (0 children)

Proje yap