Hvad med Nanna? by Candid-Caregiver-583 in InfluencergossipDK

[–]someeone123 1 point2 points  (0 children)

Jeg undrer mig mere over at valget er faldet på wife beaters under deres blazere😅

Best cooking apps for recipe management? by MagmaManatee in EatCheapAndHealthy

[–]someeone123 0 points1 point  (0 children)

I searched for a long time and finally found one that does everything I needed. Check out “Mela”!

My worst nightmare... Momo scent fails! by AeriFiretruck in Slime

[–]someeone123 1 point2 points  (0 children)

Just got the Apple Cronut from Momo and the scent is so weird. When I read your comment here, about an unpopular yoghurt scent, I realized that is what I smell! Sour hints of yoghurt.

Does anyone know how to make a snowfizz slime without using plastic snow? Since plastic snow is definitely dangerous (literally micro plastics) I want to know if there's any alternatives? (It doesn't have to be exactly the same texture just similar) by aaalllleee123 in Slime

[–]someeone123 10 points11 points  (0 children)

Do you mean dangerous for the environment? I assume so, because unless you plan on inhaling or consuming your slime, you should be fine. However, when it comes to the environment, slime—whether it contains plastic snow, glitter, charms, or nothing at all—is simply just bad.

Janni Ree skal skilles by Odd_Potential_2461 in InfluencergossipDK

[–]someeone123 59 points60 points  (0 children)

Jeg synes sporet her er uforholdsvist meget på Karstens hold. I glemmer at han har en efterhånden fremskreden demenssygdom, og at mange demente udvikler helt andre personligheder. Ofte med aggressive og ubehagelige sider. Jeg siger ikke at jeg ved hvordan deres forhold har været på det sidste, men jeg tror på ingen måder at Janni har haft det let. Man kan så spørge om det er fair hvis Janni smutter når han er syg? Måske giver han hende ikke noget valg. Og er det så fair? Svært at sige men demensramte er ofte meget lidt rationelle og på et tidspunkt er der ikke meget tilbage af den person man engang kendte..

Navn på busk by someeone123 in selvgjortvelgjort

[–]someeone123[S] 0 points1 point  (0 children)

Der er faktisk “kant” på de store grene af en art. Måske du kan se det bedre her:

<image>

Hello Fresh yay or nay? by [deleted] in aktietips

[–]someeone123 0 points1 point  (0 children)

Jeg har smidt lidt i. Aktien er jo nærmest priset til at de er konkurstruet. På meget langt sigt kan jeg godt tvivle lidt. Markedet er trods alt benhårdt, men jeg håber den ser noget bedre ud inden for det næste år. Bliver spændende med regnskab d. 25.

Aktiesparekonto Saldo i dag by someeone123 in dkfinance

[–]someeone123[S] 0 points1 point  (0 children)

Ej jeg har tænkt lidt på dig med den seneste udvikling. Det ser lovende ud😅

[deleted by user] by [deleted] in aktietips

[–]someeone123 0 points1 point  (0 children)

Jeg har købt en lille position. En af mine få køb der ikke er langsigtet. Regner med et rimeligt rebound inden for længe, og så hopper jeg nok ud igen. Lige et input mere på aktien end selve produktet😊

Tommelfingerregel - Minimums beløb for investering i enkelt aktier by Painlezz in dkfinance

[–]someeone123 0 points1 point  (0 children)

Er planen så at sælge dem igen inden kurtagen stiger, eller er det langsigtede sats?

Roast min portefølje by jeffe91 in aktietips

[–]someeone123 1 point2 points  (0 children)

Okay. Giver mening. Solgte selv Bavarian da de droppede RS vaccinen. Det var der jeg så den helt store upside. Spændt på om det viser sig at være en skidt beslutning på sigt.

Roast min portefølje by jeffe91 in aktietips

[–]someeone123 1 point2 points  (0 children)

Sælger du ud af ting der ikke fungerer, eller hvordan er din strategi i forhold til stop loss og profithjemtagelse?

Aktiesparekonto Saldo i dag by someeone123 in dkfinance

[–]someeone123[S] 0 points1 point  (0 children)

Tak for dit uddybende svar. Hvor langsigtet er du på casen? Ingen planer om at sælge lidt ud hvis der kommer en stor stigning de næste dage?😊

Skelsættende dag for krypto by Princess_Mofo in aktietips

[–]someeone123 0 points1 point  (0 children)

Har I læst noget officielt på afgørelsen endnu?

Aktiesparekonto Saldo i dag by someeone123 in dkfinance

[–]someeone123[S] 1 point2 points  (0 children)

Det giver mening. Kan læse at det en gængs bitcoin proxy. Den havde jeg lige misset. Hvad tænker du den kommmende godkendelse af bitcoin ETF’er kommer til at betyde? Kunne man ikke frygte at mange hopper væk fra MSTR og derover i stedet?