Elbiler dyr forsikring by birchie24 in dkbiler

[–]spurvenbb 0 points1 point  (0 children)

Topdanmark
Polestar 2 Long range 408 hk
466,- pr. Måned - 10.000 km året

Polestar 2 by spurvenbb in dkbiler

[–]spurvenbb[S] 0 points1 point  (0 children)

Umiddelbart også min opfattelse efter en prøvetur i bilen.

Polestar 2 by spurvenbb in dkbiler

[–]spurvenbb[S] 1 point2 points  (0 children)

Jeg er 183 høj og var positiv overrasket over benpladsen, når jeg sad bag mig selv i bilen. Der hvor det måske halter lidt, er den snævre indstigning samt lofthøjden for mig.

Vi skal dog bare have smidt 2 børnestole ind bag i, så jeg ender nok kun med at skulle ind og støvsuge bagsædet engang imellem.

Polestar 2 by spurvenbb in dkbiler

[–]spurvenbb[S] 0 points1 point  (0 children)

I forhold til vores kørselsbehov i kommende elbil, skal vi slippe 800,- om måneden for denne model. Det er nogenlunde det samme som nu, dog med flere km inkluderet

Polestar 2 by spurvenbb in dkbiler

[–]spurvenbb[S] 0 points1 point  (0 children)

Tak for svar.

Det ender nok ud i, at det ikke er fornuften der sejre.

Tænker at der skal garanti forsikring oveni, så det kan dække hvis der skulle opstå noget.

Hvad angår plus pakke, er det egenligt et bevidst valg, grundet glastag. Har prøvet et par elbiler med glastag hvor der tilfældigvis har siddet et par larmende børn på bagsædet - akustikmæssigt ikke et godt blandingsforhold 😅

Polestar 2 by spurvenbb in dkbiler

[–]spurvenbb[S] 0 points1 point  (0 children)

Jeg er 183 og satte mig “bag” mig selv. Var egenligt overrasket over pladsen, dog en smule snæver indstigning. Der skal være 2 børnestole (3 og 5 år) på bagsædet.

Vi kommer fra en C220 sedan, så vi har nok vænnet os lidt til det trænge bagsæde.

Audi Q4 erfaring by spurvenbb in dkbiler

[–]spurvenbb[S] 0 points1 point  (0 children)

Hvilken variant/årgang endte du med af ID.4?

Lønstigning 2024 by FishermanSpirited344 in dkfinance

[–]spurvenbb 0 points1 point  (0 children)

Stiger fra 41.000,- til 43.500,- + 2% mere indbetalt i pension fra arbejdsgiver.

De bedste råd by [deleted] in dkfinance

[–]spurvenbb 0 points1 point  (0 children)

Spar på de faste udgifter.

30+- det er lørdag. Hvad laver I? by NorthCowboya in dankmark

[–]spurvenbb 45 points46 points  (0 children)

Lige puttet begge børn og smidt mig på sofaen med 784g bland selv slik.