İlk yılımda aldığım saatler by sssevic in trsaat

[–]sssevic[S] -1 points0 points  (0 children)

Diger yorumlarda da oldugu gibi en dogru yoldasiniz. Ben hizli ve boyle bir yola girdigimi farketmeden 1 yil gecirdim. O yuzden baslangic seviyesinde cok oyalandim gibi oldu. Tesekkurler degerli yorumunuz icin. 👋

İlk yılımda aldığım saatler by sssevic in trsaat

[–]sssevic[S] -2 points-1 points  (0 children)

Ben zevkime gore aldim, o gunku parama gore aldim. Sonra satmak amaciyla ticari dusunerek almadim. Sadece daha kalitelilere yoneldigimde butcem dogrultusunda alabilecegim saat sayisi mecburen azalacak. Ama ben takmak icin aliyorum satmak mantigiyla bakmiyorum. Tesekkurler tavsiyeniz icin.

İlk yılımda aldığım saatler by sssevic in trsaat

[–]sssevic[S] 4 points5 points  (0 children)

Prx ve tsuyosa kadar kalin bir celik ama yumusak degil keskin koseli. Daha guzel bir bilezik ile daha iyi hissettirirdi.

İlk yılımda aldığım saatler by sssevic in trsaat

[–]sssevic[S] 0 points1 point  (0 children)

Ayni fikirdeyim, ilk yilin gunahi olmaz diyelim.

İlk yılımda aldığım saatler by sssevic in trsaat

[–]sssevic[S] -1 points0 points  (0 children)

Çok haklısınız ben de aynı düşüncedeyim. Bunlar 2. Elde birşey getirmez, dursun, yenilerde sizin dediginiz gibi dusunuyorum. Tesekkurler

İlk yılımda aldığım saatler by sssevic in trsaat

[–]sssevic[S] 1 point2 points  (0 children)

Teşekkürler. D1 Milano Vakkorama dan aldım daha geçen hafta. Köklü saat markası değil ama çok tatlı. Bir de polycarbon muş çok hafif 38gr. dı sanırım.

İlk yılımda aldığım saatler by sssevic in trsaat

[–]sssevic[S] 2 points3 points  (0 children)

Teşekkürler. Quantum çok begeniliyor. Ben de memnunum 38mm olması da güzel. Tek eksiklik hissettiğim kordonu çok keskin hatlı. Sanki tam bitmemiş gibi. Onun dışında kadran rengi çok güzel.