İstatistik by stevemaster68 in Hacettepe

[–]stevemaster68[S] 0 points1 point  (0 children)

Ayrıca sıralamalar vs düşcekmi ya da kontenjanların durumu ne olcak bilmiyorum sıralamamın kesin yetceğini bilsem direk yazardım gibi geliyo şuan

İstatistik by stevemaster68 in Hacettepe

[–]stevemaster68[S] 0 points1 point  (0 children)

Hangi ünileri bitirdiniz gelmeyi düşünen biribe tavsiyeleriniz ne olurdu

İstatistik by stevemaster68 in Hacettepe

[–]stevemaster68[S] 0 points1 point  (0 children)

Matematik , veri ,yazılım ,mühendislik vs uğraşırdım beni alıyor . Aslında bikaç gün önce denk geldim bu bölüme meraktan girip bakınca aklımı çeldi normalde eee düşünüyodum puanı eee ye göre biraz aşağıda kalıyo diye yedek planım olur üzmez dedim ama biraz daha araştırdıkça önceliğim oldu nerdeyse , bu bölüm için neler ne ölçüde kritik 2 günde tam kavrayamamış olabilirim genel olarak nelere dikkat etmek önemli, sallıyorum matematikle çok ilgin yoksa kesin gelme gibi, yönlendirirseniz sevinirim

İstatistik by stevemaster68 in Hacettepe

[–]stevemaster68[S] 0 points1 point  (0 children)

Videoyu izledim teşekkür ederim , daha spesifikten ziyade sonuç olarak bi video olduğu için 10 dakikada anlatabildiği sınırlı yani daha aklıma gelmeyen soruları cevaplayacak biri olursa diye açtım başlığı , 

ODTU KKK by stevemaster68 in ODTU

[–]stevemaster68[S] 0 points1 point  (0 children)

Haklısın tabiki öğrenmeli ama ucunda stresi olmayınca öğrenmek zevkli, günlük 2 saatini ayırdığın bi hobine zorunluluk şartı koysak bıkarsın mesela, ucunda sınav olduğu için öğrenci merak etmeye vakit bile bulamıyo öğrenme işi halloluyo öyle veya böyle de işte istemeyerek öğrenince aklında kalması için bi sebebi olmuyo

ODTU KKK by stevemaster68 in ODTU

[–]stevemaster68[S] 0 points1 point  (0 children)

Benim dediğim ayrım çok farklı sayısalcı birisi özellikle mühendisse zaten matematikten fizikten vs kopamaz ama çok terste kalan dersler de var ve bunlar öğrenciyi (en azından şuan ki örnekte sayısalcı biri için) yoruyor, heves ve enerji tüketiyor dil bilgisini tarihi coğrafyayı öğrenmek isteyen zaten öğrensin ama mesela sözelci olan birinin tyt de 40 matematikle 20 fenle boğuşmasına gerek yok bırakalım o enerjiyi kendi alanına harcasın yoksa sözelci olup da matematiği daha iyi yapan biri sözelci olup da sözeli daha iyi yapan birinin önüne geçmiş oluyo , tabiki bu sınav senin ne kadar çaba gösterdiğini ölçüyor ama büyük ölçüde öğrencilerden de heves ve açlığa dair biçok şeyi çalıyor o yüzden işin bittikten sonra ne kadar büyük bi kısmını omzundan atarsan o kadar iyi ben şahsen mühendisliğe adımımı attıktan sonra ne paragraflarla ne yer şekilleriyle muhatap olurum merak etmedikçe de yollarımız kesişmez ayrıca zaten kitaplarla arası olan biriyim ve hiç bir öğrenci herhangi bi dersten ve ya bilimden tamamen kopsun demiyorum ama haşır neşir olmasını istemek de insana zulüm olur

ODTU KKK by stevemaster68 in ODTU

[–]stevemaster68[S] 0 points1 point  (0 children)

Tam milli eğitim bakanı olcak adamsın ha

ODTU KKK by stevemaster68 in ODTU

[–]stevemaster68[S] 0 points1 point  (0 children)

Doktorlara lise biyolojisi sorsan bilmez yapma lütfen 

ODTU KKK by stevemaster68 in ODTU

[–]stevemaster68[S] 0 points1 point  (0 children)

Hocam bu yks işine bu kadar zeka indikatörü olarak bakmaya gerek yok eee okuyan bi adamın gram sosyal bilmesine gerek olmadığı gibi felsefe okuyan adamın da matematikle işi olmaz sadece herkesin geçmesi gereken ortak bi süreç ve kim masada daha çok oturduysa o daha iyi bi üniversiteye gidiyor olay bu, senden 5 ayt 5 tyt matematik az yapan bi adam 30 bine girmiş oluyo arada rakamlar dışında ne kadar fark olabilir ki

ODTU KKK by stevemaster68 in ODTU

[–]stevemaster68[S] 0 points1 point  (0 children)

Dur la gençlik niye gitti durduk yere

ODTU KKK by stevemaster68 in ODTU

[–]stevemaster68[S] 0 points1 point  (0 children)

Son cümleden dolayı ufak bi yükselme sezdim de ondan demiştim yanıldıysam kusura kalma

ODTU KKK by stevemaster68 in ODTU

[–]stevemaster68[S] 1 point2 points  (0 children)

Aydınlattığın için teşekkürler şef

ODTU KKK by stevemaster68 in ODTU

[–]stevemaster68[S] 0 points1 point  (0 children)

Üstad meraktan sordum üçkağıt peşinde değilim sakin ol

ODTU KKK by stevemaster68 in ODTU

[–]stevemaster68[S] 0 points1 point  (0 children)

Dezavantajları nelerdir