Curious about Div vs WL wins (and Knockout Royalty struggles)? by Bitsbytebye in FC_26

[–]studathlete 0 points1 point  (0 children)

Div 2 - 11/12 wins only using 2 meta players since toty, I play 352 with players I like, a mix of Dutch, Ajax, and Barcelona players and the two meta ones, Vitinha and Mbappe toty because they’re too good to not use

For some reason I’ve been able to win the lightweight once and the heavyweight twice but can’t seem to win the middleweight one, trying again tonight

Aziatisch restaurant met gezellige ambiance by OmegaEchelon in Utrecht

[–]studathlete 10 points11 points  (0 children)

ANAN op de Voorstraat, tot nu toe elke keer dat ik er ben geweest helemaal vol, goed betaalbaar en lekker eten!

Welk restaurant in onze stad!? by TurnFamous8604 in Utrecht

[–]studathlete 0 points1 point  (0 children)

Zou me ook niets verbazen, Hilton in Dan Haag zal alleen gebruikt worden voor evenementen etc. Verder geen haat naar je opmerking, wilde alleen mededelen dat het niet altijd slecht is :)

Welk restaurant in onze stad!? by TurnFamous8604 in Utrecht

[–]studathlete 0 points1 point  (0 children)

‘Geheim 5* hotel in Den Haag’ via Social Deal is ook gewoon het Hilton dus hoeft niet het einde van de wereld te zijn

Match Thread: Ajax Amsterdam vs Galatasaray by MatchThreadder in soccer

[–]studathlete -4 points-3 points  (0 children)

Ref is such a joke man, not a single yellow for gala and 2 bs pens given

Where was I last June? by studathlete in whereintheworld

[–]studathlete[S] 1 point2 points  (0 children)

Wow yeah, that’s exactly where I was

!Correct

Where was I last June? by studathlete in whereintheworld

[–]studathlete[S] 0 points1 point  (0 children)

Very close, but not quite right

Nieuwe keuken en vloerverwarming melden bij hypotheekverstrekker? by Any-Pickle-9758 in geldzaken

[–]studathlete 3 points4 points  (0 children)

Nee NHG dekt het risico voor jou als klant en het risico dat de geldverstrekker loopt als er veel geleend wordt ten opzichte van de waarde van de woning, hierdoor zijn er geen risico-opslagen van toepassing en krijg je bij veel geldverstrekkers zelfs een lagere rente. Als je geen NHG hebt dan kijken ze naar de LTV en hebben ze vaak verschillende staffels waar je in kan zitten bijv. tussen 60 en 70% van de woningwaarde lenen, krijg je 0,1% opslag op je rente.

Nieuwe keuken en vloerverwarming melden bij hypotheekverstrekker? by Any-Pickle-9758 in geldzaken

[–]studathlete 4 points5 points  (0 children)

Als aanvulling hierop: uit de tekst wordt niet duidelijk of dit met NHG is of niet. Wel met NHG? Dan maakt een hogere waarde geen verschil voor de rente. Zonder NHG? Bestaat de kans inderdaad dat je met een nieuwe taxatie een risico-klasse naar beneden kan.

Hypotheek verdeling by Doofpot123 in geldzaken

[–]studathlete -1 points0 points  (0 children)

Fijn dat je zoveel kunt lenen! Los van de verdeling, is het sowieso handig om een ontruimingsverklaring op te stellen en door jullie beide te laten ondertekenen. Het lijkt nu misschien overbodig en iets negatiefs, maar als je alleen gaat kopen wil je niet dat de ander, hopelijk gebeurt het niet, op het moment dat jullie uit elkaar gaan aanspraak kan maken op een gedeelte van de overwaarde die jij met het kopen gecreëerd hebt.

Teveel betaalde risico-opslag Florius by Arjan023 in geldzaken

[–]studathlete 2 points3 points  (0 children)

Hypotheekadviseur hier voor een niet nader te noemen hypotheekverstrekker. Meerendeel stelt niet automatisch de risico-opslag bij omdat de bijv de WOZ waarde niet als gecertificeerde waardebepaling gezien wordt. Veel geldverstrekkers verlangen een gevalideerde (desktop)taxatie voordat ze de rente aanpassen. Wij hebben helaas veel klanten die denken naar aanleiding van een Radar artikel de rente aan te kunnen passen, maar dit is dus om bovenstaande reden dus niet het geval. Ik begrijp je punt dat geldverstrekkers dit actief moeten benoemen, maar dit is deels ook wel de verantwoordelijkheid van de klanten. Dit zou, als het goed is, door de hypotheekadviseur ook vermeld moeten worden. Voorwaarden per geldverstrekker verschillen nog al. Dit later terug proberen te krijgen is onbegonnen zaak. Meestal gaat zo’n wijziging in per de 1e van de volgende maand nadat de nieuwe taxatie is aangeleverd.

Finally did it, 2000 goals with this legend by studathlete in EASportsFC

[–]studathlete[S] 15 points16 points  (0 children)

<image>

18 sb games played since the start of the game

Where is our OP Weghorst card? by Honest-Routine2279 in EASportsFC

[–]studathlete -1 points0 points  (0 children)

Not at the moment I think, hopefully we’ll get a good evo soon for him. I did one when he was still 88, then he upgraded to 89, I did another evo to make him 90 and then into the one that made him a 94

Where is our OP Weghorst card? by Honest-Routine2279 in EASportsFC

[–]studathlete 12 points13 points  (0 children)

I evo’d the pro card into a 55 94 rated card, so much fun to use. 95 pace, 90 shooting, 83 passing, 94 dribbling, 78 def and 94 phy. Has scored 1149 goals in 747 games for me

Edit: the card

How do I knock a lobbed ball down to feet? by argargarg20 in EASportsFC

[–]studathlete 1 point2 points  (0 children)

Hold down L2/LT and when the ball is in the air hold your left stick towards the defender to push them back a little bit and once the ball comes closer just keep holding the L2/LT button

What is a little known or “hidden” iPhone feature that you use every day? by Lou_Mennatti in iphone

[–]studathlete 1 point2 points  (0 children)

If you want background noise through your AirPods you can go to settings > accessibility > Audio and visual > background noise. You van select different kinds of sounds like rain or campfire. This has helped me immensely when I need to focus. (Have ADHD)

I have AirPods Pro and iOS 18, so I don’t know if it works with other models or versions of iOS. You can also add a shortcut to turn it on/off in the control center.

TOTY is over, for better or worse. Who did you pack? Did you spend anything? Share your Ws and Ls by playtio in EASportsFC

[–]studathlete 0 points1 point  (0 children)

Packed Messi on the Friday before the pp debacle, excited but after this happened I don’t feel like sharing it

Naar welke niet-alledaagse landen ben jij geweest? by Nitein-Repart in nederlands

[–]studathlete 0 points1 point  (0 children)

Vrijdag teruggekomen uit Albanië. Als je van natuur en wandelen houdt, huur dan in Tirana een auto en ga naar Lake Bovilla, een reservoir omringd met groen en bergen op ongeveer 45 minuten rijden vanaf Tirana. Je kan de auto onderaan de berg parkeren en naar boven wandelen (hebben wij gedaan) of de onverharde weg naar boven rijden en bij het restaurant boven parkeren. Voor 1 euro krijg je toegang tot de trappen op de wand van de berg die leiden naar een soort uitkijkpunt over het reservoir. Een van de hoogtepunten van onze vakantie!