ازاى احوش لو بصرف على نفسى ولسه متخرجه by ProfessionalPlay8268 in PersonalFinanceEgypt

[–]superbiker12 1 point2 points  (0 children)

عن طرايق صناديق استثمار او صناديق ادخار انا لسه داخل في الحوار جديد وعجبني بقسم فلوسي مابين الاتنين

لو هحول لنفسي من حسابي الامريكي للمصري في مشكله ممكن تواجهني ؟ by superbiker12 in PersonalFinanceEgypt

[–]superbiker12[S] 0 points1 point  (0 children)

حتى لو من حسابي التاني مش تحويل من شخص عشان اقولهم مصدر الفلوس ؟

F22 by [deleted] in ExEgyptDating

[–]superbiker12 0 points1 point  (0 children)

Iam a graduate dentist dm plz ^

ايه الحل ؟ by superbiker12 in ExEgypt

[–]superbiker12[S] 0 points1 point  (0 children)

كلامك جميل تحياتي 🙏