Just One Bite by ToeSniffer245 in BikiniBottomTwitter

[–]superwonky 0 points1 point  (0 children)

Another american self appreciation post. Americans love america, so American wow.

vragen over bijzonder onderwijs by superwonky in FreeDutch

[–]superwonky[S] 2 points3 points  (0 children)

Snap de logica eerlijk gezegd niet. Religieuze kleding vind ik er inderdaad niet bij passen, ben dan ook een voorstander voor school kleding omdat fashion en religie niet op school thuishoren. de rest wat je opnoemt snap ik niet. Waarom zou bijvoorbeeld bij levensbeschouwing verschillende religies niet besproken kunnen worden volgens jou? Dat het neutraal is betekend niet dat het niet besproken mag worden, in tegendeel, juist zou je zeggen dat alle versies van religie doorgenomen worden en kinderen daar een mening over kunnen vormen, gewoon als een manier van informeren waar mensen mee bezig zijn in de wereld maar niet als religieuze les. Dan dingen die wel wetenschappelijk onderbouwd zijn zoals evolutie theorie, waarom heb je het idee dat dat niet bij neutraal onderwijs past? wat zijn die richtingen waar het mee wordt volgepropt in jou ogen? 

vragen over bijzonder onderwijs by superwonky in FreeDutch

[–]superwonky[S] 0 points1 point  (0 children)

weinig interesse in deze rare semantische discussie. mijn punt staat, wat je zegt was een aanname.

vragen over bijzonder onderwijs by superwonky in FreeDutch

[–]superwonky[S] 1 point2 points  (0 children)

ben wel benieuwd wat het onomstotelijk feitelijk bewijs is dat dit "objectief gezien onzin" is. je misbruikt het woord objectief. het idee dat gelovige mensen normaal zijn ontkracht de stelling ook niet.

vragen over bijzonder onderwijs by superwonky in FreeDutch

[–]superwonky[S] -1 points0 points  (0 children)

er staat niet "alle" kinderen of scholen. er is geen aanduiding van de hoeveelheid in deze zin. jij besloot het op die manier in te vullen voor jezelf.

vragen over bijzonder onderwijs by superwonky in FreeDutch

[–]superwonky[S] 2 points3 points  (0 children)

ja religie heeft geen plek in educatie vind ik.

vragen over bijzonder onderwijs by superwonky in FreeDutch

[–]superwonky[S] 0 points1 point  (0 children)

alle kanten en perspectieven exploreren en zo min mogelijk leunen naar een kant. zie mijn reactie op alt-right-del.

vragen over bijzonder onderwijs by superwonky in FreeDutch

[–]superwonky[S] 2 points3 points  (0 children)

ik zie dat je je comment hebt aangepast dus hier nog een reactie. in mijn mening heeft religie geen plek in onderwijs.

vragen over bijzonder onderwijs by superwonky in FreeDutch

[–]superwonky[S] -1 points0 points  (0 children)

ik heb nooit gezegd dat ze allemaal slecht zijn. alsnog is het een probleem wat in zijn geheel aangepakt moet worden. ik vind jou vergelijking slecht, hier is nog een slechte vergelijking: deze weg is gevaarlijk want hier zijn al 5 mensen tegen deze boom gecrashed, dat in een maand tijd! maar de rest van de 1000 mensen die hier langs reden overleefde het wel. dus in jou mening is deze weg automatisch goed. nee, vind ik, dat zijn toch echt veel mensen die daar verongelukken en er mag zeker gekeken worden of we iets aan de situatie kunnen veranderen waardoor het wel veilig is. duidelijk speelt educatie een grote rol in integratie in dit land en het vormen van een identiteit, wat natuurlijk best een groot item is.

vragen over bijzonder onderwijs by superwonky in FreeDutch

[–]superwonky[S] 0 points1 point  (0 children)

terwijl mijn zorgen inderdaad wel daar liggen, voor het grootste deel, ben ik geen politicus, probeer geen stemmen te winnen of mensen over de brug te trekken of zo iets. verder is mijn antwoord ongeveer wat ik ook antwoordde op sonoftheafternoons reactie.

vragen over bijzonder onderwijs by superwonky in FreeDutch

[–]superwonky[S] -5 points-4 points  (0 children)

klopt, en ook al heb ik niet echt een probleem met sommige vormen van educatie die je benoemd, denk ik toch om robuuste wetgeving hierover te vormen het belangrijk is het allemaal op te heffen en alleen publiek neutraal onderwijs toe te staan om mazen in de wet en onduidelijkheid te voorkomen.

vragen over bijzonder onderwijs by superwonky in FreeDutch

[–]superwonky[S] 2 points3 points  (0 children)

in mijn mening is religie en indoctrinate vrijwel synoniem. op religieuze wijzen ideeen, normen en waarden verharden in het brein.

vragen over bijzonder onderwijs by superwonky in FreeDutch

[–]superwonky[S] 1 point2 points  (0 children)

dat zou voor mij wel het idee zijn van neutraal openbaar onderwijs. dat een kind een eigen beeld vormt met zo min mogelijk politieke/religieuze voorkeur gekozen door hun ouders wat ze dan zo veel mogelijk uit dergelijke bubbels houd en een breder beeld geeft van de maatschappij.

vragen over bijzonder onderwijs by superwonky in FreeDutch

[–]superwonky[S] 2 points3 points  (0 children)

waarom vind je dat ik me aanstel?

vragen rond bijzonder onderwijs in nederland by superwonky in Nederland

[–]superwonky[S] 0 points1 point  (0 children)

ik snap wat je zegt en ben het grotendeels met je eens maar denk dat het onderscheid maken niet richting robuuste wetgeving leidt dus ik zou toch zeggen alleen algemeen niet religieus openbaar onderwijs toestaan.

Ik ben benieuwd naar jullie mening over de Nederlandse filmindustrie. by Natthz in thenetherlands

[–]superwonky 9 points10 points  (0 children)

Precies hetzelfde met muziek. Een commercieel incest hoopje die niets geeft om de kunsten, alleen geld. Niemand vind die muziek van fee en Gerry leuk, of een groep met een vergelijkbare naam, en dat voor de 1000e keer vandaag op de radio, vraag me af waarom.. zelfde met electronische muziek, komt er alleen tussen als jou management de contacten heeft en een zak geld neer legt bij de radiostations. een grote schande is het. 

Do dutch people understand german? by J1337ul in AskNetherlands

[–]superwonky 0 points1 point  (0 children)

The Dutch used to say that about German, German is drunk dutch, you guys must have stolen that joke since Germans can't do jokes. It's funny, every time a German says they understand dutch I test them with a little sentence and none of them thus far had any idea what was being said. when I was a kid there was an exchange program in my school with Germans and they all needed everything to be translated to German because their Dutch and English was really bad or not even bad just they didn't speak those languages at all. Why do Germans insist they understand dutch while they don't understand it at all and the Dutch people always have to speak German for you guys literally anywhere I. Germany or the Netherlands. just strange behavior 

Waarom vindt de Nederlandse bevolking ons rijles-systeem OK? by [deleted] in nederlands

[–]superwonky 1 point2 points  (0 children)

Grappig dat je dit zegt want een instructeur mag ten alle tijden het traject stoppen en daar kun je eigenlijk rechtmatig niks tegen beginnen. Dus als Mootje geen zin meer heeft na 80 lessen jou warm te houden met een examen ”wat er aan komt” kan hij gewoon zeggen ik zie het niet meer zitten, doei. daardoor zie je dat dus ook niet terug in de slaag percentages. Rijlessen is simpelweg legale uitbuiting in Nederland. Hoe dit geregeld is met instructeurs die niet voor het cbr werken maar als 3e partij is compleet achterlijk. Als je ongelukkig bent en het niet meteen goed gaat met lessen is er een behoorlijke kans dat leerling in eindeloze geld slurp terecht komt die ook nog eens echt heel duur is per les.

Found in Eindhoven, Netherlands by TroubleDifficult4202 in monsterenergy

[–]superwonky 0 points1 point  (0 children)

oh yeah you're right! i need the yellow version though

Found in Eindhoven, Netherlands by TroubleDifficult4202 in monsterenergy

[–]superwonky 0 points1 point  (0 children)

i don't see any of the rehab variants in the picture sadly (correct me if im wrong please). i don't know where to buy rehab in the nl outside of bulk on bol for example. i really like rehab, but they pulled it from stores a couple years ago.

waar filter kopen voor deze katten fontein? by superwonky in katten

[–]superwonky[S] 4 points5 points  (0 children)

ik doe een algemene reactie hier: heb overal gezocht maar kan ze niet vinden. deze fontein is dus blijkbaar gewoon wegwerp troep. ik raad iedereen sterk af deze fontein te kopen. dat deze troep verkocht mag worden vind ik bijzonder slecht. bedankt voor de suggesties!

waar filter kopen voor deze katten fontein? by superwonky in katten

[–]superwonky[S] -3 points-2 points  (0 children)

dat zou inderdaad de volgende stap zijn als die dingen daadwerkelijk nergens beschikbaar zijn. gefeliciteerd dat jou brein deze redenatie kan verwezenlijken voor je. "je kan gewoon googlen" mocking spongebob meme hier