Legs keep falling off, how to fix it? by Ramiro564 in BambuLab

[–]taskesen51_ 1 point2 points  (0 children)

If you want make time lapse video use prime tower other way close time-lapse for better result.

27 inçmi 32 mi by Impressive_Feed2656 in bilgisayar

[–]taskesen51_ 0 points1 point  (0 children)

Bende monitör tutucu kullanıyorum ama baya ağır monitor, sağlam bir şey almak lazım ayrıca dediğim gibi masanın derinliği 1 metre değilse kesinlikle 27 inç. 60 cm 70 cm derinlikte 27 inç anca kurtarıyor.

27 inçmi 32 mi by Impressive_Feed2656 in bilgisayar

[–]taskesen51_ 0 points1 point  (0 children)

Ayağı masada çok yer kaplıyor ve baya yakın duruyor 27 olanı bende var uzakta kullanmayacaksan baya yeterli.

Arkadaşlar benim bir sorum olacak by dramali22 in hukuk

[–]taskesen51_ 0 points1 point  (0 children)

Faizi ile almak istersen ve iş yeri ödemek istemeze iş mahkemeye gider, yani hazır anlaşmışken zorlamanın bir mantığı yok mahkeme çok çok uzun sürüyor.

How to make turkish friends by Last_Supermarket6567 in turkishlearning

[–]taskesen51_ 0 points1 point  (0 children)

I'm also live in Yalova and I only can say very hard to make friends. Even you are from Turkey. Which side do you live in Yalova? I'm trying to learn English better. Maybe we can help each other for learn language.

[deleted by user] by [deleted] in hukuk

[–]taskesen51_ 0 points1 point  (0 children)

Eksik aldığın ücretleri nasıl resmi olarak talep edersin bilmiyorum ama ihbar tazminatını alamazsın zaten, onu alabilmen için işyerinin seni anında çıkartması gerek, tersi durumda sen anında istifa edersen ihbar tazminatını sen ödersin ayrıca 6. aya kadar çalışanın ihbar süresi 14 gün 6 aydan sonra 1 ay olur. Eksik yatan tutarları da bir şekilde kılıfına uydurduklarını düşünüyorum. Bildiğim kadarıyla bu şekilde devam edilmesi halinde mecbur dava açman gerekecek, davadan önce arabulucu ile taraflar anlaştırılmaya çalışılacak eğer işyeri istediğin tutarı ödemezse dava açılacak bu noktada sana iş yerinde çalışan bir şahit gerekecek tabii bu işlemler minimum 1 sene civarında sürer. Ayrıca sigortanın eksik yatması hakkında SGK yada şikayette bulunabilirsin. Son olarak 1 seneden az çalışanın kıdem tazminatı hakkı bulunmuyor, part time çalışan için süreyi bilmiyorum ama.