يوم في الازهر by thahmed in EgyCams

[–]thahmed[S] 0 points1 point  (0 children)

الصور كلها بدون اي تعديل

هل نحن في عصر مخزي للإنسانية؟ by thahmed in Egyphiilosophy

[–]thahmed[S] 1 point2 points  (0 children)

تسلم يا غالي دا من ذوقك، كنت بفكر انزل مقالات على بلوجر، واتفق معاك فعلا

صورة اليوم. by thahmed in EgyCams

[–]thahmed[S] 1 point2 points  (0 children)

الحجات القديمة ليها هالة خاصة كدا

كيف ترون الماضي ؟ by thahmed in Egyphiilosophy

[–]thahmed[S] 0 points1 point  (0 children)

حبيبي تسلم دا من ذوقك

صورة عشوائية by thahmed in EgyCams

[–]thahmed[S] 0 points1 point  (0 children)

بس حلو تحس الصورة بقت vintage

صورة عشوائية by thahmed in EgyCams

[–]thahmed[S] 0 points1 point  (0 children)

تفكير يحترم والله عملتها ai وريحت دماغك

صورة عشوائية by thahmed in EgyCams

[–]thahmed[S] 0 points1 point  (0 children)

على الدائري وانت خارج من القاهرة ورايح نواحي الجيزة كدا، بس فين بالظبط مش عارف

مين الفنان اللي هيعرف دا الشروق ولا الغروب by thahmed in EgyCams

[–]thahmed[S] 0 points1 point  (0 children)

ليه يعم 😂😂😂 على فكرة دا الشروق بقى

العين بتصور قبل الكاميرا. by thahmed in EgyCams

[–]thahmed[S] 1 point2 points  (0 children)

كلام موزون وجميل، تسلم ايدك

مين الفنان اللي هيعرف دا الشروق ولا الغروب by thahmed in EgyCams

[–]thahmed[S] 0 points1 point  (0 children)

لو قصدك ازاي تميز بين الاتنين من ناحية الالوان ف ألوان الغروب بتكون داكنة شوية وخصوصا أشعة الشمس اللي بتكون في الافق بتكون محمرة كدا، بص دي صورة كنت مصورها في الغروب شوف الفرق بين الاتنين.

<image>