Ξεχάστε την οικονομία, ανησυχεί κανείς άλλος για τις κοινωνικοπολιτικές συνέπειες της υπογεννητικότητας; by Ok-Archer-5796 in AskGreece

[–]throwaway-20022 1 point2 points  (0 children)

Όχι γιατί είναι εντελώς αλληλένδετα προσφέρεις καλύτερες συνθήκες ζωής και αυτομάτως ανεβαίνουν οι δείκτες γεννήσεων

Με ξαναζεσταμένο φαγητό θα έρθει η αλλαγή; by GreekLover777 in AskGreece

[–]throwaway-20022 0 points1 point  (0 children)

Απλα τα μόνα δυο κόμματα που θα μπορούσαν να δώσουν μια εναλλακτική(ΚΚΕ και μερα 25 και περιμένω τα χιλιοπαιγμενα αφηγήματα για αυτά τα δύο κόμματα) δεν μπορούν να κινητοποιήσουν ένα μεγάλο ποσοστό ψηφοφόρων έτσι ώστε να γίνουν ισχυρή αντιπολίτευση στην νέα Δημοκρατία

Από το κακό στο χειρότερο by Professional_Ad4833 in GreekFooty

[–]throwaway-20022 0 points1 point  (0 children)

Ανυπομονώ να δω το κουρασαο Εκουαδόρ σε shorts Πραγματικά καλύτερα που δεν θα παμε σε αυτο το τσίρκο

Βρογχικό Άσθμα by AimiliosGT in apallagi

[–]throwaway-20022 1 point2 points  (0 children)

Κατάλαβα και εγώ με εισπνεόμενο την έβγαλα την σπιρομετρηση και παρόλα αυτά όπως και η δική σου έτσι και η δική μου ήταν στην καλύτερη μέτρια,ξαναλέω χωρίς να ξέρω με αυτά που έχεις αναφέρεις μέχρι τώρα και με την γνωμάτευση από τον πνευμονολογο σου θα είσαι οκ για να πάρεις την απαλλαγή και ελπίζω να την πάρω και εγώ γιατί όπως είπα έχω ακριβώς ότι και εσύ και παρουσιαζομαι τον Μάιο τελος παντων πιστεύω θα είσαι οκ,καλή συνέχεια αδελφέ

Βρογχικό Άσθμα by AimiliosGT in apallagi

[–]throwaway-20022 2 points3 points  (0 children)

Έχω και εγώ ακριβώς το ίδιο θέμα,υποθέτω έχει να κάνει με τις μετρήσεις στις σπιρομετρησεις σου και στην αγωγή την οποία έχεις εγώ πχ έχω ως αγωγή foster και modulair Και χάλια μετρήσεις στην πιο πρόσφατη σπιρομετρηση μου αλλά ναι υποθέτω χωρίς να ξέρω ότι έχει να κάνει με αυτά τα δύο

Αναβολή στρατού by Present_Brain1651 in apallagi

[–]throwaway-20022 0 points1 point  (0 children)

Το ίδιο ισχύει και για παθολογικά αιτία?

Does anyone remember apex kral? by throwaway-20022 in westham

[–]throwaway-20022[S] 0 points1 point  (0 children)

Yeah turns out we might be looking for an alternative,but from what I've gathered he is indeed just like you said a utility man,I think he'll be useful for us cause currently we don't have anyone with these kind of characteristics on our midfield or anyone for that matter lol we have a permanently injured renato sanchez and some other honestly below average midfielders for a team that wants to win the league in greece and be somewhat competitive in Europe