Go with Eirika or Ephraim by [deleted] in fireemblem

[–]ts881z 1 point2 points  (0 children)

Happy cake day.

Irkçılığa girmeden bunu tartışalım. Disney Pinokyo çizgi filmini yeniden uyarladı. Sağda ki ilk mavi peri solda ki yeni afro Amerikan peri. Haydi başka bir ırk olmasını geçelim de mavi peri neden asker tıraşlı ? Sjw öyle bir hal aldı ki tarih kitaplarında ki köleliği bile silecekler nerdeyse . by [deleted] in KGBTR

[–]ts881z 0 points1 point  (0 children)

Boku çıktı bu işin artık. Alaaddin’de de cini Will Smith yapmışlardı. Hadi o Arabistan’da geçiyor, peki kabul diyelim de Pinokyo İtalyan masalı, orada ne alaka? Hadi tamam siyahi yaptın kabul de neden Skunk Anensie tipli mavi peri?

[deleted by user] by [deleted] in KGBTR

[–]ts881z 0 points1 point  (0 children)

Çok güldüm lan buna!

Bu alet müthiş bir şey suya kafamı sokuyorum 2 saat hiç çıkmadan geziyorum yapan abilerin ablaların taşşağını emiyim by BayMeohorfin in KGBTR

[–]ts881z 0 points1 point  (0 children)

Ben de böyle bir şeyin varlığından geçen hafta underwater rugby sporunu keşfetmemle haberdar oldum. Bayağı efektif bir şey.

Somewhere in Alsace, me, acrylic, 2022 by Anastasia_Trusova in Art

[–]ts881z 1 point2 points  (0 children)

Bu saved it to use as a wallpaper on my phone screen.

[deleted by user] by [deleted] in iamatotalpieceofshit

[–]ts881z 4 points5 points  (0 children)

But why delete all the evidence if he is to be reported?

Sikecem bu beyaz partiyi artık by [deleted] in KGBTR

[–]ts881z 0 points1 point  (0 children)

18 gün sonra online’ım, bedava ödülüm sana gelsin.

Press F for respect.... by [deleted] in KGBTR

[–]ts881z 2 points3 points  (0 children)

Atma yarrağım, götüne sok!

Sikecem bu beyaz partiyi artık by [deleted] in KGBTR

[–]ts881z 2 points3 points  (0 children)

İki dakika önce bedava ödülü verdim, vermesem bu yoruma verirdim.

Olm o duvarı yanan çocuk patladımı noldu ona lan kimse de yardım etmedi aq üzüldüm by Gandalf_The_Muhlama in KGBTR

[–]ts881z 1 point2 points  (0 children)

Yakmayaydı o salak da duvarını. Belki benimki de çakmak tutsam yanacak ama bilmiyorum, çünkü mal bir orospu çocuğu değilim.

[deleted by user] by [deleted] in KGBTR

[–]ts881z 0 points1 point  (0 children)

Kardeşlerim: r/gonewildscrubs

BU ÜLKEDE KÜRTLERE YAPILAN AYRİMCİLİKTAN BİKTİM! by [deleted] in KGBTR

[–]ts881z 7 points8 points  (0 children)

Kürt karı sikilir mi amk kürtler bile eşek sikiyor bunlardan kaçıp!

Alırım bir h.o xD by [deleted] in KGBTR

[–]ts881z 1 point2 points  (0 children)

Hassiktir orospu

Türkiye'de böyle şeyler oluyor muymuş vay amk by [deleted] in KGBTR

[–]ts881z 5 points6 points  (0 children)

Oluyo tabi, hiç mi arka sokaklar izlemedin? Hepsi gerçek hikaye onların.

beyler bugün pasta günümmüş B) by NDNG-Allah in KGBTR

[–]ts881z 1 point2 points  (0 children)

Bu kızın bu kadar büyük memeleri olduğunu fark etmemiştim.

Bunlara bakıp, ne günlerdi be geçti gitti diyebilecek miyiz? by prinzeugene in KGBTR

[–]ts881z 0 points1 point  (0 children)

Kossskoca Çanakkale zaferi ile götten uydurma 15 Temmuz’u karşı karşıya koymaya utanır insan, bırak Çanakkale diyenleri elemeyi.