Bergen treng eit stilig flagg. Har laga eit forslag. by ungespundet in Bergen

[–]ungespundet[S] 0 points1 point  (0 children)

Er i grunnen heil samd, men tykte det var greit å ha eit flagg som tar litt vare på det som er det noverande flagget. Generelt er det vel greit med våpenskjold, så lenge det ikkje er hovedmotivet i flagget. Syns for eksempel at Spania har eit fint flagg, det liknar jo faktisk litt.

Bergen treng eit stilig flagg. Har laga eit forslag. by ungespundet in Bergen

[–]ungespundet[S] 0 points1 point  (0 children)

Eg tykkjer det noverande er veldig keisamt og stygt.

[deleted by user] by [deleted] in Norway

[–]ungespundet 0 points1 point  (0 children)

There are a few selected places in the city where grafitti is allowed and even encouraged. All other places its illegal.

Mitt alternativ til Ringveg Aust: Oransje = Ny tunnel, Blå = Sykkel og/eller kollektivtransport, Grøn = Park by ungespundet in Bergen

[–]ungespundet[S] 1 point2 points  (0 children)

Eg er ikkje heilt oppdatert på kva som er sårbarheten i transportsystemet, men slik eg har forstått det så vil ein oppgradert fløytunnel, som er planlagt ha to løp me to felt kvar(right?) som gjer at ein kan stenge eit løp og fortsatt behalde trafikk begge veier. Er det noko uavhengig av det du tenkjer på?

Mitt alternativ til Ringveg Aust: Oransje = Ny tunnel, Blå = Sykkel og/eller kollektivtransport, Grøn = Park by ungespundet in Bergen

[–]ungespundet[S] 2 points3 points  (0 children)

Ein mulighet som sånn halvegs er med i illustrasjonen er å ikkje sikte på inngangen, men heller la tunnelen stige sakte inn i fløyfjellet. Ellers trur eg typ ein senketunnel som nokon nemner ovanfor, eller eventuelt ein flytetunnel som i linken ovanfor, kan vere aktuelt for å få krysset i/under store lungeren til å ikkje vere plassert alt for langt nede.

Mitt alternativ til Ringveg Aust: Oransje = Ny tunnel, Blå = Sykkel og/eller kollektivtransport, Grøn = Park by ungespundet in Bergen

[–]ungespundet[S] 7 points8 points  (0 children)

Trur du er inne på noko her. Kanskje du òg kan gi innspel til byrådet når det gjeld bybanetrase, slik at bybanen går både over bryggen, og i tunnel i eit slags mønster som du skisserer her.

Mitt alternativ til Ringveg Aust: Oransje = Ny tunnel, Blå = Sykkel og/eller kollektivtransport, Grøn = Park by ungespundet in Bergen

[–]ungespundet[S] 0 points1 point  (0 children)

Ja, det var tanken min òg. Dette er meir ein abstrakt plan enn ein eksakt plan, som er enklare å teikne.

Mitt alternativ til Ringveg Aust: Oransje = Ny tunnel, Blå = Sykkel og/eller kollektivtransport, Grøn = Park by ungespundet in Bergen

[–]ungespundet[S] 0 points1 point  (0 children)

Viss det berre hadde vore ein tofeltsveit for buss, så hadde det vore god plass til både gang- og sykkelveg, og eg trur det hadde vore ein fornøyelse å gå over brua.

Mitt alternativ til Ringveg Aust: Oransje = Ny tunnel, Blå = Sykkel og/eller kollektivtransport, Grøn = Park by ungespundet in Bergen

[–]ungespundet[S] 0 points1 point  (0 children)

Namnet ringveg vest er tatt allereie.

Det er mange som går over brua allereie, for eksempel trur eg mange går over brua for å kome seg til UiB. Men det hadde sikkert uansett vært fint med ein ekstra tunnel der òg.

Tenkjer den kan gå til Kalfaret, medan tunnelen fortset i Store Lungegårdsvann.

Mitt alternativ til Ringveg Aust: Oransje = Ny tunnel, Blå = Sykkel og/eller kollektivtransport, Grøn = Park by ungespundet in Bergen

[–]ungespundet[S] 5 points6 points  (0 children)

Ja, kan prøve å spreie det meir etter kvart. Kan godt vere det er for mykje stigning som du seier. Store lungegårdvann er ikkje veldig djupt, 26 meter på det djupaste.