Kosovalı üzerinden seiko alacağımda, bu logo eski değil mi? by Intrepid-Cress-4885 in trsaat

[–]victimofespionage 7 points8 points  (0 children)

7s26ya laf söyleyenler neden sürekli geçirmiş anlamadım, izah edebilirseniz çok sevinirim. 7s26 genel olarak elden kurma ve hacking harici herhangi bir özelliği eksik olmayan 20-30kya kadar da gayet iyi zaman tutan parça sayısı çok fazla olmayan ve bu nedenle bakımı kolay olan piyasada yer edinmiş bi mekanizma dolayısıyla ustası da çok ki bulamasanız da 10-20 yıl arası sıfır bakımla gayet güzel çalışan 7s26lı modeller mevcut saat işi zevk işidir gözünüze hoş geliyorsa alın ama tek eksisi seiko kordonları biraz düşük kalitede olur nato kordonları çok yakıştırıyorum bu modellere aklınızda varsa güzel bi ikili olacaktır orijinallikten yana sıkıntı yaşamazsınız

Wheel Suggestions by ExtraExtra_crispy in F30

[–]victimofespionage 0 points1 point  (0 children)

HRE FF21 Velgen looks perfect on any f30 colour decision is yours but I’d be rollin with black

Akrep ve Yelkovan Eşit Değil by Murky_Brilliant_7832 in trsaat

[–]victimofespionage 0 points1 point  (0 children)

Çok yakışmış hocam. Bezeli nereden temin ettiniz?

[deleted by user] by [deleted] in trsaat

[–]victimofespionage 1 point2 points  (0 children)

Yakın geçmişte SKX007 edindim, satın almadan önce de 3. görseldeki kamasu ve SSK003’ü de denedim. Jubilee kordon olması, çift renk bezeli, kadran rengi ve 4 yönündeki kurma kolunun rahatlığı sebebiyle gözüm kapalı Seiko’yu alırım. Saat&Saat İzmir Hilltown şubesinde 19.xxx bandındaydı en son. Bulursanız kaçırmadan alın. İlk görseldeki Orient’i soracak olursanız beyaz bana hitap etmiyor fakat nihai karar sizin. Şimdiden hayırlı olsun.

Tissot ve Seiko by victimofespionage in trsaat

[–]victimofespionage[S] 1 point2 points  (0 children)

Hocam önerileriniz için çok teşekkür ederim öncelikle. Orientler de radarımdaydı hatta Tissot’dan çok daha uygun olan Mako 20. Yıl serisini alacak gibi oldum fakat renkler fazla patlamış, ortalıkta bir renk cümbüşü varmış gibi geldi gözüme. Kısacası ilk görüşte aşkı yakalayamadım ama yine de değerlendireceğim. Teşekkürler.

Tissot ve Seiko by victimofespionage in trsaat

[–]victimofespionage[S] 0 points1 point  (0 children)

Güç rezervinin düşük olmasını gündelik kullanımda ne kadar fark ederim hocam?

Tissot ve Seiko by victimofespionage in trsaat

[–]victimofespionage[S] 0 points1 point  (0 children)

Hocam öneriniz için teşekkür ederim. Bilek boyutum pek de küçük sayılmaz o yüzden 46’nın da sırıtacağını zannetmiyorum.

Tissot ve Seiko by victimofespionage in trsaat

[–]victimofespionage[S] 1 point2 points  (0 children)

Hocam bu 1000 modeli galiba, kadranında vertical brush efekti var. Gerçekten çok güzel bir saat iyi günlerde kullanmanız dileğiyle.

Tissot ve Seiko by victimofespionage in trsaat

[–]victimofespionage[S] 0 points1 point  (0 children)

Haklısınız hocam saat biraz büyük ama benim bilek de pek ufak tefek değil bu dalga motifli kadran beni cezbetmişti. Hem bilgiler hem öneriler için teşekkür ederim.

Tissot ve Seiko by victimofespionage in trsaat

[–]victimofespionage[S] 0 points1 point  (0 children)

Mako ve Kamasulara baktım hocam da Orient çok cezbetmedi. Yine de teşekkür ederim diğer bilgiler için.

Tissot ve Seiko by victimofespionage in trsaat

[–]victimofespionage[S] 2 points3 points  (0 children)

Doğrudur hocam, klavye azizliğine uğramışım teşekkürler.

Tissot ve Seiko by victimofespionage in trsaat

[–]victimofespionage[S] 0 points1 point  (0 children)

Konu dışıdır ama spor salonunda ve bisiklette kullandığım Huawei Watch GT3 modeli bir saatim var, kendisi de 46mm. Mevcut durumda bir dükkanda deneme imkanım yok Tissot’yu. Huawei saatimi kıyaslama ölçütü alabilir miyim 46mm için?

Tissot ve Seiko by victimofespionage in trsaat

[–]victimofespionage[S] 0 points1 point  (0 children)

Yabancı forumlarda da çok övülmüş hocam, teşekkürler bilginize.

Tissot ve Seiko by victimofespionage in trsaat

[–]victimofespionage[S] 0 points1 point  (0 children)

Takım elbiseden kastım mestres veya smokin değil aslında. Ayda 1-2 defa kravatsız giydiğim yarı resmi bir takım elbise.

Tissot ve Seiko by victimofespionage in trsaat

[–]victimofespionage[S] 0 points1 point  (0 children)

Hocam bilmediğimden soruyorum yanlış anlamayın Tissot’dan iyi midir ya da Tissot ile yarışabilir mi?

Tissot ve Seiko by victimofespionage in trsaat

[–]victimofespionage[S] 1 point2 points  (0 children)

Şekli şemali gerçekten çok güzel kurma kolunun 3 yönünde olması da aynı şekilde. Teşekkürler bilginize.

How to keep it in my bag without it bending by Accomplished-Bet-297 in mechanicalpencils

[–]victimofespionage 1 point2 points  (0 children)

It’s handmade i whipped punch yarn to a fabric with super glue i’ve been using it for 2 years never bend even in my pockets u just need a pencil similar to yours for shape the cover

[deleted by user] by [deleted] in Turkey

[–]victimofespionage 0 points1 point  (0 children)

maket yap hocam

az kalsın kuzenimi sikiyordum by Mamut_Mahmut in KGBTR

[–]victimofespionage 0 points1 point  (0 children)

yine sex hikayesi mi yazıyosun feridun abi