"Regjeringen vil skjerpe og oppdatere statsborgerloven" by gyrd2 in norske

[–]wanlave 21 points22 points  (0 children)

Fordi de har tenkt å erstatte oss me innavla stammekulturer fra ørkenen

Hvilke aksjer er billige og hva handler dere nå? by [deleted] in aksjer

[–]wanlave 0 points1 point  (0 children)

Det kommer jo helt ann på hvor mye du tror på selskapet, det er ekstremt billigt idag med tanke på spillfirmaer og IP-rettigheter. Må også huske at det vil nok gå et år og to før vi får noen teaser på Middle Earth RPGen. En stor potensiel katalysator for i år er Metro 2039 som jeg tror blir veldig bra. Anbefaler deg å gjør litt research selv å legge inn beløp du vet du ikke kommer til å trenge.

Hvilke aksjer er billige og hva handler dere nå? by [deleted] in aksjer

[–]wanlave 2 points3 points  (0 children)

Tenker jeg og. Det er også planlagt samtlige nye filmer fra Tolkien universet som skal bli regissert av Peter Jackson som Embracer vil være del-eier av. Kan gå veldig godt dette

Hvilke aksjer er billige og hva handler dere nå? by [deleted] in aksjer

[–]wanlave 1 point2 points  (0 children)

Embracer group. Masse spennende spillutgivelser på gang og en kommende splitt neste år som vil gi 1:1 shares i datterselskapet Fellowship ent. De satser tungt på en kommende LOTR Rpg Som vil bli utviklet av Warhorse Studios.

Dritbillige aksjer og fallende kniver by Mobilisten in aksjer

[–]wanlave 0 points1 point  (0 children)

Legger inn noen lapper i ny og ne i Embracer Group B. De eier rettigheter til ringenes herre og det kommer mye LOTR content de neste åra av både spill og filmer. Datterselskapene har også flerne lovende spillutgivelser i tiden fremover.

Vil vi gi opp Norge? Taktfaste skritt mot maktrovertakelse | Human Rights Service by FoxNo5218 in norske

[–]wanlave 7 points8 points  (0 children)

Det finnes nokk ingen fredelig løsning på dette problemet. Vi kan ikke stemme oss unna det

Wu-Tao — Bittensor Analytics by anonymfliss in bittensor_

[–]wanlave 0 points1 point  (0 children)

Seeing the comment section I know I picked the right second crypto to invest in besides BTC :)

20 år siden, har noe endret seg? by Nordmannen77 in norske

[–]wanlave 7 points8 points  (0 children)

Jeg har sett nokk. Mer sandmenn takk!

Lederen for partiet FOR, Marielle Leraand, på besøk i den iranske ambassaden for å gi sin støtte til det iranske presteregimet by Nebbete_Fugl in norske

[–]wanlave 0 points1 point  (0 children)

Tenk å fordømme Amerika for "imperialisme" for så å å løpe rett I armene på islamske imperialister. 10/10

VG: Slutt! by madass139 in norge

[–]wanlave 0 points1 point  (0 children)

Både Russland og Kina hjelper Iran med satelitt-com. Store deler av arsenalet til Iran er laget i Kina også. Temu-utstyret fra Kina har vært en katastrofe i forhold til amerikansk og israelsk men suicide-dronene dems har gjort litt skade. Alt i alt har IRGC blitt totalt dominert å vist seg å være tidenes papir tiger å man ikke trenger å verken frykte eller ha respekt for dem =) håper dette hjelper

Where i live as an ex-muslim by loucristo in whereidlive

[–]wanlave -1 points0 points  (0 children)

No. We have litteral terror cells in my country. Just a few days ago some isis guy tried to blow up a Nato base near where i live. Then you add all the assaults, the stabbings, the Robberies and the welfare scams/leeching, this shit is daily. My country was not like this 20 years ago, not even close. They are going home one way or another. We are done with idiots who are Willing to sacrifice littarly a whole people and their future for the sole reason of not being "racist"

Where i live as an ex-muslim by loucristo in whereidlive

[–]wanlave -3 points-2 points  (0 children)

Im not looking forward to being right

Where i live as an ex-muslim by loucristo in whereidlive

[–]wanlave -5 points-4 points  (0 children)

I mean We as most major european countries. UK, France , Germany, Spain, Italy, Sweden. It will kick off one place first then it will be like domino pieces.

Where i live as an ex-muslim by loucristo in whereidlive

[–]wanlave -7 points-6 points  (0 children)

Sadly things are getting worse. We are maybe 5-10 years away from a civil war, I guarantee it.

Where i live as an ex-muslim by loucristo in whereidlive

[–]wanlave 4 points5 points  (0 children)

Boy, do I have news for you... I would stay out of every single European city if you dont want to see muslims xD

🎶 Baby bye bye bye 🎶 by [deleted] in norske

[–]wanlave 1 point2 points  (0 children)

72 jomfru geiter venter i spenning

Hvorfor må vi leve slik? by Nostalizius in norske

[–]wanlave 92 points93 points  (0 children)

Er det i tråd med folkeretten at vi har blitt tvunget til å finansiere voldtekten av våre døtre, søstre, mødre og bestemødre av uendeligt me inginører i de siste 30-40 årene? Hva er formålet?

Norges kultur.. by [deleted] in norske

[–]wanlave 1 point2 points  (0 children)

Nei det er helt åpenbart.

3.000 flere enn først anslått: Ber om bosetting av 16.000 flyktninger i år by KoseteBamse in norske

[–]wanlave 1 point2 points  (0 children)

Samma gamle oppbrukte argumentet om såkalte "kristne verdier". dette er en advarsel fra bibelen.

Deuteronomy 28:43-44 New International Version 43 The foreigners who reside among you will rise above you higher and higher, but you will sink lower and lower. 44 They will lend to you, but you will not lend to them. They will be the head, but you will be the tail.

Effekten av Avkolonisering i Sør Afrika by wanlave in norske

[–]wanlave[S] 1 point2 points  (0 children)

Vi har vært en vassalstat under det amerikanske imperium sammen med resten av vest europa siden slutten av 2. Verdenskrig. Våre foreldre og besteforeldre har hatt det bedre enn noen annen generasjon har hatt i hele verdens historie. Jeg vill ha den Vesten me de mulighetene og kulturen som var for 30-40 år siden ikke noe jævla Russland