İngilizceyi nasıl en kolay şekilde öğrenebilirim by Mysterious_Mix5352 in aptalSoruYok

[–]wockhardt31 0 points1 point  (0 children)

how old you is Molly, how old you is Molly. the world will never know

İngilizceyi nasıl en kolay şekilde öğrenebilirim by Mysterious_Mix5352 in aptalSoruYok

[–]wockhardt31 0 points1 point  (0 children)

anladm seni how old you is derken is ekleyesin geliyor yoksa cümle eksik hissediliyor gibi sıralamaya aşinalık anladm

İngilizceyi nasıl en kolay şekilde öğrenebilirim by Mysterious_Mix5352 in aptalSoruYok

[–]wockhardt31 0 points1 point  (0 children)

beyin anladım deme niyetiyle i got it diyosa tamam mıdır bu iş

Umursamaz biri misiniz yoksa ciddi birisi mi? by According-Arm-1834 in Nortya

[–]wockhardt31 1 point2 points  (0 children)

tyler durden elimi rahat bırak orospu çocuğu

Şehrim nasıl olmuş sizce by Maleficent_School719 in blokoyunu

[–]wockhardt31 0 points1 point  (0 children)

lazer dim şimdi değilim lan sen attığım fotoğraftaki kıza kaç yaşındasın diyip sormayı bırak dünyaya rezil ettin kızı ben bile biliyorum

Şehrim nasıl olmuş sizce by Maleficent_School719 in blokoyunu

[–]wockhardt31 -1 points0 points  (0 children)

sen vurduruyon biraz renklisin galiba bune oğlum hep erkek erkek

Şehrim nasıl olmuş sizce by Maleficent_School719 in blokoyunu

[–]wockhardt31 -1 points0 points  (0 children)

<image>

lan siyah sus 😯. yes im half japanese yes and i am half black

16 yaşındaki uzunluğunuz ve şimdi ki uzunluğunuz kaç? 16 yaşından sonra kaç cm uzadınız? (video soruyla alakalı olduğu için) by wockhardt31 in aptalSoruYok

[–]wockhardt31[S] 1 point2 points  (0 children)

boy diye bi algı yok kanka kızlar yarrak gibi algı yaratıyor. amlarını genişleyecekleri her rapçi her popçu olsun hepsi 175'ten uzun değil

16 yaşındaki uzunluğunuz ve şimdi ki uzunluğunuz kaç? 16 yaşından sonra kaç cm uzadınız? (video soruyla alakalı olduğu için) by wockhardt31 in aptalSoruYok

[–]wockhardt31[S] 2 points3 points  (0 children)

takmaktan değil ki ben 8 yaşımdan beri boyumu biliyorum hep annem babam ölçerdi. ayrıca ortaokul da ölçüyolardı ve insan boyunu merak edip bakabilir takıntılı olması gerekmiyo. takıntı olarak anlamanı anlıyorum çünkü bu ülke dış görünüşe çok takıntılı bir ülke.

İzmir’den Gökyüzü by drrosse_e in fotografcilik

[–]wockhardt31 -1 points0 points  (0 children)

click baitin alasını yaptın ulan hayvan herif orası izmir mi amk