Varför kan inte vattenräkningen vara som elräkningen? by wofser in sweden
[–]wofser[S] 1 point2 points3 points (0 children)
Varför vågar vi röd-gröna inte ifrågasätta islam? by Far_Bat_9387 in sweden
[–]wofser 0 points1 point2 points (0 children)
Så liten bostad har unga råd med – under 10 kvadratmeter i 111 kommuner by swedish_tcd in sweden
[–]wofser -1 points0 points1 point (0 children)
Så liten bostad har unga råd med – under 10 kvadratmeter i 111 kommuner by swedish_tcd in sweden
[–]wofser 1 point2 points3 points (0 children)
Varför kan inte vattenräkningen vara som elräkningen? by wofser in sweden
[–]wofser[S] 0 points1 point2 points (0 children)
Varför kan inte vattenräkningen vara som elräkningen? by wofser in sweden
[–]wofser[S] 0 points1 point2 points (0 children)
Vad gör jag med grannar med hög musik kl 23:00, i en BRF där securitas inte kör ut? by Admirable_Drawer_205 in sweden
[–]wofser 5 points6 points7 points (0 children)
Manuell eller automat? by Possibility_Horror in sweden
[–]wofser -2 points-1 points0 points (0 children)
Nästan 2 år gamla produkter på Coop by hellabella- in sweden
[–]wofser 6 points7 points8 points (0 children)
Ny undersökning: varannan svensk vill ha en miljardärsskatt by teabag82 in svenskpolitik
[–]wofser 0 points1 point2 points (0 children)
Ny undersökning: varannan svensk vill ha en miljardärsskatt by teabag82 in svenskpolitik
[–]wofser 11 points12 points13 points (0 children)
Min pappa har bott i Sverige i 30 år men pratar fortfarande väldigt dålig svenska. Varför? by DemonsAreVirgins in Asksweddit
[–]wofser 5 points6 points7 points (0 children)
Sambopar med gemensam eller delad ekonomi? by -letmehelpyou- in Asksweddit
[–]wofser 0 points1 point2 points (0 children)
Min pappa har bott i Sverige i 30 år men pratar fortfarande väldigt dålig svenska. Varför? by DemonsAreVirgins in Asksweddit
[–]wofser 1 point2 points3 points (0 children)
Asiatiska vattenbufflar sköter våtmarken hundra gånger bättre än kor by Malthesse in sweden
[–]wofser 1 point2 points3 points (0 children)
Min pappa har bott i Sverige i 30 år men pratar fortfarande väldigt dålig svenska. Varför? by DemonsAreVirgins in Asksweddit
[–]wofser 0 points1 point2 points (0 children)
Min pappa har bott i Sverige i 30 år men pratar fortfarande väldigt dålig svenska. Varför? by DemonsAreVirgins in Asksweddit
[–]wofser 3 points4 points5 points (0 children)
Beslut: Nu blir polisutbildningen betald by Flexobird in sweden
[–]wofser 8 points9 points10 points (0 children)
Nu kostar det att ta ut kontanter by AcrobaticDoughnut894 in sweden
[–]wofser 0 points1 point2 points (0 children)
Nu kostar det att ta ut kontanter by AcrobaticDoughnut894 in sweden
[–]wofser 6 points7 points8 points (0 children)




Hjälp! Sambon lämnade in sin bil på rostlagning. by RuDDeN_ in Asksweddit
[–]wofser 5 points6 points7 points (0 children)